Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na dostawę różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 314725 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych kod CPV 30190000-7, 30236000-2, 30237200-1. a)Część pierwsza - dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych kod CPV 30190000-7 - wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1a) do SIWZ b)Część druga - dostawa różnego sprzętu komputerowego kod CPV 30236000-2 - wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1b) do SIWZ c)Część trzecia - dostawa akcesoriów komputerowych kod CPV 30237200-1 - wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1c) do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie kompletnej oferty na formularzu, stanowiącym załącznik nr1a), 1b) lub 1c) do SIWZ, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. 2) Wykonawcy muszą również spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 3) Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Oceny spełnienia tych warunków pod względem kompletności, zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami dotyczącymi udzielania pełnomocnictwa dokona Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z niniejszą specyfikacją..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w artykule 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1)stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą. 4)Właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a), 1b) lub 1c) do SIWZ 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik 6)Zaakceptowany i parafowany na każdej ze stron projekt umowy stanowiący załącznik nr 3a), 3b) lub 3c) do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych kod CPV 30190000-7. Głównie materiały biurowe oraz drobny sprzęt biurowy - wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1a) do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa różnego sprzętu komputerowego kod CPV 30236000-2. urządzenia wielofunkcyjne szt. 3 wraz z 4 kompletami tonerów, skaner płaski kolorowy szt. 4, nagrywarka DVD szt. 8, pendrive szt. 31, mysz szt. 2, klawiatura szt. 1, drukarka atramentowa przenośna szt. 2 wraz z 4 kompletami tuszy,drukarka laserowa kolorowa szt. 7 wraz z 7 kompletami tonerów, zestaw komputerowy 5 szt., laptop 3 szt. Szczegółowy wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1b) do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przetarg nieograniczony na dostawę różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz różnego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa akcesoriów komputerowych kod CPV 30237200-1. Różne tonery i tusze4 do drukarek, płyty CD i dyskietki. Szczegółowy wykaz ujęty w specyfikacji technicznej będącej formularzem ofertowym oznaczonym jako załącznik nr 1c) do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.13.2025. Sukcesywne dostawy akcesoriów jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego generatora Force Triad z systemem zamykania naczyń Ligasure.
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- NZ.261.10.2025 Sukcesywne dostawy protez głosowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
- Serwisowanie i konserwacja parkometrów oraz zakupy usług pozostałych dla funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz tuszy i tonerów do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.