eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaPrzedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi kursu komputerowego (CPV 80533200-1) dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Bądź aktywny - zainwestuj w siebie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi kursu komputerowego (CPV 80533200-1) dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Bądź aktywny - zainwestuj w siebie
Numer ogłoszenia: 314692 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6460407, faks 089 6460405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.waria.mazury.pl/powiat_ostrodzki/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi kursu komputerowego (CPV 80533200-1) dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie Bądź aktywny - zainwestuj w siebie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Przeprowadzić kurs na terenie miasta Ostróda, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach (w tym toalety i podjazdy/ windy). 2. Przeprowadzić kurs komputerowy w minimum czterech grupach o różnych stopniach zaawansowania dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników. Istnieje możliwość zorganizowania grup o tym samym poziomie zaawansowania w zależności od potrzeb uczestników. 3. Przeprowadzić egzamin początkowy dla 50 osób niepełnosprawnych określający poziom umiejętności komputerowych. Na podstawie egzaminu uczestnicy zostaną przyporządkowani do odpowiedniej grupy zgodnie z poziomem zaawansowania. 4. Sporządzić dokument z egzaminu początkowego dotyczący każdego uczestnika. Dokument ten zostanie przekazany Zamawiającemu. 5. Zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 6. Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. 7. Oznakować miejsce realizacji kursu zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz ustawić rollup przygotowany przez zamawiającego informujący o realizowanym projekcie. 8. Opracować harmonogram kursu uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 6 godzin dydaktycznych, rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończących się nie później niż o godzinie 15.00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 9. Opracować przykładowe programy nauczania dla kursu na poziomie podstawowym i dla kursu na poziomie średniozaawansowanym, uwzględniając, że każdy z kursów będzie trwał 50 godzin dydaktycznych na jedną grupę szkoleniową (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) i będzie obejmował tematykę obsługi komputera, tj.: umiejętność posługiwania się programami komputerowymi (np. WORD, Paint, Excel, Power Point) i obsługi Internetu. 10. Wydać każdemu uczestnikowi kursu po jego zakończeniu zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) oraz certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki. 11. Przekazać na zakończenie kursu Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: imiennych list obecności, dzienników zajęć, potwierdzenie odbioru otrzymanych przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych, wydanych posiłków, zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, zaświadczeń i certyfikatów. 12. Zamieścić informację o realizowanym kursie na stronie www.inwestycjawkadry.pl. 13. Oznakować wszystkie przygotowane dokumenty zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Przeprowadzić na zakończenie kursu ankietę ewaluacyjną określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 15. Zapewnić kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć z nauki obsługi komputera, programów komputerowych i obsługi Internetu. 16. Przeprowadzić dla każdego z uczestników końcowy egzamin praktyczny. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. 17. Zapewnić uczestnikom wyżywienie podczas kursu (ciepły posiłek + przerwa kawowa). 18. Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe. 19. Ubezpieczyć uczestników kursu w okresie jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Zapewnić uczestnikom transport z miejsca zamieszkania na miejsce kursu i z powrotem lub zwrot kosztów dojazdu z uwzględnieniem konieczności dowozu osób poruszających się na wózkach, mając na uwadze poniższe: - zapewnienia transportu na trasie Ostróda - Morąg (7 osób) - zwrot kosztów dojazdu w kwocie 0,50 zł/km dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i dojeżdżających na zajęcia samochodem prywatnym (2 osoby zamieszkujące w łącznej odległości od Ostródy - 70km). - zwrot kosztów do wysokości ceny biletu na trasie Ostróda - miejsce zamieszkania dla pozostałych uczestników, zamieszkujących w następujących odległościach od Ostródy: a) do 10 km - 4 osoby; b) 10 - 15 km - 9 osób; c) 15 - 20 km - 1 osoba; d) 20 - 25 km - 1 osoba; e) 25 - 30 km - 2 osoby. 21. Prowadzić wyodrębnioną finansową dokumentację szkolenia w postaci faktur, rachunków, umów zlecenia, itp. 22. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie do 30.11.2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził, co najmniej dwa szkolenia obsługi komputera dla grupy, co najmniej 10-osobowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje pracownią wyposażoną w stanowiska komputerowe połączone z Internetem, dostępne dla osób poruszających się na wózkach, w ilości zapewniającej każdemu uczestnikowi samodzielne stanowisko w trakcie zajęć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej jednym instruktorem nauki obsługi komputera.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kadra dydaktyczna - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.waria.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ www.pcpr.ostoda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 14-100 Ostróda ul.Mickiewicza 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 14-100 Ostróda ul.Mickiewicza 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KL Bądź Aktywny - Zainwestuje w Siebie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.