To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 313931 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295027 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim wg asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach dwóch zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 7 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , tj.: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B do SIWZ) oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TC 99 lub równoważny TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim Zadanie nr 1 - zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSBIT Marek Siek, ul. Nowowiejskiego 24, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11638,08
Oferta z najniższą ceną: 11638,08 / Oferta z najwyższą ceną: 13692,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarką laserową na potrzeby Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BALTA WOJCIECH STEC
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BALTA WOJCIECH STEC
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BALTA Wojciech Stec, ul. Słowackiego 37 K, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3510,00
Oferta z najniższą ceną: 3510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3510,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Przy Torze 20c/2a w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa energii cieplnej do węzła cieplnego w budynku przy ul. Słonecznej 5 w Pruszczu Gdańskim, będącego własnością TBS - ABK Sp. z.o.o. na potrzeby C.O. i przygotowania ciepłej wody użytkowej
- Remont połaci dachowej budynku mieszkalnego położonego na dz. nr 20/58 w obrębię Jabłowo, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie
- Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Usługi wycen służebności przesyłu i służebności gruntowych na terenie województwa pomorskiego
- Zagospodarowanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy, urządzenie wielofunkcyjne
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.