To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Lublin: Usługi w zakresie serwisowania kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 313908 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260438 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie serwisowania kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie kserokopiarek marki: Infotec, Konica, Xerox, Riso łącznie z dostarczeniem przez Wykonawcę w ramach tego serwisu wszystkich materiałów i części zamiennych do miejsca instalacji urządzenia (z wyłączeniem papieru i tonerów). 2. Szczegółowy zakres dostawy określony jest w załączniku nr 1A - 1D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - Serwisowanie urządzeń do powielania dokumentów marki INFOTEC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Serwis s.c., ul. Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2779,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5051,80
Oferta z najniższą ceną: 4408,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5051,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - Serwisowanie urządzeń do powielania dokumentów marki KONICA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHZ GAMA, ul. Jana Sawy 5, 20-632 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 762,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1156,00
Oferta z najniższą ceną: 1156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1323,64
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III - Serwisowanie urządzeń do powielania dokumentów marki XEROX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF BARTOSZEK BIURO-TECH FHU
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF BARTOSZEK BIURO-TECH FHU
- Biuro-Tech FHU, ul. Bukowa 17, 20-374 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3037,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2582,70
Oferta z najniższą ceną: 2582,70 / Oferta z najwyższą ceną: 7115,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV - Serwisowanie urządzeń do powielania dokumentów marki RISO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHZ GAMA, ul. Jana Sawy 5, 20-632 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4515,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3752,00
Oferta z najniższą ceną: 3752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5569,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.