Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Puck: przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 313921 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości na terenie obiektów szpitala SP ZOZ w Pucku obejmujące łączną powierzchnię 2757,78 m2, zgodnie z wykazem obiektów i pomieszczeń objętych utrzymaniem czystości pkt 6, z pełnym zakresem usług porządkowo-czystościowych i higieniczno-dezynfekcyjnych. 3. Obowiązki pracowników odpowiedzialnych za utrzymanie czystości w szpitalu Do obowiązków sprzątaczki należy wykonanie wszelkich prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń szpitalnych na wyznaczonym odcinku tzw. strefie białej a w szczególności: a. utrzymanie w czystości pomieszczeń szpitalnych na wyznaczonym odcinku pracy (sale chorych, gabinety zabiegowe, dyżurki, korytarz, łazienki, brudowniki, kuchenki oddziałowe, gabinety poradni itp.) z uwzględnieniem procesu mycia i dezynfekcji, b. gruntowne okresowe mycie pomieszczeń w tym również mycie okien (zmiana firan, mycie ścian na całej wysokości), c. mycie i dezynfekcja łóżka pustego (po wypisie pacjenta) założenie czystego kompletu pościeli. Mycie ram łóżek i stolików przyłóżkowych, d. mycie i dezynfekcja naczyń do zaspokajania potrzeb fizjologicznych (baseny, kaczki, nocniczki), mycie i dezynfekcja naczyń na odpady (miski nerkowate, słoje do ssaków, słoje do dobowej zbiórki moczu, kosze), mycie i dezynfekcja misek i wanienek do toalet pacjentów, e. zbieranie brudnej bielizny oraz wynoszenie do wyznaczonych składów w obszarze komórek organizacyjnych, f. zbieranie brudnej bielizny i wynoszenie jej z Bloku Operacyjnego i traktu porodowego bezpośrednio po zakończonych zabiegach operacyjnych, porodach do wyznaczonego składu na terenie szpitala, g. usuwanie z pomieszczeń szpitala oraz transport do wyznaczonych miejsc składowania na terenie szpitala odpadów: gospodarczych, pokonsumpcyjnych, medycznych, h. mycie i dezynfekcja naczyń na odpady gospodarcze, wymiana worków foliowych, i. wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku po robotach remontowych i konserwacyjnych, j. przygotowanie i uprzątnięcie wózka do rozdawania posiłków, pomiar temperatury dostarczanych posiłków, pomoc przy rozdawaniu posiłków, k. zbieranie z sal chorych oraz mycie naczyń stołowych po posiłkach, l. sprzątaczkę obowiązuje znajomość: ustalonych standardów epidemiologicznych w zakresie mycia, dezynfekcji, składowania, unieczynniania odpadów, stosowanych środków dezynfekcyjnych, oraz procedur własnych higieny szpitala. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia na własny koszt szkoleń i zapoznania pracowników z obowiązującymi procedurami W/w muszą być udokumentowane w karcie szkoleń pracownika (do przeprowadzenia szkoleń zobowiązany jest usługodawca) m. bieżące prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie prac zgodnie ze wzorem przedstawionym przez Zamawiającego Do obowiązków sprzątaczki w pomieszczeniach szpitala tzw. strefy szarej należy: a. codzienne odkurzanie, mycie podłóg w pomieszczeniach wydzielonych do sprzątania, b .mycie okien, parapetów, drzwi, mebli itp. c. odkurzanie wykładzin dywanowych, mebli miękkich, okresowe czyszczenie wykładzin dywanowych i mebli miękkich, d. usuwanie odpadów, mycie pojemników na odpady, wymiana wkładów foliowych. 4. Zakres usług oraz częstotliwość wykonywanych prac (załącznik nr 2) Sprzątanie i dezynfekcja powierzchni szpitalnych: a. podział sprzątania: A - strefa biała (bieżące, okresowe, gruntowne) B - strefa szara (bieżące, gruntowne) b. podział powierzchni w zależności od ryzyka skażenia: - wysokiego ryzyka (Blok Operacyjny, gabinety zabiegowe, izolatki chorych, sale intensywnego nadzoru, sale porodowe, brudowniki) - sprzątanie i dezynfekcja kompleksowa po zakończeniu realizacji zaplanowanej liczby zabiegów w danym dniu pracy oraz wg potrzeb zamawiającego, - średniego ryzyka (sale chorych w oddziałach szpitalnych, gabinety lekarskie, pokoje personelu medycznego, pomieszczenia sanitarne - WC, łazienki) sprzątanie i dezynfekcja bieżąca w zależności od potrzeb, sprzątanie gruntowne 1 raz dziennie, - małego ryzyka (biura, szatnie, korytarze ogólnodostępne, klatki schodowe) sprzątanie bieżące, okresowe gruntowne, c. dezynfekcja i mycie przedmiotów do zaspokajania potrzeb fizjologicznych chorych (muszle, baseny, kaczki, nocniczki, miski do mycia, słoje do dobowej zbiórki moczu, butle do ssaków), d. usuwanie z pomieszczeń szpitalnych oraz transport do punktów składowania na terenie szpitala odpadów szpitalnych: - odpady medyczne powstające w wyniku zabiegów medycznych, - odpady komunalne, - odpady pokonsumpcyjne. e. przygotowanie wózka do rozdawania posiłków, pomiar temperatury dostarczonych posiłków, pomoc przy rozdawaniu posiłków i uprzątnięcie wózka, f. zbieranie naczyń po posiłkach (mycie dezynfekcja, wyparzanie naczyń stołowych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) posiadają zaświadczenie (pozytywną opinię) z Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że zakład pralniczy w którym będzie prana odzież roboczą pracowników realizujących usługę, mopy, ścierki, spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie prania odzieży szpitalnej; f) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; g) zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; h) zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 12 m-cy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: i) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), j) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, k) Wykaz obiektów szpitalnych sprzątanych w latach 2005-2007; l) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy; ł) oświadczenie, że materiały i środki użyte do utrzymania czystości posiadają atesty, certyfikaty dopuszczające do użycia w szpitalu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przedłoży powyższe dokumenty w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy. m) dokument stwierdzający % ulgi na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, jeżeli taki posiadają; n) zobowiązanie Wykonawcy, że w razie wybrania jego oferty w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, zawrze umowę ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z udzieleniem lub zaniechaniem usług objętych zamówieniem jak również od ryzyka wystąpienia chorób zakaźnych w tym wirusa HIV, HBV,HCV. Minimalna kwota ubezpieczenia w okresie trwania umowy wynosi 200000 PLN; o) Opis stosowanej technologii sprzątania oraz procedur mycia i dezynfekcji w każdej ze stref; p) zobowiązanie Wykonawcy, że w razie wybrania jego oferty przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedłoży wykaz pracowników przewidzianych do realizacji usługi wraz z aktualnymi badaniami o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku i do celów sanitarno-epidemiologicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - organizacja usługi - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Armii Wojska Polskiego 16, (cena 1 egzemplarza: 36,60 zł) bądź na stronie internetowej: www.szpitalpuck.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie w Szpitalu, ul. 1 Maja 13, Puck..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Puck w podziale na 2 części.
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, monitorów oraz urządzenia wielofunkcyjnego z podziałem na części dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym, w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi wraz z całodziennym wyżywieniem od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w obiekcie Akademii Wymiaru Sprawiedliwości zlokalizowanym w Zakopanem (II postępowanie) - nr sprawy 40/zp/24
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania w obiektach Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.