Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Bydgoszcz: Dostawa uzupełniającego wyposażenia podstawowego do rozbudowywanego Żłobka nr 20 w Bydgoszczy w formie nowego parterowego pawilonu z łącznikiem.
Numer ogłoszenia: 314644 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy , ul. Chrobrego 14, 85-047 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3224840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip.zlobkibydgoskie.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzupełniającego wyposażenia podstawowego do rozbudowywanego Żłobka nr 20 w Bydgoszczy w formie nowego parterowego pawilonu z łącznikiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającego wyposażenia podstawowego : 1.meble na wymiar, 2. poprawa funkcjonalności pionu zarządzania żłobka nr 20 poprzez modernizację wyposażenia pomieszczeń administracyjnych, 3.wyposażenie pomieszczeń administracyjnych w artykuły biurowe i przedmioty poprawiające funkcjonalność pionu zarządzania żłobka nr 20, 4. wykładziny i dywany, 5. chłodziarka, 6. dodatkowe wyposażenie, 7. odkurzacz, .8. dodatkowe wyposażenie do istniejącej kuchni, 9 sprzęt komputerowy, 10. artykuły biurowe, 11. balansowanie i huśtanie - zabawki podwieszane, 12 motoryka duża, 13. zabawki i pomoce dydaktyczne, 14. zestawy światłowodów, 15. rolety, 16. sprzęt ogrodniczy dla Żłobka nr 20, ul. Gierczak 8, 85-791 Bydgoszcz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 44.11.22.00-0, 39.53.11.00-4, 39.22.10.00-7, 39.13.60.00-4, 39.13.00.00-2, 39.71.34.30-6, 39.22.10.00-7, 39.22.00.00-0, 30.21.33.00-8, 30.19.14.00-8, 37.52.00.00-9, 37.41.41.00-4, 39.16.21.00-6, 38.62.10.00-4, 39.51.54.10-2, 16.16.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 3.3 SIWZ wykonawca składa Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z normami EU*, atesty na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 3.3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip.zlobkibydgoskie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
ul. Chrobrego 14,
85-047 Bydgoszcz, I piętro, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy ul. Chrobrego 14, 85-047 Bydgoszcz, I piętro, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble na wymiar..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble na wymiar.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poprawa funkcjonalności pionu zarządzania żłobka nr 20 poprzez modernizację wyposażenia pomieszczeń administracyjnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa funkcjonalności pionu zarządzania żłobka nr 20 poprzez modernizację wyposażenia pomieszczeń administracyjnych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń administracyjnych w artykuły biurowe i przedmioty poprawiające funkcjonalność pionu zarządzania żłobka nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń administracyjnych w artykuły biurowe i przedmioty poprawiające funkcjonalność pionu zarządzania żłobka nr 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykładziny i dywany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny i dywany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Chłodziarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dodatkowe wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe wyposażenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odkurzacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dodatkowe wyposażenie do istniejącej kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowe wyposażenie do istniejącej kuchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Balansowanie i huśtanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balansowanie i huśtanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Motoryka duża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Motoryka duża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zabawki i pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki i pomoce dydaktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestawy światłowodów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy światłowodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rolety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt ogrodniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ogrodniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 543 na odc. Mileszewy/Lembarg - Wichulec od km 41+820 do km 46+820 dł. 5,000 km
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Wypaleniska 19 i Garbary 16
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 240 z drogą powiatową nr 1266C w m. Błądzim"
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa teczek typu BANTEX
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostarczenie i montaż mebli i pozostałego wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa upominków dla respondentów badań statystycznych
- Dostawa wraz z wniesieniem, rozładunkiem i montażem mebli do pomieszczeń nowej instytucji żłobka z podziałem na 2 części.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.