To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Łomianki: Wykonanie remontu- nakładek na wyznaczonych odcinkach jezdni: ul. Armii Poznań
oraz ul. Baczyńskiego w Łomiankach
Numer ogłoszenia: 313797 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248839 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu- nakładek na wyznaczonych odcinkach jezdni: ul. Armii Poznań oraz ul. Baczyńskiego w Łomiankach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Armii Poznań odcinek długości ok. 80 m od jezdni ul. Warszawskiej w Łomiankach oraz wykonanie remontu ul. Baczyńskiego na odc. od ul. Warszawskiej do zakrętu w kier. ul. Pawłowskiej w Łomiankach. Wykonanie remontu ul. Armii Poznań obejmuje w szczególności: 1) ustawienie krawężników betonowych - ok.106 mb, 2) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych - ok. 518 m2 Wykonanie remontu ul. Baczyńskiego obejmuje w szczególności: 3) ustawienie krawężników betonowych - ok.290 mb, 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych - ok.2.754 m2 Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robót ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności zamawiającemu w ustawowym terminie. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi we własnym zakresie. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia z materiałów własnych przy dyspozycji sprzętu oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia. Wprowadzenie wykonawcy na teren budowy nastąpi po upływie 2 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z Panem Zbigniewem Brzeskim tel: (22) 7686232 (w godz. 900 - 1500 ). Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. W przypadku, gdy w dokumentach technicznych występują znaki towarowe wskazujące na pochodzenie danego produktu lub producenta Wykonawca dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez użycie materiałów lub produktów równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 178893.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu POLHILD I Mieczysław Piotrowski, Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna,, ul. H. Sienkiewicza 13, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 178893.95
- Oferta z najniższą ceną: 178893.95 oferta z najwyższą ceną: 312576.18
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.