eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa macierzy dyskowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Wieliczka: Dostawa macierzy dyskowej
Numer ogłoszenia: 314406 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna - Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy dyskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup jednej macierzy dyskowej o szczegółowej specyfikacji opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ , zwanej dalej macierzą, 2) zakup dwóch przełączników sieci SAN FC o szczegółowej specyfikacji opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ, współpracujących z macierzą, zwanych dalej przełącznikami, 3) zakup oprogramowania wraz z licencją, obsługującego protokół NDMP o szczegółowej specyfikacji opisanej załączniku nr 3 do SIWZ, zwanego dalej oprogramowaniem; 4) wykonanie usług wdrożeniowych (montaż, uruchomienie, konfiguracja) oraz usług szkoleniowych. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.4.1. Macierz dyskowa i przełączniki SAN FC. a) Macierz dyskowa i przełączniki winny być fabrycznie nowe i nie mogły być używane w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej. b) Macierz dyskowa i przełączniki winny pochodzić z legalnych kanałów dystrybucyjnych określonych przez producenta tych urządzeń na terenie kraju. c) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie producenta, macierzy i przełączników sporządzone w języku polskim, na okoliczność, o której mowa w ppkt a i b. d) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt c. stanowi warunek dokonania odbioru dostarczonego sprzętu przez Zamawiającego i zapłaty wynagrodzenia. 4.4.2. Usługi wdrożeniowe - w ramach wykonania usługi wdrożeniowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania projektu technicznego określającego sposób implementacji macierzy dyskowej i migracji danych z istniejącej macierzy wraz z określeniem topologii systemu i definicją poszczególnych kroków wdrożeniowych 2) wykonania usługi kompleksowej instalacji i wdrożenia systemu wg następującej specyfikacji: a) montaż urządzeń w szafie rack. b) instalacja i konfiguracja macierzy dyskowej. c) instalacja i konfiguracja przełączników sieci SAN i LAN. d) wdrożenie całości systemu w istniejącej infrastrukturze sieci LAN. e) wdrożenie całości systemu w infrastrukturze sieci SAN. 3) wdrożenie funkcjonalności systemu macierzowego wg następującej specyfikacji: a) konfiguracja macierzy, wydzielenie zasobów na poszczególne serwery. b) podłączenie istniejącej infrastruktury serwerowej do zasobów nowej macierzy. c) migracja danych z macierzy HP EVA 4100. d) migracja danych plikowych z serwera Novell. e) konfiguracja serwerów plików oraz integracja z usługą katalogową Active Directory. f) konfiguracja przestrzeni dyskowych dedykowanych dla serwerów plikowych. g) konfiguracja udziałów sieciowych poprzez protokół CIFS (shares). h) migracja danych z istniejących serwerów plików na macierz dyskową. i) konfiguracja zabezpieczeń przestrzeni serwerów plików z wykorzystaniem natywnych mechanizmów kopii migawkowych macierzy dyskowej (snapshot) j) testy odtwarzania danych przestrzeni serwerów plików bezpośrednio na stacjach roboczych z wykorzystaniem mechanizmu Microsoft VSS. k) testy wydajności, optymalizacja. l) warsztaty prezentujące dostarczone rozwiązanie. 4) wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii blokowych dla danych plikowych wg następującej specyfikacji: a) instalacja oprogramowania NDMP. b) konfiguracja systemu kopii zapasowych przestrzeni serwerów plikowych na nowej macierzy dyskowej w wykorzystaniem mechanizmu NDMP. c) testy backupu i odtwarzania danych. d) warsztaty prezentujące dostarczone rozwiązanie 5) opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej oznaczenia wykonanych połączeń, szczegółową konfigurację urządzeń, oznaczenia połączeń wchodzących i wychodzących poszczególnych gniazd i portów. Schemat połączeń winien zostać dostarczony w formie pisemnej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format *.VSD - Visio). 4.4.3. Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć znajdujący się w rejonie prac sprzęt teleinformatyczny. Urządzenia i kable winny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, zapyleniem, zawilgoceniem oraz zapewniać wymagany sposób wentylacji i wymaganą temperaturę pracy. 4.4.4. Wszystkie urządzenia znajdujące się w obecnym pomieszczeniu pracują w trybie produktywnym przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 530 do 2200. Prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą powodować żadnych przerw w pracy systemów w wyżej wymienionych godzinach. 4.4.5. Wszystkie prace związane z koniecznością wyłączenia urządzeń mogą być przeprowadzane wyłącznie w godzinach 2200 - 530 po uprzednim uzgodnieniu terminu prac ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 4.4.6. Wszelkie zmiany w połączeniach i rekonfiguracje urządzeń muszą być uzgodnione ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 4.4.7. Usługi szkoleniowe a) W ramach wykonania usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prezentację wdrożonego rozwiązania oraz jednorazowe szkolenie z zakresu konfiguracji i użytkowania urządzeń dla trzech osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze co najmniej 6 godzin. b) Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4.4.8. Harmonogram a) Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 4 dni, licząc od daty zawarcia umowy, do złożenia w siedzibie Zamawiającego harmonogramu prac (daty i godziny), sporządzonego w formie pisemnej, w porozumieniu ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. b) Opracowany harmonogram podlega pisemnemu zatwierdzeniu przez Kierownika Działu IT Zamawiającego. Zmiana zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego wymaga ponownego zatwierdzenia przez Kierownika Działu IT Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowania należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw systemów macierzowych wraz z wdrożeniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, iż Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia potwierdzone przez Producenta oferowanego rozwiązania do instalacji oraz implementacji proponowanego systemu macierzowego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Siedziba Zamawiającego - Budynek Zarządu - I piętro Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.