Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi kursu komputerowego (CPV 80533200-1) dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Bądź aktywny - zainwestuj w siebie
Numer ogłoszenia: 314692 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6460407, faks 089 6460405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.waria.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi kursu komputerowego (CPV 80533200-1) dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Bądź aktywny - zainwestuj w siebie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Przeprowadzić kurs na terenie miasta Ostróda, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach (w tym toalety i podjazdy/ windy). 2. Przeprowadzić kurs komputerowy w minimum czterech grupach o różnych stopniach zaawansowania dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników. Istnieje możliwość zorganizowania grup o tym samym poziomie zaawansowania w zależności od potrzeb uczestników. 3. Przeprowadzić egzamin początkowy dla 50 osób niepełnosprawnych określający poziom umiejętności komputerowych. Na podstawie egzaminu uczestnicy zostaną przyporządkowani do odpowiedniej grupy zgodnie z poziomem zaawansowania. 4. Sporządzić dokument z egzaminu początkowego dotyczący każdego uczestnika. Dokument ten zostanie przekazany Zamawiającemu. 5. Zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 6. Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. 7. Oznakować miejsce realizacji kursu zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz ustawić rollup przygotowany przez zamawiającego informujący o realizowanym projekcie. 8. Opracować harmonogram kursu uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 6 godzin dydaktycznych, rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończących się nie później niż o godzinie 15.00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 9. Opracować przykładowe programy nauczania dla kursu na poziomie podstawowym i dla kursu na poziomie średniozaawansowanym, uwzględniając, że każdy z kursów będzie trwał 50 godzin dydaktycznych na jedną grupę szkoleniową (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) i będzie obejmował tematykę obsługi komputera, tj.: umiejętność posługiwania się programami komputerowymi (np. WORD, Paint, Excel, Power Point) i obsługi Internetu. 10. Wydać każdemu uczestnikowi kursu po jego zakończeniu zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) oraz certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki. 11. Przekazać na zakończenie kursu Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: imiennych list obecności, dzienników zajęć, potwierdzenie odbioru otrzymanych przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych, wydanych posiłków, zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, zaświadczeń i certyfikatów. 12. Zamieścić informację o realizowanym kursie na stronie www.inwestycjawkadry.pl. 13. Oznakować wszystkie przygotowane dokumenty zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Przeprowadzić na zakończenie kursu ankietę ewaluacyjną określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 15. Zapewnić kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć z nauki obsługi komputera, programów komputerowych i obsługi Internetu. 16. Przeprowadzić dla każdego z uczestników końcowy egzamin praktyczny. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. 17. Zapewnić uczestnikom wyżywienie podczas kursu (ciepły posiłek + przerwa kawowa). 18. Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe. 19. Ubezpieczyć uczestników kursu w okresie jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Zapewnić uczestnikom transport z miejsca zamieszkania na miejsce kursu i z powrotem lub zwrot kosztów dojazdu z uwzględnieniem konieczności dowozu osób poruszających się na wózkach, mając na uwadze poniższe: - zapewnienia transportu na trasie Ostróda - Morąg (7 osób) - zwrot kosztów dojazdu w kwocie 0,50 zł/km dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i dojeżdżających na zajęcia samochodem prywatnym (2 osoby zamieszkujące w łącznej odległości od Ostródy - 70km). - zwrot kosztów do wysokości ceny biletu na trasie Ostróda - miejsce zamieszkania dla pozostałych uczestników, zamieszkujących w następujących odległościach od Ostródy: a) do 10 km - 4 osoby; b) 10 - 15 km - 9 osób; c) 15 - 20 km - 1 osoba; d) 20 - 25 km - 1 osoba; e) 25 - 30 km - 2 osoby. 21. Prowadzić wyodrębnioną finansową dokumentację szkolenia w postaci faktur, rachunków, umów zlecenia, itp. 22. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie do 30.11.2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził, co najmniej dwa szkolenia obsługi komputera dla grupy, co najmniej 10-osobowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje pracownią wyposażoną w stanowiska komputerowe połączone z Internetem, dostępne dla osób poruszających się na wózkach, w ilości zapewniającej każdemu uczestnikowi samodzielne stanowisko w trakcie zajęć.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej jednym instruktorem nauki obsługi komputera.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Kadra dydaktyczna - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.waria.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ www.pcpr.ostoda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 14-100 Ostróda ul.Mickiewicza 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 14-100 Ostróda ul.Mickiewicza 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KL Bądź Aktywny - Zainwestuje w Siebie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.