Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Babice: Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji
Numer ogłoszenia: 314592 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260372 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Babicach, ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 032 6134002, faks 032 6134013.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych do placówek oświatowych Gminy Babice, niezbędnych do realizacji projektu pn.Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w roku szkolnym 20122013 oraz w roku szkolnym 20132014, za bieżący nadzór nad realizacją projektu odpowiedzialni są Dyrektorzy Szkół a zarządzanie projektem powierzone zostało Dyrektorowi Gminnego Zespołu Szkół i Przedszkoli w Babicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części ze względu na miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia (placówka oświatowa) oraz rodzaju dostarczanego asortymentu tzn. każdy z wykonawców może złożyć oferty na wszystkie części w poszczególnych zadaniach lub na poszczególne części z poszczególnych zadań. Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) Pomoce dydaktyczne 2) Artykuły sportowe 3) Sprzęt RTV 4) Programy multimedialne 5) Materiały biurowe 6) Meble, dywany. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych placówek: 1)Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice, dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - Pomoce dydaktyczne Część II -Artykuły sportowe Część III - Sprzęt RTV Część IV Programy multimedialne Część V - Materiały biurowe. Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 1 - Dostawa dla Zespołu Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3, 32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do FORMULARZA OFERTY. 2)Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice, dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - Pomoce dydaktyczne Część II -Artykuły sportowe Część III - Sprzęt RTV Część IV - Materiały biurowe Część V - Meble, dywany - dostawa 2013r. Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 2 - Dostawa dla Zespołu Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do FORMULARZA OFERTY. 3)Zadanie 3 - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków, 32-551 Babice, dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - Pomoce dydaktyczne Część II - Programy multimedialne Część III - Artykuły sportowe. Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 3 - Dostawa dla Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków, 32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do FORMULARZA OFERTY. 4)Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice, dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - Pomoce dydaktyczne Część II -Artykuły sportowe Część III - Sprzęt RTV - dostawa 2013r. Część IV - Programy multimedialne Część V - Materiały biurowe. Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 4 - Dostawa dla Szkoły Podstawowej w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32- 551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do FORMULARZA OFERTY. 5)Zadanie 5 - Zespół Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze, dostawa obejmuje następujący asortyment: Część I - Pomoce dydaktyczne Część II - Artykuły sportowe Część III -Sprzęt RTV. Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 5 - Dostawa dla Zespołu Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do FORMULARZA OFERTY. 2.Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty jednorodne pod względem dydaktycznym, o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do wskazanych w wykazie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wartości użytkowe zgodnie z zapisami SIWZ. 3.Podane parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimum cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalne określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazania standardu jakościowego. 4.Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 5.Wszystkie towary muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych. 6.Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z polskimi Normami lub Normami Europejskimi, a także atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 7.Wszystkie oferowane towary powinny posiadać wszelkie wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych. 8.Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Dyrektora GZOSiP w Babicach oraz rozmieścić według wskazań Dyrektora danej szkoły. Noszenie materiałów objętych zamówieniem leży w obowiązkach wyłącznie wybranego wykonawcy. Każda dostawa będzie szczegółowo uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić /telefonicznie, elektronicznie, pisemnie lub faksem/ z Dyrektorem GZOSiP w Babicach, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego odbioru w każdej ze szkół upoważniony będzie Dyrektor danej szkoły. Rozliczenia będą następowały po każdej części dostawy. Termin płatności faktur wystawionych na Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Babicach ustala się do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 9.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenie nie powstały z winy Zamawiającego, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w szczegółowym opisie zamówienia lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych produktom wskazanym w SIWZ Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 10.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy na materiały dydaktyczne i sprzęt audiowizualny od dnia odbioru dostawy. 11. Za oryginalne są uznawane tonery wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy. W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę tonery, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważne należy uznawać tonery fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak tonerów oryginalnych i posiada normę ISO 19752. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym symbolu i nazwy producenta tonera. Produkt równoważny powinien być oznaczony na opakowaniu z nazwy, symbolu, producenta tonera, urządzenia, do którego jest przeznaczony.Po zainstalowaniu tonera w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału, ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, w którym produkt został zastosowany. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje uznanie tonerów za wadliwe. Oferowane tonery muszą być fabrycznie nowe, przy czym za fabrycznie nowe będą uznane artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, nie regenerowane i bez śladów używania oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń. Tonery muszą być wyprodukowane po 1 stycznia 2011 r. i nie regenerowane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- nowa szkoła, ul.POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3362,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3307,34
Oferta z najniższą ceną: 3307,34 / Oferta z najwyższą ceną: 4008,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- nowa szkoła, ul.POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2064,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1333,36
Oferta z najniższą ceną: 1333,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3282,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
- ECU spółka handlowo-usługowa spółka z o.o., ul.Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252,36
Oferta z najniższą ceną: 252,36 / Oferta z najwyższą ceną: 730,89
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2179,93
Oferta z najniższą ceną: 2179,93 / Oferta z najwyższą ceną: 2382,11
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
- BIURO-MAX s.c. Agnieszka i Tomasz Gumkowscy, ul.Hydro 2, 32-555 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263,00
Oferta z najniższą ceną: 263,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1352,41
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
- GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA Gajewicz,Gawin,Widłak s.j., Al.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4137,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3210,05
Oferta z najniższą ceną: 3210,05 / Oferta z najwyższą ceną: 3982,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1702,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1608,58
Oferta z najniższą ceną: 1608,58 / Oferta z najwyższą ceną: 2457,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
- ECU spółka handlowo-usługowa spółka z o.o., ul.Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1020,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1025,19
Oferta z najniższą ceną: 1025,19 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
- BIURO-MAX s.c. Agnieszka i Tomasz Gumkowscy, ul.Hydro 2, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6430,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3706,95
Oferta z najniższą ceną: 3706,95 / Oferta z najwyższą ceną: 7341,54
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice, 32-551 Babice,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
- GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA Gajewicz,Gawin,Widłak s.j., Al.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1418,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1364,00
Oferta z najniższą ceną: 1364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1375,59
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 3 - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA "ECU" SP. Z O.O.
- ECU spółka handlowo-usługowa spółka z o.o., ul.Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4499,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3888,03
Oferta z najniższą ceną: 3888,03 / Oferta z najwyższą ceną: 4798,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3 - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3059,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1968,26
Oferta z najniższą ceną: 1968,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3048,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
- GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA Gajewicz,Gawin Widłak s.j., Al.Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7532,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6884,09
Oferta z najniższą ceną: 6884,09 / Oferta z najwyższą ceną: 8796,80
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ CEZAS sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1484,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1249,00
Oferta z najniższą ceną: 1249,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1782,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- nowa szkoła, ul.POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1692,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1281,94
Oferta z najniższą ceną: 1281,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2360,82
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. MERITUM Adam Kruk, ul.Struga 29, 20-709 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1544,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 630,00
Oferta z najniższą ceną: 630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1096,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3462,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2417,09
Oferta z najniższą ceną: 2417,09 / Oferta z najwyższą ceną: 2940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie ul. Chemików 4 Rozkochów, 32-551 Babice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
- BIURO-MAX s.c. Agnieszka i Tomasz Gumkowscy, ul.Hydro 2, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2014,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 944,64
Oferta z najniższą ceną: 944,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1916,87
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 5 - Zespół Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino So. z o.o. Sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5941,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4924,66
Oferta z najniższą ceną: 4924,66 / Oferta z najwyższą ceną: 6094,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 5 - Zespół Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- nowa szkoła, ul.POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 859,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 741,56
Oferta z najniższą ceną: 741,56 / Oferta z najwyższą ceną: 865,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 5 - Zespół Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1097,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 931,08
Oferta z najniższą ceną: 931,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2133,58
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa fantomów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.