eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Budowlanych 4 w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Opole: Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Budowlanych 4 w Opolu
Numer ogłoszenia: 314776 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215832 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Budowlanych 4 w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych, teletechnicznych i remontowo - budowlanych w części pomieszczeń budynku biurowego przy ul. Budowlanych 4 w Opolu. Zakres prac: a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i komputerowej w pomieszczeniach nr: 2,3,4,5,6,7 na parterze, oraz w pokojach nr 14,15,16,17,18,19, i węźle sanitarnym na I piętrze b) demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych po wymianie instalacji elektrycznej w pokojach nr 2,3,4, na parterze c) demontaż i ponowny montaż istniejących opraw oświetleniowych po wymianie instalacji elektrycznej w pokojach nr 5,6,7,na parterze, d) rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, e) rozebranie ściany działowej murowanej wraz z ościeżnicami, f) wykonanie ściany działowej w systemie zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych, , g) wymianę i uzupełnienie uszkodzonych płytek podłogowych ceramicznych, h) reperację tynków i wykonanie gładzi gipsowych na bruzdach po robotach elektrycznych oraz na powierzchniach po rozebranych okładzinach ściennych, i) malowanie ścian i sufitów, j) wykonanie sufitów podwieszonych w korytarzu parteru i I piętra Zakres prac obejmuje również: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, dokumentami potwierdzającymi utylizację materiałów porozbiórkowych, c) wywóz materiałów porozbiórkowych na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, d) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót. Zakres prac obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. EL-WORD Stanisław Siedlik, Skrzyszów 161, 33-156 Skrzyszów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171567,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117690,85

  • Oferta z najniższą ceną: 115895,92 / Oferta z najwyższą ceną: 186960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.