Ogłoszenie z dnia 2005-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Wrocław: kompleksowa ochrona obiektów MPWiK Sp. z o.o. we Wrocławiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Anna Sawicka-Boksa, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500, fax 071 3723720, e-mail: ri-przetargi@mpwik.wroc.pl, www.mpwik.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa ochrona obiektów MPWiK Sp. z o.o. we Wrocławiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę następujących obiektów: I. Zakład Produkcji Wody nr 2, ul. Na Grobli 19/21, 50-421 Wrocław 1 posterunek ochrony 2 osobowy (licencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) II. Zakład Produkcji Wody nr 1, ul. Starodworska, 50-458 Wrocław Mokry Dwór 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) - biurowiec, 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) - brama towarowa, 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), 12 godzinny w nocy (zm. II - 19:00-7:00), III. Ujęcia i Pompownia Czechnica Ochrona terenów wodonośnych Zadania dla posterunków: 2 posterunki zaporowe 1 osobowe (licencjonowane), 12 godzin na dobę, ze zmiennymi godzinami i rejonami patrolowania, Grupa patrolowa - 2 osoby dwuzmianowo (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00), jako patrol rajdujący przez 24 godziny na dobę. IV. Wrocławska Oczyszczalnia Ścieków, ul. Janowska, 54-067 Wrocław - 1 posterunek ochrony 2 osobowy (licencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I- 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00), - brama główna 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), 12 godzinny jednozmianowy (zm. II 19:00 -7:00), 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I- 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) - brama nr 2 - 1 posterunek 1 osobowy (licencjonowany), 12 godzinny jednozmianowy (zm. II 19:00 -7:00), Grupa interwencyjna - 2 osobowa, całodobowa, dwuzmianowa (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00). V. Port ul. Kleczkowska: 1 posterunek ochrony 2 osobowy (nielicencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) VI. ul. Na Grobli 14/16 (kompleks obiektów) 1 posterunek ochrony, 2 osobowy (nielicencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) - (brama główna) 1 posterunek ochrony, 2 osobowy (nielicencjonowany), całodobowy, dwuzmianowy (zm. I - 7:00-19:00, zm. II - 19:00-7:00) - (brama towarowa) VII. Przepompownia, ul. Długa 1 posterunek 1 osobowy (nielicencjonowany), 8 godzinny VIII Stacja Uzdatniania Wody Wrocław Leśnica. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 30 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków okreslonych w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 22.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.08.2005, godzina 10:00, Świetlica nad pompownia centralną , ul. Na Grobli 14/16,Wrocław.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.