Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Grudziądz: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 313856 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie czyszczenia wraz z usuwaniem zanieczyszczeń z przewodów kominowych, sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonania bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu. Zakres rzeczowy 1) Czyszczenie wraz z usuwaniem zanieczyszczeń z przewodów kominowych w 425 budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. - usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych w terminach wynikających z obowiązujących przepisów - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. (Dz. U. nr 109 z 2010r poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. Częstotliwość czyszczenia i usuwania zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowe - co najmniej raz na 3 miesiące spalinowe - co najmniej raz na 6 miesięcy Po każdorazowym czyszczeniu przewodów kominowych w budynku należy dokonać pisemnego potwierdzenia wykonania usługi (wpis do książki kominiarskiej lub protokół). 2) Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 8004 lokalach - roczny przegląd stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010r Nr 243, poz. 1623 z póź. zmianami) wraz z wykonaniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku. Z każdej kontroli należy sporządzić pokontrolny protokół. W protokołach kontroli należy wpisywać pomiar ciągu przewodów wentylacyjnych w danym lokalu. Dokonujący kontroli ma obowiązek porównać badane istniejące przewody kominowe w lokalu z zinwentaryzowanymi przewodami kominowymi, które są w posiadaniu poszczególnych administracji. W kosztach sprawdzenia przewodów kominowych w odniesieniu do lokalu należy uwzględnić koszty sprawdzenia przewodów w pomieszczeniach pralni i czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku. 3) Wykonanie bieżących usług kominiarskich polegających na ustaleniu przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo - kominowych z wydaniem ekspertyzy, opiniowanie podłączenia nowych urządzeń oraz sprawdzenia drożności przewodów przed i po przemurowaniu kominów. Przedmiot zamówienia podzielono na części: 3 części Część I czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 146 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 3060 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb Część II czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 181 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 1918 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb Część III czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 98 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 3026 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część I - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Część II - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Część III - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zamówień w zakresie wykonania usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych, przeglądach technicznych przewodów kominowych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów,że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i rodzaju przewodów oraz ilości budynków wykazanych w załączniku Nr 1 i 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejście A - pokój Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejście A - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul. Chełmińska 40 w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 146 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 3060 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 przy ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 181 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 1918 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 przy ul. Edwarda Stachury 1 w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w 98 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 3 do umowy czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach o 3026 lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 2 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku czynność 3 - wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji i urządzeń gazowych w (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Dolnośląskiego
- Wykonanie okresowego czyszczenia przewodów kominowych w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.