Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 314399 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach , ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3642613, faks 041 3642615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Komputer (jednostka główna + klawiatura + mysz optyczna) - 10 szt. 2.Notebook (wraz z torbami + pendrive) - 19 szt. 3.Serwer - szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy zawarty jest w złącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ ....
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 o treści: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B.Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt. A. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złoży dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednia na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia przekazane Zamawiającemu w formie pisemnej: 1.Formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia określone ustawą wymogi (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 3. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, na warunkach w nim określonych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 6. 7. Upoważnienie dla osoby występującej w imieniu firmy (jeżeli występuje) - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, pok. nr 4 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 11:00, miejsce: kancelaria, pok. nr 6 (III piętro) Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 (część A) zamówienia - obejmuje dostawę komputerów (jednostka główna + klawiatira + musz optyczna) poz. 1 pzedmiotu zamówienia (rozdział IV SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notebooków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 (część B) zamówienia - obejmuje dostawę notebooków, poz. 2 przedmiotu zamówienia (rozdział IV SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 (część C)zamówienia - obejmuje dostawę serwera, poz. 3 przedmiotu zamówienia ( rozdział IV SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych i hemostatycznych oraz jednorazowego systemu płukania śródoperacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podległymi oddziałami muzeum"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.