To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-27
Ogłoszenie nr 314096 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.
Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju czterech zagranicznych wizyt studyjnych: do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 roku, do Francji w dniach 3-7 października 2016 roku, do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 roku oraz do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie projektu nr POPT.02.01.00-00 0002/15 Wsparcie funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w latach 2015-2017, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300373
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300721
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny
141628410, ul.
Wawelska
52/54,
00-922
Warszawa, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
+48223692900, faks
+48223692120, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.gdos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju czterech zagranicznych wizyt studyjnych: do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 roku, do Francji w dniach 3-7 października 2016 roku, do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 roku oraz do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/GDOŚ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Części nr 1: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Rumunii w dniach 25-29 września 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 25 i 29 września 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Bukaresztem oraz pomiędzy Bukaresztem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1A do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych lub poprzez komunikację miejską wedle lokalnych uwarunkowań, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Bukaresztu, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od obiadu lub kolacji w dniu 25 września 2016 r. (zależnie od pory wylotu), kończąc obiadem lub kolacją w dniu 29 września 2016 r. (zależnie od tego czy będzie międzylądowanie), zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelach o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1A do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka rumuńskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 2) w przypadku Części nr 2: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Francji w dniach 3-7 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 3 i 7 października 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Paryżem oraz pomiędzy Paryżem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1B do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Paryża, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od kolacji w dniu 3 października 2016 r., kończąc śniadaniem lub obiadem (w przypadku międzylądowania) w dniu 7 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelu o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1B do SIWZ, zapewnienie tłumacza/ tłumaczy języka francuskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 3) w przypadku Części nr 3: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 16 i 21 października 2016 r. (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Barceloną oraz pomiędzy Madrytem a Warszawą, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1C do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych lub poprzez transport kolejowy (dopuszczalny wyłącznie między Barceloną i Madrytem oraz Madrytem i Cuenca), tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Barcelony, na dostarczeniu grupy na lotnisko w Madrycie kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od obiadu lub kolacji (w zależności od godziny przylotu do Barcelony) w dniu 16 października 2016 r., kończąc śniadaniem w dniu 21 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelach o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1C do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka hiszpańskiego, zapewnienie Programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej; 4) w przypadku Części nr 4: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 20 uczestników Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 r., w szczególności poprzez: objęcie wszystkich uczestników ubezpieczeniem na czas wizyty studyjnej (KL, OC, NNW, Assistance), zapewnienie i opłacenie połączeń lotniczych w dniu 24 i 27 października 2016 r., (zakup biletu bądź biletów grupowych na przelot pomiędzy Warszawą a Lizboną oraz pomiędzy Lizboną a Warszawą), zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1D do SIWZ), zapewnienie wszystkich lokalnych transferów autokarowych w standardzie autokarów do podróży międzynarodowych, tj. rozpoczynając od momentu przylotu do Lizbony, na dostarczeniu grupy na lotnisko kończąc, zapewnienie wyżywienia, zgodnie z programem wizyty studyjnej, rozpoczynając od kolacji lub obiadu (w przypadku międzylądowania) w dniu 24 października 2016 r., kończąc śniadaniem lub obiadem (w przypadku międzylądowania) w dniu 27 października 2016 r., zapewnienie zakwaterowania dla uczestników wizyty studyjnej w hotelu o standardzie przynajmniej trzygwiazdkowym, w pokojach dwu i jednoosobowych, wyposażonych we własny węzeł sanitarny i dostęp do Internetu, zgodnie z zapotrzebowaniem w ściśle określonych terminach wskazanych w Załączniku Nr 1D do SIWZ, zapewnienie tłumacza języka portugalskiego, zapewnienie programu uzupełniającego związanego z tematyką wizyty studyjnej. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia wersji wegetariańskiej wyżywienia oraz uwzględniającej dietę bezglutenową dla niektórych uczestników wizyty studyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
63500000-4
Dodatkowe kody CPV:
63000000-9,
63516000-9,
63511000-4,
79540000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Francji w dniach 3-7 października 2016 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 100900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 25 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Hiszpanii w dniach 16-21 października 2016 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT149000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 149000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej dla 20 uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju do Portugalii w dniach 24-27 października 2016 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT84900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 84900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.