eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › budowa urzadzeń melioracji wodnych szczegółowych - Drenowanie, zadanie Jasienica Chmielewo, zad. 1, gm. Zaręby Kościelne, pow. ostrowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-14

POZYCJA 31432

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: budowa urzadzeń melioracji wodnych szczegółowych - Drenowanie, zadanie Jasienica Chmielewo, zad. 1, gm. Zaręby Kościelne, pow. ostrowski Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, do kontaktów: Kazimierz Mierzejewski, ul. Poznańska 19 lok., 07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603226, fax 029 7604657, e-mail: zfsuo.ostroleka@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa urzadzeń melioracji wodnych szczegółowych - Drenowanie, zadanie Jasienica Chmielewo, zad. 1, gm. Zaręby Kościelne, pow. ostrowski. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grunty m. Chmielewo, gm. Zaręby Kościelne, pow. ostrowski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest regulacja stosunków wodnych poprzez wykonanie drenowania gruntów ornych na powierzchni 76,04 ha wraz z odpływami drenarskimi, rowy o długości 340 m oraz wykonanie 14 szt. studzienek drenarskich i 4 szt. wylotów drenarskich 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Drenowanie gruntów ornych na powierzchni 76,04 ha, rowy o łącznej długości 340 m, 14 szt. studzienek i 4 szt. wylotów drenarskich. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (od maja 2001 r. do kwietnia 2006r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o łącznej wartości nie niższej od 500.000 zł. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu Zamawiający uzna roboty polegające na drenowaniu użytków rolnych. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami takimi jak: referencje, oświadczenia, protokóły odbioru końcowego. Zamawiający uwzględni zadania wykazane przed wskazanym okresem, które zostały zakończone w wymaganym okresie. b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi należącą do właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej trzyletnim stażem, na stanowisko kierownika budowy. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł, b)wykaże obroty w ostatnim roku (2005) nie mniejsze niż 800.000 zł, c)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto wykonawca złoży deklarację, że polisa będzie odnawialna na okres wykonywania obowiązków umownych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. 2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. 3. Jeżeli ilość wykonawców spełniających minimalne warunki będzie większa od określonej w niniejszym zamówieniu tj. 6, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków. 4.Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, na podstawie dołączonego do wniosku wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień o podobnym charakterze, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami na okoliczność należytego ich wykonania. 5. Za każde ponad wymagane minimum zamówienie, o podobnym charakterze wykonane z należytą starannością (potwierdzone stosownymi dokumentami) zamawiający przyzna po jednym punkcie. 6. W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie łączna wartość wykonanych zamówień o podobnym charakterze. 7. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki i zdobędą największą ilość punktów, ale nie więcej niż 6-ciu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) wykonawcy złożą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 3.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbiorów). 6.Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. 7.Informacja o podwykonawcy - (jeżeli wykonawca zamierza takiego zatrudnić) 8.Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy za 2005 r. wraz z dowodami: a)informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert b) sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłeg rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zobowiązania oraz należności za 2005 r. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych. Wykonawcy zamieszkali poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wnioski składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, musi znajdować się we wspólnym wniosku wykonawców. 3.Wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany przez dwóch lub więcej wykonawców będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. 1-4 i 9 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 5-8, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. Forma dokumentów. 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I pkt. I.1) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczy postępowania na zadanie: (nazwa wymieniona w sekcji III pkt. II.1.1) w trybie przetargu ograniczonego. 2. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawiane w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego: Ostrołęka, ul. Poznańska 19, pok.13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny- Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, priorytet- Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, działanie-Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.