Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Mińsk Mazowiecki: dostawa kompaktora stacjonarnego
Numer ogłoszenia: 313890 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7582497, faks 0-25 7583300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkminskmaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kompaktora stacjonarnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry kompaktora stacjonarnego 1. Konstrukcja - maszyna przystosowana do pracy na wolnym powietrzu, bez zadaszenia, niezależnie od warunków atmosferycznych; wyposażona w system blokujący uruchomienie przez osoby nie upoważnione; umożliwiająca w trakcie zagęszczania, zasyp do kontenera dowiezionych odpadów samochodami specjalistycznymi; sygnalizowanie awarii i zakończenie zaprogramowanego cyklu pracy; obsługa kontenerów o pojemności 30-40 m3; zasilanie napięciem 400 V prądu przemiennego. 2. Parametry pracy - nacisk na zagęszczoną warstwę odpadów nie mniejszy niż 1,5 tony; rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych; możliwość przemiennego zagęszczania w dwóch podstawionych kontenerach; załączanie, wyłączanie oraz sterowanie pracą z płaszczyzny rampy przeładunkowej; programowany czas pracy zagęszczania odpadów. 3. Warunki BHP - maszyna dostarczona wraz z certyfikatem bezpieczeństwa CE; dokumentacja Danych Techniczno Ruchowych; instrukcja obsługi urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.62.00 - Prasy do odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1 do SIWZ). 1.2.Oświadczenie oferenta o przyjęciu warunków zawartych we wzorze umowy (zał. nr 2 do SIWZ). 1.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające miejscowość, datę podpisania oraz podpisy upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. 1.6.Oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 prawa zamówień publicznych. 1.7.Oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okrsie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowgo (Urzędu Skarbowego). 1.8.Oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega w ZUS z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania dcyzji organu podatkowego. 1.9.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpiecznia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zkresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dowrównującą przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca realizacji wykonania wraz z załączeniem dokumentów (rekomendacji, opinii), że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 1.11.Warunki i okres gwarancji (gwarancja minimum 3 lata) na zrealizowaną dostawę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkminskmaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgkminskmaz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Tuwima 1, Mińsk Mazowiecki; pokój nr 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup samochodu typu WUKO (II)
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe
- Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Koszykowej w sołectwie Wólka Mińska
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2221W Dębe W. - Górki - Poręby wraz z budową chodnika od km 2+900 do km 3+217 z odwodnieniem"
- Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki
- (II/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawa nowej zabudowy do kompresji odpadów wciąganej na urządzenia hakowe "
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH PRAS STACJONARNYCH Z WYWROTNICĄ ZINTEGROWANĄ BOCZNĄ LUB CZOŁOWĄ I KONTENERAMI dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
więcej: Prasy do odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.