eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPrzebudowa części pomieszczeń w poziomie parteru w tym pomieszczenia dyżurki i recepcji z przebudową i dobudową zespołu wejściowego - budynek Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Gorzów Wielkopolski: Przebudowa części pomieszczeń w poziomie parteru w tym pomieszczenia dyżurki i recepcji z przebudową i dobudową zespołu wejściowego - budynek Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim - ETAP I
Numer ogłoszenia: 31446 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń w poziomie parteru w tym pomieszczenia dyżurki i recepcji z przebudową i dobudową zespołu wejściowego - budynek Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Roboty budowlane: -roboty rozbiórkowe, demontażowe, wyburzeniowe, ziemne -roboty budowlane dot. dobudowy wejścia do budynku -roboty remontowo-budowlane - przebudowa istniejących pomieszczeń 2.Instalacje elektryczne: - demontaż instalacji elektrycznych - prace uzupełniające w robotach instalacji elektrycznych - układanie przewodów - osprzęt instalacyjny - oprawy oświetleniowe - tablice i aparaty - instalacja wyrównawcza - instalacja wideofonu i sygnalizacji przeciwnapadowej - intercom kasowy - instalacja otwierania drzwi - instalacja kamer - instalacja kontroli dostępu - badania odbiorcze, pomiary 3.Instalacje sanitarne: -roboty demontażowe -instalacje wodociągowo-kanalizacyjne -instalacja centralnego ogrzewania -roboty budowlane z zakresu instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej 4.Przebudowa przyłącza wodociągowego i energetycznego: 1) Przyłącze wodociągowe: - roboty budowlane z zakresu instalacji sanitarnej - roboty demontażowe - przyłącze wodociągowe- roboty montażowe 2) Przyłącze elektryczne: - roboty rozbiórkowe i towarzyszące - przyłącze elektryczne - roboty montażowe 5.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim, ul. Świerczewskiego 17 ( działka nr ewid. 1003) 6.Powierzchnia całkowita objęta remontem - 158,90 m2. Wysokość pomieszczeń - 3,86m. 7.W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8.Termin wykonania zamówienia - 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9.Okres gwarancji - 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem - min. 2 robót budowlanych zrealizowanych w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 500.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b)Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: -Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia; -branża ogólnobudowlana - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia; -branża elektryczna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia elektryczne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -branża sanitarna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia sanitarne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez Kierownika Budowy funkcji osoby odpowiedzialnej za branżę ogólnobudowlaną. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie - (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. b)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 500.000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) z zastrzeżeniem, że: pełnomocnik (lider) nie może mieć mniej niż 50% wymaganych środków (zdolności kredytowej). Zamawiający nie ogranicza maksymalnego udziału pełnomocnika (lidera). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. 6Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy i kierownika robót ogólnobudowlanych. 7.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki muszą być spełnione wspólnie przez występujących Wykonawców. 8.Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: 1 pkt - za wymagane minimum 2 roboty budowlane zrealizowane w 100% (potwierdzone odp. dokumentami, że zostały należycie wykonane); 1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana) wykazaną ponad wymagane minimum. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone przez wszystkich członków konsorcjum osobno (wzór załącznik nr 1 do WWD), b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany (wzór - zał. nr 2 do WWD). Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeśli dotyczy (Sad Okręgowy w Warszawie - sygn.Akt V Ca 85/07). c)wykaz wykonanych - robót budowlanych - (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt II ppkt. 2 lit a niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 3 do WWD); d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g)Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. h)Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt II ppkt. 3 lit b niniejszego ogłoszenia. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty. i)Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 3. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 4.Na etapie składania oferty Zamawiający będzie wymagał wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie intern

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 Ustawy P.z.p.) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK - PRZEBUDOWA KPP KROSNO ODRZ.- ETAP I Dokumenty należy złożyć w formie pisemnej (z zastrzeżeniem art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: fax 095/7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.