eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówDostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Cytostatyków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Brzozów: Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Cytostatyków
Numer ogłoszenia: 314521 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Cytostatyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Cytostatyków w następującym asortymencie i ilościach: Lp. OPIS ZAMAWIANEGO WYROBU, USŁUGI ILOŚC/JEDNOST. MIARY 1 Przyrząd do przygotowywania i pobierania cytostatyków, zawierający filtr aerozolowy 0,2 ?m oraz cząstkowy 5 ?m posiadający nieruchomą osłonę łączącą ze strzykawką oraz samozamykającą się zatyczką portu z zastawką zabezpieczającą przed wyciekaniem w pozycji odwróconej. 2500 szt 2 Nasadka na butelkę typu ecoflac, umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z fiolki do pojemnika. Rozpuszczanie bez możliwości podziału dawki. 500 szt 3 Przyrząd do bezdotykowego przetaczania płynów pomiędzy dwoma strzykawkami, zakończony z obu stron zamknięciem typu luer-lock. 200 szt 4 Strzykawka z bardzo szczelnym, bezlateksowym gumowym tłokiem, umożliwiająca bardzo dokładne dawkowanie, do pracowni cytostatyków, z rozszerzoną skalą, luer-lock. 5ml 2000 szt 5 Strzykawka z bardzo szczelnym, bezlateksowym gumowym tłokiem, umożliwiająca bardzo dokładne dawkowanie, do pracowni cytostatyków, z rozszerzoną skalą, luer-lock. 10 ml 2000 szt 6 Strzykawka z bardzo szczelnym, bezlateksowym gumowym tłokiem, umożliwiająca bardzo dokładne dawkowanie, do pracowni cytostatyków, z rozszerzoną skalą, luer-lock. 20 ml 10000 szt 7 Strzykawka z bardzo szczelnym, bezlateksowym gumowym tłokiem, umożliwiająca bardzo dokładne dawkowanie, do pracowni cytostatyków, z rozszerzoną skalą, luer-lock. 50/60 ml 1000 szt 8 Strzykawka do podaży leków 50 ml z igłą 2,0 x 30 mm i filtrem 15 ?m. Trzy częściowa strzykawka, bezlateksowa, wykonana z polipropylenu, z końcówką luer-lock, posiadającą podwójne gumowe uszczelnienie tłoka oraz z dodatkową blokadą zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu się tłoka z komory strzykawki tj. dodatkowe ożebrowanie poprzeczne na tłoku i rowek w komorze strzykawki. Skala czytelna na tłoku. Na końcu tłoka wycięcie na uchwyt pompy. 500 szt 9 Osłona na butelki z cytostatykami w kolorze zielonym 100-250 ml 1000 szt 10 Osłona na butelki z cytostatykami w kolorze zielonym 100-250 ml 6000 szt 11 Precyzyjny regulator przepływu do infuzji grawitacyjny 1800 szt 12 Zestaw do przygotowywania cytostatyków w systemie zamkniętym: dren zakończony ostrym kolcem z odpowietrznikiem, zastawka bezigłowa safesie, zaciskiem na drenie i zastawką zabezpieczajcą koniec drenu przed wypływem płynu, a usuwająca tylko powietrze z drenu typu PrimeStop 1000 szt.. 13 Uniwersalny koreczek Combi z końcówkami męską i żeńską 1000 szt. 13a Filtr z barierą cząsteczkową 5 ?m i zintegrowaną rurką 10 cm. 400 szt. 14 Jednorazowe ochraniacze na buty, wysokość nad kostkę, wiązane na troki lub gumkę 1600 szt. 15 Jednorazowy, uniwersalny czepek z gumką, w kształcie beretu, z włókniny polipropylenowej min. 14 g/m2, dla osób z długimi i krótkimi włosami 700 szt. 16 Okulary ochronne z filtrem UV i powłoką antyrefleksyjną, możliwość regulacji długości i kąta pochylenia ramienia 10 szt. 17 Jednorazowa maska ochronna typu FFP3 zgodna z EN 149 klasa P3, usztywniona w okolicach nosa, mocowana na gumki 300 szt 18 Jednorazowy jałowy fartuch pełno barierowy zgodny z EN 13795 1-3, gramatura minimum 40 g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i na rękawach. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia związanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Odporność na przesiąkanie płynów materiału stanowiącego wzmocnienia min. 295 cm H2O 300 szt 19 Jednorazowy jałowy fartuch pełno barierowy zgodny z EN 13795 1-3, gramatura minimum 40 g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia związanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. 300 szt 20 Jałowe bezpudrowe, bezlateksowe rękawice wykonane z polichloroprenu z wewnętrzną stroną polimerową, teksturowane, mankiet rolowany, anatomiczny kształt, oznaczenie dla prawej i lewej dłoni. Op. 25 par 10 op. 21 Sterylna serweta wykonana z dwuwarstwowej (PE+PP) pełno barierowej włókniny (zgodnej z EN 13795 1-3) o gramaturze co najmniej 54 g/m2. Chłonność warstwy zewnętrznej min. 440 %, odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811) > 200 cm H2O oraz odporność na rozerwanie > 290 kPa (zgodnie z EN 13938-1). Rozmiar całkowity serwety 37x45 cm. Op. 125 szt. 5 op. Uwaga: Pakiet nr 1: pozycje 1 - 13 Pakiet nr 2: pozycja 14 Pakiet nr 3: pozycje 15 - 21.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, klasy IIa, klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazu A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozostałych wyrobów medycznych deklaracja zgodności ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego. c)Wskazanie przez wykonawcę tych części zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom. d)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju jego miejsca zamieszkania lub siedziby nie są wydawane dokumenty podmiotowe określone w powyższych podpunktach wykonawca składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dz. U. Nr 87 poz. 605..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny Im. Ks. B. Markiewicza ul. Ks. J. Bielawskiego 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, kancelaria szpitala (pokój nr 21)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 poz. 1 - 13 opisu przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 poz. 14 opisu przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - poz. 15 - 21 opisu przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.