Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Olsztyn: Dystraktory szczękowe do leczenia wad zgryzu i twarzoczaszki u dzieci.
Numer ogłoszenia: 314234 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dystraktory szczękowe do leczenia wad zgryzu i twarzoczaszki u dzieci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dystraktor zewnętrzny Polley do korekcji twarzoczaszki z regulowaną ramą mocowaną do czaszki za pomocą sterylizowanych, stalowych pinów i dwoma wyciągami czaszkowymi, wykonany z tytanu i włókna węglowego (piny, narzędzia i wyciągi w zestawie z dystraktorem) -zestaw 1 2.Oprzyrządowanie i narzędzia do dystraktora zewnętrznego Polley do korekcji twarzoczaszki -zestaw. 1 3. Dystraktor wewnątrzustny do gałęzi żuchwy, obustronny, korpus rurkowy, długość dystrakcji 15, 20 lub 25 mm (do wyboru), aktywator elastyczny, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm, 2 płytki mocujace w kształcie koniczyny zestaw - 6 4. Dystraktor wewnątrzustny do podstawy i gałęzi żuchwy, obustronny, korpus rurkowy, długość dystrakcji 15, 20, 25 lub 30 mm (do wyboru), odłączany aktywator elastyczny lub sztywny, ruchoma płytka bliższa lub dalsza (do wyboru operatora), mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm, 4 płytki mocujace 3 lub 6-otworowe -zestaw 6 5. Dystraktor wewnątrzustny Micro do podstawy i gałęzi żuchwy, obustronny, korpus rurkowy, długość dystrakcji 15, 20, 25 lub 30 mm (do wyboru), odłączany aktywator elastyczny lub sztywny, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.0 mm, 4 płytki mocujące 9-otworowe zestaw - 4 6. Aktywatory (odłączane) do dystraktorów wewnątrzustnych, dł. od 25 do 50 mm (do wyboru), z przegubem kardanowym, elastyczne lub sztywne (do wyboru operatora) - szt. 8 7. Dystraktor wewnątrzustny, jednokierunkowy do podstawy i gałęzi żuchwy, obustronny, konstrukcja oparta na równoległych prowadnicach, długość dystrakcji 15, 20 lub 25 mm (do wyboru), stały aktywator z przegubem kardanowym, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm, 2 płytki mocujace 3-otworowe - zestaw 2 8. Dystraktor wewnątrzustny żuchwy, dwukierunkowy, lewy lub prawy, korpus rurkowy, długość dystrakcji 10x15 mm lub 15x20 mm (do wyboru), odłączany aktywator z przegubem kardanowym, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm -zestaw 2 9. Dystraktor wewnątrzustny gałęzi żuchwy, lewy lub prawy, korpus rurkowy, długość dystrakcji 20, 25 lub 30 mm (do wyboru), odłączany aktywator umieszczony prostopadle do dystraktora, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm, 4 płytki mocujące 6-otworowe zestaw- 4 10. Dystraktor wewnątrzustny, transportowy wyrostka gałęzi żuchwy z dołączaną płytką na czas konsolidacji, korpus rurkowy, długość dystrakcji 20, 25 lub 30 mm (do wyboru), odłączany aktywator, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm - zestaw 4 11. Dystraktor transportowy podstawy żuchwy wraz z płytą rekonstrukcyjną systemu 2.7 mm o profilu 3.0 mm, korpus rurkowy, długość dystrakcji 30, 40, 50 lub 60 mm (do wyboru), odłączany aktywator, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm- zestaw 1 12. Dystraktor wewnątrzustny pionowy, korpus rurkowy, długość dystrakcji 6, 9, 12 lub 15 mm (do wyboru), tytanowy, 2 płytki mocujące górne, 2 płytki mocujące dolne, płytka stabilizująca korpus, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 1.5 mm - zestaw 2 13. Dystraktor wewnątrzustny poziomy, napęd śrubowy z dwoma prowadnicami, śruba z otworem napędowym na klucz, dług. dystrakcji 10 lub 15 mm (do wyboru), 2 płytki mocujące równoległe - 4 otwory, mocowanie dystraktora za pomocą śrub systemu 2.0 mm -zestaw 2 14. Dystraktor zewnątrzustny żuchwy, jednokierunkowy, obustronny, rozmiar noworodkowy, dziecięcy oraz dla dorosłych (do wyboru), mocowanie dystraktora za pomocą dwóch pinów długości 40, 60 lub 120 mm - zestaw 6 15. Dystraktor zewntrzustny żuchwy, dwukierunkowy, obustronny, rozmiar dziecięcy oraz dla dorosłych (do wyboru), mocowanie dystraktora za pomocą pinów długości 40 lub 60 mm - zestaw 2 16. Oprzyrządowanie i narzędzia do dystraktora zewnętrznego jedno i dwukierunkowego -zestaw 8.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.13.20.00 - Implanty stomatologiczne 33.13.50.00 - Urządzenia ortodontyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji obsługi lub kart w tych dokumentów dot. oferowanych produktów - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane techniczne, opis techniczny itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim lub angielskim. - Deklaracje zgodności CE lub Certyfikaty zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.1.6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.1.6 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Implanty stomatologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.