Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zawiercie: dostawa odczynników dla Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego przez okres 36 miesięcy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Powiatowy w Zawierciu, do kontaktów: Danuta Wójcik, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax 032 6721532, e-mail: inwestycje@szpitalzawiercie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalzawiercie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników dla Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego przez okres 36 miesięcy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie - Laboratorium Analityczne. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do immunologii, kontroli i kalibratorów, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora immunologicznego przez okres 36 miesięcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 30 kwietnia 2004r. właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz spełniać wymagania odnośnie certyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory Oryginalny kod CPV: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej wartości 60.000 Euro Dostawa odczynników - 22 pozycje, kontroli i kalibratorów wg potrzeb aparatu, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora immunologicznego przez okres 36 miesięcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz warunki dodatkowe: - zaproponują minimum 30-dniowy termin płatności za zrealizowane dostawy, - parametry analizatora będą spełnić wymagania graniczne określone w SIWZ, - analizator będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem przez okres trwania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o zaświadczenia i oświadczenia Wykonawcy złożone wraz z ofertą. Zdolność ekonomiczną i finansową Wykonawca potwierdzi poprzez wykazanie płynności finansowej. Doświadczenie i zdolność techniczną Wykonawca potwierdzi wykonaniem co najmniej trzech zamówień o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP - certyfikat CE, deklaracja zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości o również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy - wykazujący płynność finansową wykonawcy. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te i usługi zostały wykonane należycie. - Dla osób zamieszkałych na terenie RP lub posiadających obywatelstwo polskie - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. - Dla osób posiadających obce obywatelstwo lub niezamieszkałych na terenie RP - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, którego są obywatelami, a w przypadku gdy nie można ustalić obywatelstwa kraju, w którym mają miejsce stałego zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. - Informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do złożenia ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. - Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art.22. - Potwierdzenie wniesienia wadium. - Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane przepisami ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Ocena techniczna (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Odbiór osobisty lub wysyłka za zaliczeniem pocztowym po złożeniu wniosku przez Wykonawcę. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Szpitala Powiatowego w Zawierciu lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:30, Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie p.nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników oraz akcesoriów do analizatora parametrów krytycznych ABL 837 (ZP-44/2025)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa odczynników chemicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.