Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Ślesin: Dobudowa pomieszczeń do budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Głębockie, gm. Ślesin-etap I
Numer ogłoszenia: 314517 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych "Radość" , Głębockie 26A, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704058, faks 063 2704058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa pomieszczeń do budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Głębockie, gm. Ślesin-etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowanie pomieszczeń do istniejącego już budynku. Pierwszy etap budowy obejmuje wykonanie fundamentów o wym. 8,90 m x 16,50m oraz ścian nadziemnych - stan surowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. z należytą starannością zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł.. 3. dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy, który posiada; uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wyższe wykształcenie, a także przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ . Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wykonawcy dołączą następujące dokumenty: * w formie oryginału: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) * w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę (§4.1. Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane): 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do załącznika nr 3 do SIWZ. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez kierownika budowy oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby samorządu Zawodowego. W przypadku gdy wykonawca nie będzie dysponował w. w. personelem należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 5. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 6. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo). WYKONAWCY UBIEGAJACY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1, wykonawcy mogą złożyć wspólnie (podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2) Każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt. 2 i 5. 3) Wszyscy wykonawcy mogą złożyć wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 3,4 . Na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 3,4 spełnianie warunku będzie oceniane łącznie. 4) W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) w części dotyczącej wskazania wykonawcy i dotyczących danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich wykonawców i wszystkie dotyczące ich danych /a nie pełnomocnika/. 5) Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo /oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie/ do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radosc.ngo.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RADOŚĆ
Głębockie 26A /pok. administracji/, 62-561 Ślesin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RADOŚĆ Głębockie 26A /pok. administracji/, 62-561 Ślesin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.