To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Grudziądz: REMONTY DRÓG I PLACÓW BITUMICZNYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, NAPRAWA POSADZKI Z DESZCZUŁEK, WYMIANA PRZYŁĄCZA C.O. SPRAWA NR 58/2012
Numer ogłoszenia: 314166 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237834 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG I PLACÓW BITUMICZNYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, NAPRAWA POSADZKI Z DESZCZUŁEK, WYMIANA PRZYŁĄCZA C.O. SPRAWA NR 58/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są remonty dróg i placów bitumicznych, malowanie pomieszczeń, naprawa posadzki z deszczułek, wymiana przyłącza c.o., zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Remont dróg i placów bitumicznych w Grudziądzu, ul. Czwartaków; 2) ZADANIE NR 2: Malowanie pomieszczeń w budynku nr 4 w Chełmnie, ul. Aleja 3 Maja 4; 3) ZADANIE NR 3: Naprawa posadzki z deszczułek w budynku nr 29 - hala sportowa w Grudziądzu, ul. Bema; 4) ZADANIE NR 4: Wymiana przyłącza c.o. do budynku nr 18 w Grudziądzu, ul. Czwartaków; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: remont nawierzchni dróg z masy mineralno-bitumicznej; remont drogi i przyległego chodnika; utylizacja odpadów; powierzchnia dróg - 2 845,00 m2; powierzchnia chodników - 324,05m2; prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, zgodnie z STWiOR; wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dojazdu do sąsiadujących budynków; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 2) w zadaniu nr 2: dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi starych tynków uprzednio malowanych wraz z skasowaniem zacieków i z przygotowaniem podłoża; dwukrotne malowanie lamperii z przygotowaniem podłoża opisanych w przedmiarze ; dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki okiennej o pow. ponad 1m2 z przygotowaniem powierzchni okien do malowania opisanych w przedmiarze; jednokrotne malowanie podokienników i innych powierzchni pełnych o pow. do 0,5 m2 z przygotowaniem podłoża do malowania opisanych w przedmiarze; dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej o pow. ponad 1m2 z przygotowaniem powierzchni drzwi do malowania opisanych w przedmiarze; jednokrotne malowanie grzejników radiatorowych z przygotowaniem podłoża opisanych w przedmiarze robót; Jednokrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i co do O 50 wraz z przygotowaniem do malowania; jednokrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i co ponad O 50 wraz z przygotowaniem do malowania; Jednokrotne malowanie farbą olejną siatek w ramach stalowych wraz z przygotowaniem podłoża do malowania; jednokrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych wraz z przygotowaniem podłoża do malowania; jednokrotne malowanie farbą olejną listew przyściennych opisanych w przedmiarze; jednokrotne malowanie farbą olejną cokołów pasów opisanych w przedmiarze; usunięcie z miejsca budowy zeskrobanych farb i materiałów zabezpieczających podłogi; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów (o ile dotyczy); Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 3) w zadaniu nr 3: mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek; oczyszczenie powierzchni z pyłu i kurzu, jednokrotne gruntowanie, dwukrotne malowanie farbą akrylową, trzykrotne lakierowanie; dwukrotne malowanie ławek drewnianych z uprzednim przygotowaniem powierzchni; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 90500000-2- utylizacja odpadów KOD CPV 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD CPV 45442100-8 Roboty malarskie 4) w zadaniu nr 4: wymiana odcinka sieci c.o.; roboty remontowych branży budowlanej i sanitarnej; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne KOD CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: w zadaniu nr 1,2,3,4 przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-4 oraz Załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty w zadaniu nr 1, 2, 3, 4 są obiektami i terenem czynnym. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach - rusztowania - o ile dotyczy i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, dojazdu, terenu, i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku i terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku np. poruszanie się w budynku) i wokół budynku oraz na terenie prowadzonych robót; 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu; 12. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1) wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2) o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 57/2012. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren lub budynki są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 16 do SIWZ). Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP zostaje unieważnione postępowanie w zdaniu nr 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 90.50.00.00-2, 45.44.21.00-8, 45.43.21.14-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.40-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont dróg i placów bitumicznych w Grudziądzu, ul. Czwartaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o., ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171817,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192077,01
Oferta z najniższą ceną: 192077,01 / Oferta z najwyższą ceną: 268015,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Malowanie pomieszczeń w budynku nr 4 w Chełmnie, ul. Aleja 3 Maja 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUM Sp. z o. o., ul.Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58400,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50002,29
Oferta z najniższą ceną: 50002,29 / Oferta z najwyższą ceną: 50002,29
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wymiana przyłącza c.o. do budynku nr 18 w Grudziądzu, ul. Czwartaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane INSTALREM inż. Krystian Kraus, Gać 9, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51477,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64152,51
Oferta z najniższą ceną: 64152,51 / Oferta z najwyższą ceną: 64152,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.