Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Tychy: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych OL-1/251-178/11
Numer ogłoszenia: 314121 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach, al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, faks 032 3251159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych OL-1/251-178/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 92.26.40.00 - 92.26.40.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze sp. z o.o., Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203227,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248761,49
Oferta z najniższą ceną: 211046,92 / Oferta z najwyższą ceną: 262779,51
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa towaru powszechnie dostępnego na rynku, o ustalonych standardach jakościowych w ściśle określonej ilości; wartość zamówienia nie przekracza 125 000 zł euro; istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiotowe zamówienie, tak na rynku lokalnym jak i krajowym, realizacja zamówienia nie wymaga stosowania skomplikowanych urządzeń ani wykwalifikowanego personelu; mały stopień złożoności przedmiotu zamówienia - sprzedaż i dostawa; towary będące przedmiotem zamówienia są:powszechnie dostępne- możliwość zakupu w każdym punkcie sprzedaży tego typu artykułów, pospolite - o standardowych parametrach, popularne - materiały użytkowane przez osoby prywatne i przedsiębiorstwa, małe i duże firmy, o ustalonym standardzie jakościowym typie dokładnie określonym, odpowiadającym przeciętnym wymaganiom, towar nie specjalistyczny - nie posiada elementów o nietypowym zaawansowaniu techniczno-technologicznym; inne czynniki, mogące stanowić wyróżnik między oferentami tzn. gwarancja, termin wykonania zlecenia zostały określone w warunkach udzielenia zamówienia i są wartościami skończonymi, wyczerpującymi wymagania urzędu.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.