Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Ogłoszenie nr 31443 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.
Kleszczów: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
Rozbudowa drogi powiatowej oraz dróg gminnych w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii o dł. ok. 2410mb oraz drogi gminnej w Łuszczanowicach o dł. ok. 300mb - wraz z infrastrukturą techniczną
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, krajowy numer identyfikacyjny
59064798300000, ul.
ul. Główna
47,
97410
Kleszczów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(044) 731 31 10, e-mail
zampub@kleszczow.pl, faks
(044 ) 731 31 30.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.kleszzow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.kleszczow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę należy zlożyć w formie pisemnej w siezibie Zamawiającego - Kancelaria ogólna
Adres:
ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów - Kancelaria ogólna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
Rozbudowa drogi powiatowej oraz dróg gminnych w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii o dł. ok. 2410mb oraz drogi gminnej w Łuszczanowicach o dł. ok. 300mb - wraz z infrastrukturą techniczną
Numer referencyjny: ZP 271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi powiatowej oraz dróg gminnych w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii o dł. ok. 2410mb oraz drogi gminnej w Łuszczanowicach o dł. ok. 300mb - wraz z infrastrukturą techniczną Z podziałem na części: Część 1 : Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900E oraz dróg gminnych nr: 101364E, 101365E w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej długości dróg ok. 2 410 mb" Część 2: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi gminnej nr: 101422E w Łuszczanowicach wraz z infrastrukturą techniczną o długości drogi ok. 300 mb"
II.5) Główny kod CPV: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia t.j:
Dla części 1
a. inspektorem nadzoru branży drogowej (koordynującego wszystkie branże) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej,
wymagane doświadczenie zawodowe: był inżynierem kontraktu, inspektorem nadzoru inwestorskiego lub kierownikiem budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt2 ustawy Prawo Budowlane) przy realizacji co najmniej dwóch zadań zrealizowanych w ramach odrębnych umów: budowy lub przebudowy drogi publicznej o długości odcinka (kilometraż drogi publicznej) co najmniej 1,5 km każda,
b. inspektorem nadzoru branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
wymagane doświadczenie zawodowe: był inżynierem kontraktu, inspektorem nadzoru inwestorskiego lub kierownikiem budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt. 2 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji zadań polegających na budowie:
o minimum dwóch kompletnych stacji transformatorowych kontenerowych Sn/nn,
o minimum jednej linii elektroenergetycznej kablowej (lub kilku) średniego napięcia o łącznej
długości minimum 2,0 km,
o minimum jednej linii elektroenergetycznej kablowej (lub kilku) niskiego napięcia o łącznej
długości minimum 6,0 km
(Uwaga: linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn).
c. inspektorem nadzoru branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
d. inspektora nadzoru branży gazowej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,
e. inspektorem nadzoru branży teletechnicznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
Dla części 2
a. inspektorem nadzoru branży drogowej (koordynującego wszystkie branże) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej,
wymagane doświadczenie zawodowe: był inżynierem kontraktu, inspektorem nadzoru inwestorskiego lub kierownikiem budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt.2 ustawy Prawo Budowlane) przy realizacji co najmniej dwóch zadań zrealizowanych w ramach odrębnych umów: budowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej dróg, placów, ścieżek rowerowych, chodników o powierzchni co najmniej 1000 m2 każda,
b. inspektorem nadzoru branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymagane doświadczenie zawodowe: był inżynierem kontraktu, inspektorem nadzoru inwestorskiego lub kierownikiem budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt. 2 ustawy Prawo budowlane) przy realizacji zadań polegających na budowie:
o minimum jednej linii elektroenergetycznej kablowej (lub kilku) niskiego napięcia o łącznej
długości minimum 1,0 km,
(Uwaga: linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn).
c. inspektorem nadzoru branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
d. inspektorem nadzoru branży gazowej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,
e. inspektorem nadzoru branży teletechnicznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
1.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U., poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
2.Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy (koordynatora) oraz kierownika robót w poszczególnych branżach. Zamawiający nie dopuszcza rozdziału kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż) z kierownikiem robót w branży drogowej, winna tą funkcje pełnić ta sama osoba.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.Oferta wspólna 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1. (warunki udziału i podstawy wykluczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.SIWZ: 1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę. lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3 IWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.11 SIWZ stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby, mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.3. SIWZ ppkt 1, składa dokument o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem, zawierającym oświadczenie tej osoby, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5a dla części 1 i dodatku nr 5b dla części 2;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie ubiegać się o punkty w kryterium oceny ofert - doświadczenie kadry inspektorów - zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą - załącznika dotyczącego kryterium oceny ofert doświadczenie kadry inspektorów odpowiednio do oferowanej części; 2. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty; 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty częściowe wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Oświadczenie dotyczące zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. 6. Pełnomocnictwo dotyczące Wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium : Dla części 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Dla Części 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
3. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie kadry inspekorów | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z pkt 28 projektu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 :
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900E oraz dróg gminnych nr: 101364E, 101365E w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej długości dróg ok. 2 410 mb"
I. Branża drogowa
II. Zieleń
III. Branża elektryczna
III.1. Budowa oświetlenia drogowego
III.2. Budowa oświetlenia ulicznego w ramach rozbudowy skrzyżowania w Łuszczanowicach Kolonii (rejon oczyszczalni ścieków)
III.3. Budowa oświetlenia ulicznego w ramach rozbudowy skrzyżowania w Łuszczanowicach (rondo)
III.4. Budowa sieci elektroenergetycznej SN i nn wraz z przyłączami (WLZ) odbiorców prywatnych
III.5. Budowa stacji transformatorowej STKL-5
III.6. Budowa stacji transformatorowej STL-4
III.7. Budowa stacji transformatorowej STL-2
III.8. Przebudowa i zabezpieczenie istniejących kolidujących sieci energetycznych Sn i nn w
miejscowości Łuszczanowice Kolonia w ramach rozbudowy skrzyżowania (w rejonie
oczyszczalni ścieków)
III.9. Przebudowa i zabezpieczenie istniejących i kolidujących sieci energetycznych SN i nn w miejscowości Łuszczanowice (rondo)
IV. Branża wod-kan
IV.1.a. Wodociąg - przyłącza
IV.1.b. Wodociąg - przebudowa sieci fi 110 (przebudowa skrzyżowania)
IV.2.a. Kanalizacja deszczowa
IV.2.b. Kanalizacja deszczowa - przebudowa sieci w m. Łuszczanowice (przebudowa skrzyżowania):
IV.3.a. Kanalizacja sanitarna - Łuszczanowice i Kolonia Łuszczanowice (przyłącza)
IV.3.b. Kanalizacja sanitarna - Kolonia Łuszczanowice (sieć w kierunku ujęcia wody)
V. Branża gazowa
VI. Branża telekomunikacyjna
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 określa w szczególności:
o SIWZ część III - Zakres przedmiotu zamówienia,
o Wzór umowy na roboty budowlane,
o SIWZ na roboty budowlane,
o Modyfikacje i wyjaśnienia w toku prowadzonego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót,
o Dokumentacja projektowa (w szczególności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) dla zakresu robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony kompleksowy nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia, Uwaga: z powyższą dokumentacją projektową można zapoznać się na stronie internetowej http://www.bip.kleszczow.pl/bipkod/032
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie kadry inspektorów | 40 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi gminnej nr: 101422E w Łuszczanowicach wraz z infrastrukturą techniczną o długości drogi ok. 300 mb"
Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach :
I. Branża drogowa:
II. Branża elektryczna
II.1. Budowa oświetlenia ulicznego wraz z podłączeniem do sieci energetycznej
II.2. Budowa kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4kV wraz z linią światłowodową
III. Branża wod-kan
III.1. Wodociąg
III.2. Kanalizacja deszczowa
III.3. Kanalizacja sanitarna
IV. Branża gazowa
V. Branża telekomunikacyjna
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 określa w szczególności:
o SIWZ część III - zakres przedmiotu zamówienia,
o Wzór umowy na roboty budowlane,
o SIWZ na roboty budowlane,
o Modyfikacje i wyjaśnienia w toku prowadzonego postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót,
o Dokumentacja projektowa (w szczególności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) dla zakresu robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony kompleksowy nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia, Uwaga: z powyższą dokumentacją projektową można zapoznać się na stronie internetowej http://www.bip.kleszczow.pl/bipkod/032
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie kadry inspektorów | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa budynku Centrum Aktywności Lokalnej w Mszczonowie.
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem termomodernizacji budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 w Warszawie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 255 przy ul. Kamionkowskiej w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.