eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu-śmieciarki dla potrzeb Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Brzesko: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu-śmieciarki dla potrzeb Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 314802 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Zakłady Komunalne , ul. Słowackiego 1, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6630563, faks 014 6630921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu-śmieciarki dla potrzeb Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: Samochód: Ogólne dane techniczne : Rok produkcji 1999 lub młodszy Przebieg nie większy niż 300 000 km Bezwypadkowy Samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy Okres gwarancji nie mniej niż 6 miesięcy Posiada tachograf z ważną legalizacją Pojazd sprawny technicznie, zarejestrowany na terenie RP z ważnym przeglądem technicznym Minimalna masa całkowita pojazdu 15000 kg Maksymalna masa całkowita pojazdu 16000 kg Blokada tylnego mostu Silnik Silnik o mocy 200-250 KM, spełniający wymogi emisji spalin min. EURO 2, Napęd Na tylną oś 4x2 Rozmiar kół 19,5 - 22,5 cala Skrzynia biegów Manualna skrzynia biegów 6 biegowa Zawieszenie Podwozie dwuosiowe Zawieszenie przód resor, tył poduszka powietrzna Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy Regulacja kierownicy Kierownica fabrycznie zamontowana po lewej stronie Zabudowa załadowcza Ładowność min. 6500 kg - Tylne urządzenie załadowcze Aparat wrzutowy uniwersalny przystosowany do obsługi pojemników 110l -1100l Prasa - zgniot 1:4 Zabudowa 9-11 m3- jednokomorowa Zewnętrzne obrysowe oświetlenie zabudowy Światła ostrzegawcze 2 szt. Pojazd wypiaskowany i pomalowany w kolorze z palety RAL Tylne 2 stopnie dla ładowaczy Kamera wsteczna Tylny wyłącznik awaryjnego zatrzymywania z 2-ch stron Kabina Kabina dzienna 3 miejscowa Ogrzewanie ,wentylacja Regulowana wysokość fotela kierowcy Elektryczne szyby Sygnał cofania Oświetlenie kabiny Układ hamulcowy ABS Wymagania dodatkowe: Zaświadczenie, że pojazd posiada ogranicznik prędkości Apteczka - Gaśnica - Trójkąt ostrzegawczy - Skrzynka narzędziowa Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu na nie dłużej niż 72 godz. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których usuniecie przekracza kwotę 1 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zabudowę śmieciową oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na podwozie. DODATKOWE WYMAGANIA 1. maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym- 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii 2. samochód powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce 3. dostawca musi zapewnić bezpłatne szkolenie pracowników zamawiającego 4. w dniu dostawy dostawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. udzielą gwarancji na dostarczony pojazd na okres minimum 6 miesięcy od daty odbioru końcowego. 3. posiadają stację serwisową na terenie kraju, funkcjonującą co najmniej od 12 m-cy każda, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. dostarczyli w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 używanych śmieciarek. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje). B. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej, podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 6. Wykaz dostarczonych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 używanych śmieciarek o podobnym charakterze. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje)- załącznik nr5 7. Kolorowe zdjęcia oferowanego sprzętu - widok ogólny oraz każdej ze stron - (zdjęcia powinny być opieczętowane),wraz z opisem i szczegółową charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz urządzeń nadbudowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 7. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-800 Brzesko, ul. Słowackiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Spółki BZK pok nr 203 w siedzibie przy ul. Słowackiego 1 w Brzesku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.