Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Ogrodzieniec: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 62 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe.
Numer ogłoszenia: 313866 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu , plac Wolności 42, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 32 67 32 081, faks 32 67 09 721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 62 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy o łącznej długości ok. 62 km ( z czego ok. 30% stanowią wąskie uliczki do 3m szerokości ) oraz drogi użytku rolnego ok. 10 km. polegające na: - odśnieżaniu całej szerokości jezdni wraz z poboczem W kalkulacji 1 km. odśnieżania należy uwzględnić całą szerokość drogi ( t.j. jezdnia i pobocze ok. 1m.) W przypadku nadmiaru śniegu wywóz z miejsc uciążliwych dla ruchu kołowego i pieszego. W przypadku wystąpienia trudnych warunków zimowych / tj. silne zawieje i zamiecie śnieżne/ użycie sprzętu ciężkiego. - likwidacji śliskości poprzez posypywanie materiałami zwiększającymi szorstkość t.j. mieszanką piasku i żużla lub piasku i soli drogowej (w ilości 20 -25 g/m2 przy temperaturze od -3 do -6 st. C i od 25 - 30 g/m2 przy temperaturze od -7 do -10 st. C) jezdni do 90% szerokości w miejscach niebezpiecznych t.j skrzyżowania, przystanki PKS, łuki, wzniesienia. W przypadku wystąpienia gołoledzi posypywanie całości dróg mieszanką soli i piasku. Przyjmuje się IV standard zimowego utrzymania dróg. W razie awarii sprzętu wykonawca zapewnia sprzęt zastępczy. Do zwalczania śliskości zimowej mogą być używane następujące materiały: - piasek o uziarnieniu 2 -5 mm bez zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, - żużel wielkopiecowy , kruszywo niesortowane frakcji 2 - 8 mm - mieszanka piasku i żużla o uziarnieniu j.w. - mieszanka piasku i soli drogowej Do prowadzenia akcji zimowej na terenie miasta i gminy wykonawca zamówienia powinien dysponować sprawnym technicznie następującym sprzętem lub posiadać umowę na dzierżawę sprzętu na czas realizacji zamówienia : - pługo-piaskarkę wyposażoną w pług patrolowy jedno lub dwulemieszowy - 1 szt - ciągnik wyposażony w krótki pług odśnieżny i rozrzutnik ( ilość potrzebna do równoczesnego użycia do akcji na terenie całej gminy) - min 3 szt - ładowarkę o poj. łyżki nie mniejszej niż 1 m3 - 1 szt - spycharkę gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 100 kM . - 1 szt - samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 T. wyposażony w pług patrolowy dwulemieszowy (posłuży także do wywozu nadmiaru śniegu). - 1 szt - samochód osobowy dyżurny - 1 szt Sprzęt winien być przygotowany w takim stopniu, aby był gotowy do użycia w ciągu 40 minut od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. Sprzęt do prowadzenia akcji powinien być wyposażony w lampy sygnalizacyjne a kierowcy i operatorzy w telefony komórkowe. Ilość zatrudnionego sprzętu powinna być dostosowana do panujących warunków drogowych, długości obsługiwanych dróg i gwarantować prowadzenie akcji równocześnie na terenie całej gminy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia w następującym zakresie: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w tym minimum jednego odpowiadającego charakterowi zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Przez zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł na zimowe utrzymanie dróg,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz sprzętu sprawnego technicznie potrzebnego do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o całodobowej dyspozycyjności wykonawcy ( również w niedziele i święta) w okresie od 1 listopada do 31 marca w całym okresie obowiązywania umowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia co najmniej 500 000 zł, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu, 42-440 Ogrodzieniec, Plac wolności 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 42 Administracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.