Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Wieliczka: Dostawa macierzy dyskowej
Numer ogłoszenia: 314406 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna - Górnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy dyskowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup jednej macierzy dyskowej o szczegółowej specyfikacji opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ , zwanej dalej macierzą, 2) zakup dwóch przełączników sieci SAN FC o szczegółowej specyfikacji opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ, współpracujących z macierzą, zwanych dalej przełącznikami, 3) zakup oprogramowania wraz z licencją, obsługującego protokół NDMP o szczegółowej specyfikacji opisanej załączniku nr 3 do SIWZ, zwanego dalej oprogramowaniem; 4) wykonanie usług wdrożeniowych (montaż, uruchomienie, konfiguracja) oraz usług szkoleniowych. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.4.1. Macierz dyskowa i przełączniki SAN FC. a) Macierz dyskowa i przełączniki winny być fabrycznie nowe i nie mogły być używane w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej. b) Macierz dyskowa i przełączniki winny pochodzić z legalnych kanałów dystrybucyjnych określonych przez producenta tych urządzeń na terenie kraju. c) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie producenta, macierzy i przełączników sporządzone w języku polskim, na okoliczność, o której mowa w ppkt a i b. d) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt c. stanowi warunek dokonania odbioru dostarczonego sprzętu przez Zamawiającego i zapłaty wynagrodzenia. 4.4.2. Usługi wdrożeniowe - w ramach wykonania usługi wdrożeniowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania projektu technicznego określającego sposób implementacji macierzy dyskowej i migracji danych z istniejącej macierzy wraz z określeniem topologii systemu i definicją poszczególnych kroków wdrożeniowych 2) wykonania usługi kompleksowej instalacji i wdrożenia systemu wg następującej specyfikacji: a) montaż urządzeń w szafie rack. b) instalacja i konfiguracja macierzy dyskowej. c) instalacja i konfiguracja przełączników sieci SAN i LAN. d) wdrożenie całości systemu w istniejącej infrastrukturze sieci LAN. e) wdrożenie całości systemu w infrastrukturze sieci SAN. 3) wdrożenie funkcjonalności systemu macierzowego wg następującej specyfikacji: a) konfiguracja macierzy, wydzielenie zasobów na poszczególne serwery. b) podłączenie istniejącej infrastruktury serwerowej do zasobów nowej macierzy. c) migracja danych z macierzy HP EVA 4100. d) migracja danych plikowych z serwera Novell. e) konfiguracja serwerów plików oraz integracja z usługą katalogową Active Directory. f) konfiguracja przestrzeni dyskowych dedykowanych dla serwerów plikowych. g) konfiguracja udziałów sieciowych poprzez protokół CIFS (shares). h) migracja danych z istniejących serwerów plików na macierz dyskową. i) konfiguracja zabezpieczeń przestrzeni serwerów plików z wykorzystaniem natywnych mechanizmów kopii migawkowych macierzy dyskowej (snapshot) j) testy odtwarzania danych przestrzeni serwerów plików bezpośrednio na stacjach roboczych z wykorzystaniem mechanizmu Microsoft VSS. k) testy wydajności, optymalizacja. l) warsztaty prezentujące dostarczone rozwiązanie. 4) wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii blokowych dla danych plikowych wg następującej specyfikacji: a) instalacja oprogramowania NDMP. b) konfiguracja systemu kopii zapasowych przestrzeni serwerów plikowych na nowej macierzy dyskowej w wykorzystaniem mechanizmu NDMP. c) testy backupu i odtwarzania danych. d) warsztaty prezentujące dostarczone rozwiązanie 5) opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej oznaczenia wykonanych połączeń, szczegółową konfigurację urządzeń, oznaczenia połączeń wchodzących i wychodzących poszczególnych gniazd i portów. Schemat połączeń winien zostać dostarczony w formie pisemnej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format *.VSD - Visio). 4.4.3. Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć znajdujący się w rejonie prac sprzęt teleinformatyczny. Urządzenia i kable winny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, zapyleniem, zawilgoceniem oraz zapewniać wymagany sposób wentylacji i wymaganą temperaturę pracy. 4.4.4. Wszystkie urządzenia znajdujące się w obecnym pomieszczeniu pracują w trybie produktywnym przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 530 do 2200. Prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą powodować żadnych przerw w pracy systemów w wyżej wymienionych godzinach. 4.4.5. Wszystkie prace związane z koniecznością wyłączenia urządzeń mogą być przeprowadzane wyłącznie w godzinach 2200 - 530 po uprzednim uzgodnieniu terminu prac ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 4.4.6. Wszelkie zmiany w połączeniach i rekonfiguracje urządzeń muszą być uzgodnione ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 4.4.7. Usługi szkoleniowe a) W ramach wykonania usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prezentację wdrożonego rozwiązania oraz jednorazowe szkolenie z zakresu konfiguracji i użytkowania urządzeń dla trzech osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze co najmniej 6 godzin. b) Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4.4.8. Harmonogram a) Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 4 dni, licząc od daty zawarcia umowy, do złożenia w siedzibie Zamawiającego harmonogramu prac (daty i godziny), sporządzonego w formie pisemnej, w porozumieniu ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. b) Opracowany harmonogram podlega pisemnemu zatwierdzeniu przez Kierownika Działu IT Zamawiającego. Zmiana zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego wymaga ponownego zatwierdzenia przez Kierownika Działu IT Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowania należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw systemów macierzowych wraz z wdrożeniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowanie, iż Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia potwierdzone przez Producenta oferowanego rozwiązania do instalacji oraz implementacji proponowanego systemu macierzowego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
Siedziba Zamawiającego - Budynek Zarządu - I piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- Rozbudowa Systemu Wideonadzoru na potrzeby CZRiTP w zakresie dostawy i uruchomienia urządzeń do składowania i przetwarzania danych wideo wraz z systemem informatycznym
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.