Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Lublin: Dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 314306 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 47 81 625, faks 81 47 81 625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami podmiotów trzecich: Monitorów komputerowych (100 szt.), Przełączników KVM (5 szt.), Czytników kart PC USB TR (20 szt), Listew zasilających (5 m) (20 szt.), Kabli zasilających (70 szt.), Wymiennych modułów bateryjnych do UPS APC Smart-UPS 1500 (2 szt.), Akumulatorów żelowych 7AH do UPS APC Back-UPS CS 350 (60 szt.), Zasilaczy sieciowy do laptopa HP Probook 4530s (4 szt.), Zasilaczy sieciowy do laptopa DELL LATITUDE E5540 (3 szt.), Baterii do laptopa HP Probook 4530s (11 szt.), Patchcordów UTP5e (3 m) (100 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 1 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 2 (5 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 3 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 4 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 5 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 6 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 7 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 8 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 9 (20 szt.), Patchcordów światłowodowych TYP 10 (20 szt.), o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do s.i.w.z.). W dokumencie tym, poza parametrami, określone zostały konfiguracje oraz inne wymagania, jakie zamawiany sprzęt komputerowy musi spełnić, a także wymagane ilości. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Specyfikacji technicznej, w której zamieści wymagane informacje wynikające z opracowanego przez Zamawiającego dokumentu stanowiącego załącznik nr 1 do s.i.w.z. Złożona przez Wykonawcę Specyfikacja techniczna stanowić będzie element oferty i w związku z tym nie będzie ona podlegała uzupełnieniu zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy. Wszystkie egzemplarze oferowanego sprzętu komputerowego w poszczególnych kategoriach muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu. 2. Sprzęt komputerowy objęty zamówieniem powinien być dostarczony w terminie do dnia 28 grudnia 2015 r. do budynku położonego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78. Sprzęt komputerowy może być dostarczony jednorazowo lub w kilku dostawach częściowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie rozładowanie i złożenie dostarczonego sprzętu komputerowego w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego. 3. Ze względu na specyfikę Zamawiającego, zaoferowana cena jednostkowa (za sztukę) w odniesieniu do poszczególnych pozycji nie może przekroczyć kwoty 3 499, 00 zł (brutto). 4.Wykonawca odpowiedzialny będzie za należyte, w szczególności terminowe wykonanie zamówienia, także w okresie gwarancji. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 6.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 7. Okres gwarancji na oferowany sprzęt komputerowy stanowi kryterium oceny ofert i w związku z tym w § 4 ust. 2 umowy (załącznik nr 4 do s.i.w.z.) wpisane zostaną okresy gwarancji podane przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Minimalna wymagana gwarancja na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540 wynosi 24 miesięce. Na pozostały sprzęt komputerowy, Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarte zostały we wzorze umowy, który to stanowi integralną cześć s.i.w.z. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w s.i.w.z. wskazane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 31.42.20.00 - Zestawy baterii 31.44.00.00 - Baterie 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.56.20.00 - Kable światłowodowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-11/15) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie główne dostawy rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł, obejmującą co najmniej monitory komputerowe. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonego sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy. Przez jeną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane monitory komputerowe odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę monitory: 1) są dystrybuowane zgodnie z normami jakościowymi PN-EN ISO co najmniej 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie dystrybucji lub sprzedaży sprzętu komputerowego, 2) są wyprodukowane przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych, 3) spełniają normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną, 4) odpowiadają normie TCO lub równoważnej, 5) posiadają deklarację zgodności CE.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca powinien złożyć: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) wypełniony Formularz cenowy, c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wymóg dotyczący pełnomocnictwa odnosi się również do innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy), d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), e) specyfikację techniczną, o której mowa w paragrafie 3 ust. 1 s.i.w.z. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Składany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca wskaże Zamawiającemu nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Ponadto, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może zażądać (w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania) przedstawienia stosownych dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Do złożenia powyższych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie udowodnią Zamawiającemu w sposób wystarczający (odpowiedni) dysponowania zasobami podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - podkrytrium - okres gwarancji na: monitory, przełączniki, czytniki, listwy zasilające, zasilacze sieciowe do laptopów HP i DELL - 24
- 3 - podkryterium - okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie przedmiotu dostawy w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego sprzętu komputerowego przez producenta, jeśli Wykonawca, pomimo dołożenia należytej staranności, nie mógł uzyskać informacji o zaprzestaniu produkcji do chwili złożenia oferty. Wykonawca w takim przypadku musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informacje odnośnie do kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu komputerowego i zaoferować zamiennie sprzęt komputerowy, o co najmniej takich samych parametrach technicznych i funkcjonalności. 2. Każda zmiana Umowy nastąpi w drodze aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku do Zamawiającego. Wniosek winien zawierać uzasadnienie. 3. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej podpisanej przez obie Strony. 4. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie podwykonawcy/ów biorącego/ych udział w realizacji Umowy. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, o której mowa w pkt 4 dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej, Zamawiający ma prawo odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia ustaleń niniejszej Umowy, w szczególności narusza termin wykonania Umowy lub narusza terminy wyznaczone na usunięcie wad lub wymianę, określone w § 3 ust.1 pkt 1), § 4 ust. 5 i ust. 8 Umowy. Prawo odstąpienia od Umowy Zamawiający może zrealizować w ciągu 10 dni roboczych od dnia stwierdzenia faktu niewypełnienia postanowień niniejszej Umowy. 7. W przypadku niedostarczenia całego Sprzętu komputerowego w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt 1 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy, bez wyznaczania dodatkowego terminu, co do części świadczenia niezrealizowanego przez Wykonawcę do dnia odstąpienia. Strony zgodnie ustalają, że w wypadku, o którym mowa powyżej skutek odstąpienia od Umowy dotyczył będzie tylko części świadczenia niezrealizowanego przez Wykonawcę do dnia odstąpienia, bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W takim wypadku, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia tylko za Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę do dnia odstąpienia. Zamawiający może skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy z tytułu, o którym mowa w niniejszym ustępie, w ciągu 10 dni po przekroczeniu terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76, pokój nr 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu: Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78 (pokój nr 1) albo przesłać na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: cena brutto i okres gwarancji. 2. Ocena w kryterium cena brutto dokonana zostanie w następujący sposób: a) ocenie zostanie poddana cena ofertowa, czyli cena brutto za realizację całego zamówienia wynikająca ze złożonego Formularza cenowego, b) liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru: Kx = (Cmin ÷ Cx) . 70 pkt, gdzie: Kx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację całego zamówienia, Cmin - najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia, Cx - cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia. 3. Ocena w kryterium okres gwarancji obejmuje dwa podkryteria. 1) Ocena w podkryterium - okres gwarancji na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540 dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: a) zaoferowany okres gwarancji na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540 w odniesieniu do każdego z tych urządzeń powinien obejmować taki sam okres podany w miesiącach, b) minimalny wymagany okres gwarancji na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540 wynosi 24 miesiące, c) oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż 24 miesiące zostanie odrzucona, d) Wykonawca, który zaoferuje 24 miesięczny okres gwarancji otrzyma 1 punkt, e) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięczny otrzyma 1 punkt za każdy kolejny miesiąc gwarancji, f) maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające dłuższy okres gwarancji otrzymają taką samą liczbę punktów co oferty z 36 miesięcznym okresem gwarancji, g) ostateczna liczba punktów, którą można uzyskać w tym podkryterium zostanie obliczona wg wzoru: G1 = (Dx ÷ Dmax) . 24 pkt, gdzie:G1 - ostateczna liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach podkryterium okres gwarancji na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540, Dx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie zgodnie z zasadami podanymi w lit. d - f, Dmax - największa liczba punktów przyznana wśród ocenianych ofert w ramach podkryterium okres gwarancji na: monitory komputerowe, przełączniki KVM, czytniki kart PC USB TR, listwy zasilające (5 m), zasilacze sieciowe do laptopów HP Probook 4530s, zasilacze sieciowe do laptopów DELL LATITUDE E5540. 2) Ocena w podkryterium - okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: a) zaoferowany okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy w odniesieniu do każdego z urządzeń powinien obejmować taki sam okres podany w miesiącach, b) minimalny wymagany okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy wynosi 12 miesięcy, c) oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż 12 miesięcy zostanie odrzucona, d) Wykonawca, który zaoferuje 12 miesięczny okres gwarancji otrzyma 1 punkt, e) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 12 miesięczny otrzyma 1 punkt za każdy kolejny miesiąc gwarancji, f) maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty zawierające dłuższy okres gwarancji otrzymają taką samą liczbę punktów co oferty z 24 miesięcznym okresem gwarancji, g) ostateczna liczba punktów, którą można uzyskać w tym podkryterium zostanie obliczona wg wzoru: G2 = (Fx ÷ Fmax) . 6 pkt, gdzie: G2 - ostateczna liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach podkryterium okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy, Fx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie zgodnie z zasadami podanymi w lit. d - f, Fmax - największa liczba punktów przyznana wśród ocenianych ofert w ramach podkryterium okres gwarancji na pozostały sprzęt komputerowy. 4. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która w ocenie końcowej otrzyma najwyższą punktację. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie punktacji przyznanej ofercie w kryterium cena brutto i punktacji (ostatecznej liczby punktów) przyznanej w poszczególnych podkryteriach należących do kryterium okres gwarancji. 5. Wyniki punktowe dokonywanych obliczeń w poszczególnych kryteriach podawane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia będą dokonywane w sposób następujący: uzyskane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku tak, że trzecie miejsce po przecinku poniżej 5 pominie się, natomiast równe 5 i wyższe spowoduje zaokrąglenie cyfry znajdującej się na drugim miejscu po przecinku o 1 wyżej. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 8. Jeżeli cena oferty będzie się wydawać rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie: 1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); 2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. 9. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w s.i.w.z i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, monitorów interaktywnych oraz programów edukacyjnych do różnych przedmiotów w ramach programu Projekt nr FEPM.05.08-IZ.00-0046/24 , tj. DOBRA EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.