eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314320 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa  10, 66400   Gorzów Wielkopolski, państwo , woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-6/WR/ZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - w zakresie części 3 nadzór kompetencyjny KPP SULĘCIN Zakres terytorialny świadczenia usługi obejmuje teren administracyjny podległy jednostce Policji KPP SULĘCIN Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk. 2. Wszędzie, gdzie wymienia się pojęcie: POJAZD - należy przez to rozumieć pojazd samochodowy lub inny o DMC przekraczającej 16t. CZĘŚCI - należy przez to rozumieć części pojazdu oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe stanowiące zarówno jego wyposażenie jak i nie będące jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. 3. Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t. 4. Usługi będące przedmiotem zamówienia dotyczą holowania/przewozu pojazdów samochodowych/części przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 §1 Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 1997r., nr 89, poz. 555, z późn. zm.), na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137, z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotowe usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy. 6. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach wynagrodzenia umownego obejmuje: a. przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu); czas reakcji Wykonawcy od momentu przyjęcia zlecenia dyspozycji do momentu podjęcia wykonania przedmiotowej usługi (wyjazd holownika) - max 30 minut. b. dojazd holownika do wskazanego miejsca wezwania (zdarzenia) i przystąpienie do realizacji usługi od momentu przejęcia zlecenia dyspozycji - w czasie max 90 minut c. podjęcie wszelkich czynności umożliwiających załadunek pojazdu/części na pojazd holujący niezwłocznie po zakończeniu przez funkcjonariuszy prac na miejscu zdarzenia (np. wyciągnięcie pojazdu/części na pobocze drogi) i rozładunek/wyładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji; d. załadunek pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; e. zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów, niezwłocznie po zakończeniu przez nich prac, opisanych w dyspozycji holowania pojazdu/części; f. uprzątnięcie elementów pojazdu zabieranego z drogi, jej pobocza, jak i ładunku przewożonego przez pojazd. Elementy te w przypadku braku decyzji ze strony policjanta Wykonawca zbiera/usuwa i utylizuje we własnym zakresie. g. usunięcie zanieczyszczeń powstałych na drodze, jej poboczu w wyniku zdarzenia lub w wyniku działań Wykonawcy; w związku z czym konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę we własnym zakresie środka neutralizującego, sorbentu w ilości koniecznej do usunięcia zanieczyszczenia np. wyciek oleju itp.; h. zabezpieczenie pojazdów/części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, działaniem warunków pogodowych (np. wiatru, opadów atmosferycznych i mrozu), pożarem, kradzieżą, utratą w czasie wykonywania prac związanych z wykonywaniem przedmiotowej usługi oraz w czasie transportu na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji miejsce; i. holowanie/przewóz pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia, na wskazany przez Zamawiającego w dyspozycji parking strzeżony; j. rozładunek/wyładunek pojazdu/części na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; k. czas wykonania usługi opisanej w ppkt 6 nie może przekroczyć łącznie 180 minut od momentu przystąpienia do jej wykonania na miejscu zdarzenia, chyba, że dowodzący działaniami funkcjonariusz na miejscu zdarzenia dopuszcza i zgadza się na wydłużenie czasu odnotowując ten fakt na druku dyspozycji przekazanej Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: a. wykonywania czynności, o których mowa w ppkt 6 powyżej na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza KWP/KMP/KPP/KP, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją holowania pojazdu/części (zał. nr 2 do umowy); b. zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; c. niezwłocznego wykonywanie czynności, o których mowa w ppkt 6 powyżej; d. wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji holowania pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; e. optymalnego wykorzystania dostępnego mu sprzętu; w ten sposób, że w przypadku, gdy na lawecie holowany jest więcej niż 1 pojazd, np. pojazd i części - Wykonawca naliczy jedną opłatę - zgodną z ofertą Wykonawcy dla realizowanej usługi; f. w trakcie świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie, jako "transport". g. zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska; h. do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; i. w trakcie świadczenia usługi, do przejęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/ przewożone pojazdy/części zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; j. prowadzenia i przekazywanie do Zamawiającego, za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP, w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych/przewożonych w okresie minionego miesiąca pojazdów/części zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia; k. zachowania tajemnicy i nieudzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów/części. 8. Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej umowy. 9. Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach pomocy drogowej, akcji humanitarnej czy działań ratunkowych, lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w: - tachograf (czas pracy kierowców); - SEPO - system elektronicznego poboru opłat - pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. 10. Wybrany Wykonawca musi, przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 11. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 12. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej i zgodnej z umową faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP. 13. Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. Maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto wynikającej z oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w niniejszej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9
Dodatkowe kody CPV: 50118000-5, 63712000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nadzór kompetencyjny KPP Sulęcin (część nr 3)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Netmedia Partners Group Sp. z o.o. S.k.a.,  ,  ul. 30 Stycznia 15/4 ,  66-400,  Gorzów Wlkp.,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21279.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21279.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21279.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4)ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity DZ.U. 2015 poz. 2164 ze zmianami): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: W celu wyboru Wykonawcy zamówienia publicznego w zakresie w/w części dotyczącej nadzoru kompetencyjnego: KPP Sulęcin, przeprowadzone było postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (ZP-4.3/16), które unieważniono ze względu, że w postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.). Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.