eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaKonserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenia miasta Szklarska Poręba

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Szklarska Poręba: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenia miasta Szklarska Poręba
Numer ogłoszenia: 31473 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenia miasta Szklarska Poręba.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZAKRES RZECZOWY PRAC ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ I UTRZYMANIEM OŚWIETLENIA ULICZNEGO obejmuje: - 1 097 sztuk energooszczędnych punktów świetlnych , z których : 88 sztuk [ słupy i oprawy ] - na ul. Turystycznej i ul. 11.Listopada objętych jest okresem gwarancji jakości , w tym 21 sztuk na ul. Turystycznej - gwarancją jakości udzieloną przez EnergięPro Jelenia Góra i 67 sztuk na ul.11.Listopada- gwarancją jakości udzieloną przez SKANSKA S.A. Warszawa 12 sztuk [ słupy ] - na ul. Demokratów objętych jest okresem gwarancji jakości udzieloną przez EnergięPro Jelenia Góra - 30 sztuk punktów zapalania ( sterowania). 1. Uszczegółowienie zakresu prac : - usuwanie awarii obwodu oświetlenia ulicznego w ciągu dwóch (2) dni roboczych od daty wystąpienia awarii oraz przedłożenie Zamawiającemu raportu z wykonania usterki w ciągu jednego (1) dnia roboczego od usunięcia, - naprawa nieczynnego punktu świetlnego w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty wystąpienia awarii oraz przedłożenie Zamawiającemu raportu z wykonania usterki w ciągu jednego (1) dnia roboczego od usunięcia, - usuwanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego i osób trzecich (np. uszkodzona latarnia, itp.) w trybie natychmiastowym , - naprawa uszkodzonych styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, itp. - wymiana uszkodzonych bezpieczników, styczników, żarówek itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, - dbanie o estetyczny wygląd urządzeń w trakcie trwania umowy, tj.: 1- czyste klosze i korpusy - mycie kloszy minimum jeden (1) raz w roku, 2- pozamykane wnęki słupowe i szafy oświetleniowe, 3- wypionowane, czyste słupy, 4- brak ubytków na elementach betonowych i żelbetowych, 5- metalowe części urządzeń bez śladu korozji, - konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych , tablic oświetleniowych w stacjach, - lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, - malowanie słupów oświetleniowych farbą olejną ( maksymalnie do 20 sztuk) , - sprawdzanie ubytków zapłonowych opraw, - ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych, - sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, - sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła, - sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej, - utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych i ich elementów w stopniu nie powodującym powstanie olśnienia i zmniejszenia żywotności źródeł światła, - utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych w stopniu nie powodującym nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego, - montaż na słupach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, do dwudziestu (20) sztuk opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami , stanowiącymi materiał Zamawiającego, - utrzymanie właściwego stanu urządzeń oświetleniowych gwarantujących prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia, - ustawianie i regulacja przekaźników zmierzchowych { czas pomiędzy załączeniem pierwszego a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż piętnaście (15) minut }, - wykonanie przeglądu stanu istniejącego oświetlenia minimum raz (1) w tygodniu , - przedłożenie raportu z wykonanych czynności konserwacyjnych raz (1) w miesiącu- na podstawie księgi przyjętych zgłoszeń i ich napraw, dzienników przeglądów, protokołów z przeprowadzonych badań i pomiarów - utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów, - wykonywanie przycinki _ prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych trzy (3) razy w roku oraz na wniosek zlecającego, - prowadzenie, na bieżąco, niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych takich jak: dzienniki przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, - prowadzenie, na bieżąco, wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego i przekazanie jej Zamawiającemu na koniec trwania Umowy, - prowadzenie całodobowego przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia ulicznego pod numerem telefonu: tel. stacjonarny_ tel. komórkowy_ ( do uzupełnienia po wyborze Oferty), - prowadzenie, na bieżąco, księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, - wykonanie pozostałych , innych nie opisanych robót towarzyszących występujących podczas konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego. II. ZAKRES RZECZOWY PRAC ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ŚWIĄTECZNEGO obejmujący do 200 sztuk elementów iluminacji świetlnych 1. Uszczegółowienie zakresu prac : - pobranie, z siedziby Zamawiającego, elementów oświetlenia świątecznego , - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego - w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż, w terminie wskazanym przez Zamawiającego , elementów oświetlenia świątecznego, - konserwacja oraz złożenie elementów oświetlenia świątecznego w siedzibie Zamawiającego oraz zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych . Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i wykonawcy , któremu zostało ono udzielone.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia popartych należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech (3) konserwacji oświetlenia ulicznego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w tym szczególnie: pojazdem z podnośnikiem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym szczególnie: osobami posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne do pracy pod napięciem n/n oraz świadectwo kwalifikacyjne E- gr.1 i co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D - gr.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 50 000 zł oraz opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu prac objętych zamówieniem w sytuacji wyłączenia z uzytkowania ulicy/drogi na czas jej remontu, przekazanie innemu podmiotowi nieodpłatne wykonanie i obsługę iluminacji światecznych, b) wystąpienia siły wyższej przez pojęcie, której należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych; na okres działania siły wyższej obowiązki Strony Umowy ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej; d) zmiany terminu realizacji zamówienia, o czas niezbędny do zachowania procedur wynikających z ustawy p.z.p. lub w przypadku wystąpienia okoliczności ,których Zamawiający pomimo dołożenia należytej staranności nie przewidział, e) wystąpienia zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć wykonanie usługi groziłoby wykonawcy lub Zamawiającemu rażącą stratą (dotyczy to m.innymi możliwości zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl zakladka: zamowienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej Miasta lub w wersji papierowej -odplatnie ( 15 zł) , na uprzednio złożony wniosek do Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: za pośrednictwem np. operatora publicznego _Urząd Miasta Szklarska Poręba, ul. M. Buczka Nr 2, 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście do - Biura Obsługi Interesanta- parter, adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.