Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Legnica: Dostawa fabrycznie nowych materiałów do wykonania zasilania w energię elektryczną sortowni odpadów komunalnych w Legnicy przy ul. Rzeszotarskiej
Numer ogłoszenia: 314806 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów do wykonania zasilania w energię elektryczną sortowni odpadów komunalnych w Legnicy przy ul. Rzeszotarskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów do wykonania zasilania w energię elektryczną sortowni odpadów komunalnych w Legnicy, przy ul. Rzeszotarskiej o parametrach technicznych i jakościowych oraz w ilościach wyszczególnionych poniżej: 1.kabel 20 kV XRUHAKXS 1x70- 25-1.148m 2.kabel 20 kV XRUHAKXS 1x70-25-225m 3.folia kalandrowana z PCW uplastycznionego grub. powyżej 0.4-0.6 mm gat. I-II, czerwona -166m2 4.rury przepustowe z PCW SRS o śr. 160 mm w kolorze czerwonym-75m 5.rury przepustowe dwudzielne PS 160mm w kolorze czerwonym-12m 6.rury przepustowe z PCW, DVK O 160 w kolorze niebieskim-12m 7.złącze kablowe ZK-3a-240 wolnostojące-1 szt. 8.kabel YAKXS 4x240- 46szt. 9.wazelina techniczna- 3kg 10.benzyna do ekstrakcji-13dm3 11.bednarka ocynkowana Fe-Zn 30x4-87m 12.bednarka ocynkowana Fe-Zn 50x4-45m 13.bednarka ocynkowana-8m 14.spoiwo cynowo-ołowiowe LC-40- 1,8kg 15.pasta do lutowania ręcznego Pal-1- 0,27kg 16.napęd ręczny odłącznika- 1szt. 17.rozłączniko- uziemnik RUN III 24/4-1szt 18.zaciski odgałęźne śrubowe o przekroju znamionowym 10-95 mm2-3szt. 19.zacisk zaprasowany prosty NK 50511-02- 3szt. 20.zacisk zaprasowany prosty NK 50522 04- 3szt. 21.zaciski stacyjne Al linka (sworzeń prosty NK-2811)-3szt. 22.uziom pionowy z pręta miedziowanego O 20 , np BPUM 20-4,5 prod. L&L- 8 szt. 23. głowice napowietrzne 20kV-3 szt. 24.zestawy montażowe do wykonania głowic z taśm izolacyjnych na kablach 1-żyłowych-3kpl. 25.końcówki kablowe Al typu 2 kA do podwójnego zaprasowania- 3szt. 26.końcówki kablowe AL typu 2 kA do podwójnego zaprasowania-3szt. 27.zestawy montażowe do wykonania muf z rur termokurczliwych na kablach jednożyłowych do 20kV- 2kpl. 28.opaski kablowe OKi-142szt. 29.uchwyty kablowe uniwersalne typ UKU-3szt. 30.uchwyty kablowe uniwersalne typ UKU-3szt. 31.stacja transformatorowa kontenerowa typu MRw-b2pp 20/630-4b z rozdzielnicą s n typu TPM-C układ LTLL i rozdzielnicę n n typu RN-W z odpływami typuARS - wyposażona wg schematu stacji-1szt. 32.końcówki kablowe Al 240 mm2-8szt. 33.transformator mocy 250 kVA , 21-0,42 kV , gr. poł. Dyn5-1szt. Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 2. Przedmiot zamówienia został określony szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu umowy (ilość materiałów) dostosowując go do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Termin wykonania zamówienia: Wykonanie zamówienia odbędzie się w dwóch etapach: -dostawa materiałów wyszczególnionych w poz. 1-8 Tabeli od dnia podpisania umowy do 30.08.2013r. -dostawa materiałów wyszczególnionych w poz. 9- 33 Tabeli od dnia podpisania umowy do 15.09.2013r. 4. Miejsca dostawy i wydania przedmiotu zamówienia: teren miasta Legnicy. Dokładne miejsca dostawy zostaną wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio przed dostawą materiałów. 5.Dostawy materiałów odbywać się muszą w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godz. od 8.00 do 14.00. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały były fabrycznie nowe (rok produkcji-2013) oraz odpowiadały technicznym i jakościowym wymogom Polskich Norm. 7. W zależności od rodzaju materiału Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z nim dokumentów określonych w przepisach prawa dopuszczających towar do obrotu: karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp. 8.Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 12 (dwunastu) miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 9.Zamawiajacy dopuszcza możliwość zapoznania się z dokumentacją projektową ( w tym ze schematem stacji transformatorowej kontenerowej) w siedzibie w Legnicy, przy ul. Nowodworskiej 60.Opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.17.00.00 - Transformatory 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.700,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, określonego w pkt. XII.1.SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. na okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2007r.,Nr 42, poz. 275, ze zm. ). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TIM/15/2013. 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 12.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia (W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego załącznik nr 4. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jedną dostawę materiałów elektrycznych o wartości co najmniej 220.000,00zł netto. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie). Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie : - złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 4, - wykazu jednej dostawy materiałów elektrycznych o wartości co najmniej 220.000,00zł netto wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- z tego okresu wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana według Załącznika nr 7 do SIWZ, -dowodów, tj. poświadczeń podmiotu, na rzecz którego wykazana w załączniku dostawa została wykonana lub jest wykonywana, określających, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty lub innymi dokumentami, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczeń podmiotów na rzecz, których wykazana w załączniku dostawa została wykonana lub jej wykonywana albo -dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie). W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, czyli przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 4, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 4, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 4, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Opis przedmiotu zamówienia według załącznika nr 1 do SIWZ; 2.Formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 2 do SIWZ; 3.Formularz cenowy sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ; 4.pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tego podmiotu, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ;5.Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom według załącznika nr 9 do SIWZ; 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo. W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy, każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 7.Dowód wpłacenia / wniesienia wadium;8.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 9.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy;10.W przypadku spółek cywilnych ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć aktualną umowę spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach : a) zmiany w zakresie ustawowej wysokości podatku od towarów i usług, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana ustawowej wysokości podatku VAT dla materiałów objętych przedmiotem umowy. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w realizacji. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Nowodworska 60
59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, w sekretariacie, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- dostawa transformatorów SN/nn na potrzeby EnergiaPro Koncernu Energetycznego SA.
- dostawa transformatorów mocy.
- dostawa transformatorów olejowych dla ZEW-T S.A.
- wapno.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.