To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Poznań: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 125 tys. euro na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia
Numer ogłoszenia: 314093 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335008 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 250B, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8605911, faks 061 8685884.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 125 tys. euro na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych, przeznaczonych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia w ilości 235 sztuk wg następującej specyfikacji: Ilość/wartość zasilenia kart w złotych: 1. 214 szt. - 600 zł, 2. 7 szt. - 300 zł, 3. 3 szt. - 500 zł , 4. 2 szt. - 480 zł, 5. 2 szt. - 250 zł, 6. 1 szt. - 550 zł, 7. 1 szt. - 360 zł, 8. 1 szt. - 350 zł, 9. 1 szt. - 200 zł. Łączna wartość zasilenia kart elektronicznych wynosi: 134 920,00 zł (słownie złotych sto trzynaście tysięcy siedemdziesiąt 00/100.) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej bonami): 1. Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za każdą dokonaną zapłatę przy użyciu karty, obniżającej indywidualny limit karty. 2. Bezpłatne wydanie i aktywacja bonów. 3. Brak opłat serwisowych i indywidualnych ubezpieczeń bonów. 4. Możliwość realizacji bonów w przynajmniej 10 placówkach handlowych i/lub usługowych w każdym mieście powiatowym województwa wielkopolskiego. 5. Termin ważności - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 6. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 8. Dostarczenie bonów w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją z punktu 1. 9. Aktywacja bonów najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (faksem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru bonów. 10. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych bonów i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. 11. Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu bonu, zniszczonego albo utraconego z winy użytkownika. 12. Zamawiający nie wymaga możliwości wymiany bonów na gotówkę w bankomatach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00 - Karty płatnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sodexo Pass Polska Sp. z o.o., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134920,00
Oferta z najniższą ceną: 134920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.