Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Katowice: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa plakatów informacyjnych
Numer ogłoszenia: 314764 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa plakatów informacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu graficznym, składzie, druku i dostawie do siedziby Zamawiającego plakatów informacyjnych dot. realizacji Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 w województwie śląskim, zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Plakat nr 1 (prezentujący działania samorządowe w ramach PROW 2007-2013), - wymiar: format B1 - gramatura: min. 135 g/m2 - kolor: nadruk wielobarwny jednostronny (4+0) - papier: kredowy matowy - nakład: 50 szt. Plakat nr 2 (prezentujący działania samorządowe w ramach PROW 2007-2013), - wymiar: format B1 - gramatura: min.135 g/m2 - kolor: nadruk wielobarwny jednostronny (4+0) - papier: kredowy matowy - nakład: 50 szt. Plakat nr 3 (prezentujący działania samorządowe w ramach PROW 2007-2013), - wymiar: format A3 - gramatura: min. 135 g/m2 - kolor: nadruk wielobarwny jednostronny (4+0) - papier: kredowy matowy - nakład: 1 200 szt. Dodatkowe postanowienia: 1.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do: - przygotowania projektu graficznego każdego plakatu na podstawie informacji tekstowych, szkiców, zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego; - przedstawienia Zamawiającemu minimum 3 propozycji graficznych projektu każdego rodzaju plakatu do akceptacji; - przygotowania infografik; - przetworzenia zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego; - składu i korekty edytorskiej; - przygotowania do druku; - przygotowania wersji elektronicznej plakatów; - druku plakatów; - dostarczenia plików graficznych. 2.Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia na każdym plakacie informacyjnym: - logo UE wraz z napisem umiejscowionym poniżej flagi: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, - logo województwa śląskiego, - logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, - informacji: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:Europa inwestująca w obszary wiejskie. Publikacja opracowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Publikacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Powyższe informacje muszą być zgodne z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania zasad dotyczących kolorystyki i układu graficznego logotypów, które są dostępne na następujących stronach internetowych: - dla logo województwa śląskiego: www.slaskie.pl/logo, - dla logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013: www.prow.slaskie.pl zakładka Promocja PROW, - dla logo Unii Europejskiej: www.prow.slaskie.pl zakładka Promocja PROW. 4.Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, znajdujące się w jego posiadaniu, oraz wytyczne co do realizacji zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy, a także w trakcie trwania umowy udzieli Wykonawcy niezbędnych konsultacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych po otrzymaniu niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia przedstawi projekty graficzne wszystkich rodzajów plakatów informacyjnych w wersji elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu. 6. Zamawiający ma prawo do korekt redakcyjnych projektów graficznych plakatów w wersji elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do korekty autorskiej. Wykonawca wprowadzi wszystkie uwagi Zamawiającego do projektów. Wykonawca dokona poprawek do momentu akceptacji przez Zamawiającego. 7. Po akceptacji przez Zamawiającego, wyłącznie z klauzulą bez uwag, Wykonawca może rozpocząć prace drukarskie. 8. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo do nadzoru oraz przeprowadzenia kontroli jego wykonania, jak również uzyskania od Wykonawcy wszelkich informacji z zakresu wykonywania powierzonego zadania. 9. Wykonawca odpowiada za: błędy literowe, układ i jakość drukowanych materiałów, błędne podpisy pod tabelami i rysunkami/wykresami, które pojawiły się w publikacji z winy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego, na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. Nie później niż w dniu dostawy plakatów Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia plików z publikacją uzgodnionych do druku projektów plakatów na płycie CD w formacie PDF oraz formatach umożliwiających nanoszenie poprawek i wykorzystanie ich elementów lub całości do ponownego wydruku oraz zamieszczenia na stronach internetowych Zamawiającego (jpg, bmp, gif, pdf). 11. Wydrukowane plakaty zostaną opakowane w papier lub folię, w przypadku plakatów nr 3 w ilości 100 egz. na jedną paczkę. Na każdej paczce musi być zamieszczona informacja dotycząca tytułu i ilości egzemplarzy w danej paczce. Szczegółowe uregulowania, co do warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wszelkie prawa autorskie do tekstów oraz innych materiałów zamieszczanych w opracowaniach zostaną w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawcy przeniesione na Zamawiającego, zgodnie z zasadami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt III.4.1) winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt III.3.1) Wykonawcy spełnili łącznie, - w pkt III.4.2)składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.6) ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wszystkie dołączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna pokój 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wskazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 2. Termin wykonania zamówienia wynosi do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 3. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Schemat II..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Skład komputerowy i komputerowe opracowanie rysunków w programie LaTeX wraz z przygotowaniem plików do druku i/lub publikacji online dla Wydawnictwa AGH - DE-dzp.272-146/25
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.