eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zakup komór chłodniczych do nowego domu przedpogrzebowego na nowym cmentarzu przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: zakup komór chłodniczych do nowego domu przedpogrzebowego na nowym cmentarzu przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Wiesława Wawrzyniak tel. 068 456 4308, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta , pokój 407, Brygida Szymańska-Żyża, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona góra, woj. lubuskie, tel. 068 456 44 07, fax 068 456 44 55, e-mail: b.szymanska@um.zielona-gora.pl, www. bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup komór chłodniczych do nowego domu przedpogrzebowego na nowym cmentarzu przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż (obejmujący rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie) komór chłodniczych, mroźnych, stołu sekcyjnego, stołu do mycia i ubierania ciał, hydraulicznego wózka załadunkowego oraz wyposażenia pomieszczeń. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z instalacją i uruchomieniem przedmiotu zamówienia. 1. Zestaw komór przeznaczonych do przechowywania 33 ciał, w podziale funkcjonalno - użytkowym jak niżej: 1.1. Dwie komory chłodnicze, każda na 12 ciał na tacach, pożądane wymiary komory: szerokość: 2,8m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1.2kW 1.2. Komora chłodnicza na 6 ciał w tym 4 na trumnach i 2 na tacach, pożądane wymiary komory: szerokość: 2,3m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1,1kW 1.3. Komora mroźna na 3 ciała w tym 2 na trumnach i 1 na tacy, pożądane wymiary komory: szerokość: 1,25m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1,0kW 2. Wózek hydrauliczny transportowo - podnośnikowy, pożądane wymiary wózka: szerokość: 0,8m długość: 2,5m wysokość: 0,25m (w stanie złożenia) wysokość: 2,0m (w stanie maksymalnego uniesienia) 3. Stół do mycia i ubierania ciał, pożądane wymiary stołu: długość: 2,6m szerokość: 0,8m wysokość: 0,9m 4. Stół sekcyjny wentylowany, pożądane wymiary stołu: długość: 2,8m szerokość: 0,8m wysokość: 0,9m 5. Wyposażenie pomieszczeń: stojak z misami, stół roboczy z szufladami, taboret z oparciem, stół roboczy ze zlewem, szafka wisząca, szafa ubraniowa na 7 osób, szafa na akcesoria i sprzęt pomocniczy, stelaż do trumien na kółkach, wózek do transportu trumien. OKREŚLENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wnętrze komór łącznie z tacami i stelażami wyposażonymi w rolki, po których przemieszczają się tace wykonane z materiałów nierdzewnych - kwasoodpornych. Komora wyposażona w zderzaki pochłaniające energię przy wkładaniu tac. Podłoga w poszczególnych przedziałach komór ukształtowana z centralnym odpływem ścieków wyprowadzonym pod podłogą komory w kierunku do przodu. Wszystkie komory ustawione na wspornikach w sposób umożliwiający utrzymanie czystości pod komorą. Zestawy komór wykonane w gabarytach pozwalających na ich odpowiednie usytuowanie w pomieszczeniu. Zasilanie komór 230V- 60Hz. Wnętrze komór oświetlone. Temperatura użytkowa komór: - chłodniczych od -5 stopni C do +5 stopni C - mroźnej od -18 stopni C do -25 stopni C Urządzenia chłodnicze komór działające w sposób automatyczny z samoczynnym utrzymywaniem żądanej temperatury i odszranianiem. Urządzenie chłodnicze wyposażone w ekologiczny czynnik chłodniczy dopuszczony do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Panele sterujące pracą poszczególnych zestawów zblokowane w postaci centralnej tablicy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Izolacja komór chłodniczych o minimalnej grubości 80 mm wykonana z pianki poliuretanowej. Izolacja komory mroźnej o minimalnej grubości 100 mm wykonana z pianki poliuretanowej. Każde stanowisko posiada oddzielne drzwi wykonane z blachy kwasoodpornej otwierane w pełnym zakresie 180 stopni pokryte materiałem odpornym na ew. uderzenia tacą lub trumną - wykonane z odpowiedniego tworzywa. Wszystkie drzwi wyposażone w zamek patentowy z możliwością otwarcia od wewnątrz wraz z tabliczką identyfikacyjną. 2. Wózek hydrauliczny transportowo - podnośnikowy: - wózek hydrauliczny przeznaczony do załadunku i wyładunku ciał na tacach i w trumnach do komór; - wózek wyposażony w kółka jezdne z blokadą ruchu (hamulcami); - układ prowadnic wózka identyczny z układem prowadnic regału w komorze; - całość konstrukcji wózka wykonana ze stali kwasoodpornej; - wózek wyposażony w uchwyt manewrowy. 3. Stół do mycia i ubierania ciał: Wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w blat roboczy ze zlewozmywakiem i baterią na ciepłą i zimną wodę oraz natrysk ręczny. Posiada instalację wod-kan oraz przyłącza zimnej i ciepłej wody. Stół wyposażony w szafkę na sprzęt pomocniczy. 4. Stół sekcyjny wentylowany: Wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w blat roboczy ze zlewozmywakiem oraz baterią załączaną łokciem na ciepłą i zimną wodę, natrysk ręczny z wężem giętkim. Posiada instalację wod-kan oraz przyłącza zimnej i ciepłej wody. Wyposażony w młynek do mielenia odpadów oraz nadstawkę na narzędzia. System wentylacji wymuszonej na ściąganie oparów znad powierzchni stołu. 5. Wyposażenie pomieszczeń: a) Stojak pięcioramienny z dwoma misami na odpadki wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w stabilną podstawę oraz pięć obrotowych kół. Gabaryty: - pojemność miski: 4l; - szerokość: 0,6 m; - wysokość: 0,85 m. b) Stół z blatem roboczym z dwoma szafkami po trzy szuflady wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w regulowane nogi. Wymiary: - długość: 1,2m - szerokość: 0,6 m; - wysokość: 0,85 m. c) Taboret z oparciem wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w siedzisko z regulowaną wysokością oraz koła w podstawie. Wymiary: - szerokość siedziska: 0,56m; - szerokość podstawy: 0,35 m; - wysokość: 0,45m do 0,58m. d) Stół roboczy ze zlewem wykonany w całości z materiałów kwasoodpornych. Wyposażony w baterie załączane łokciem oraz regulowane nogi. Wymiary: - długość: 1,2m; - szerokość: 0,6 m; - wysokość: 0,85 m. e) Szafka wisząca wyposażona w dwie półki oraz dwoje drzwi. Wykonana w całości z materiałów kwasoodpornych. Wymiary: - długość: 1,2m; - głębokość: 0,4 m; - wysokość: 0,45 m. f) Szafa ubraniowa dla 7 osób wyposażona w przegrody na ubrania, półki na bieliznę oraz obuwie (łącznie dwie szt. w każdej przegrodzie). Wykonana w całości z materiałów kwasoodpornych. Wymiary: - długość: 1,5m; - głębokość: 0,5 m; - wysokość: 2,2 m. g) Szafa na akcesoria i sprzęt pomocniczy wyposażona w połowie szerokości w cztery półki oraz w drugiej połowie w drążek do zawieszania fartuchów roboczych. Wykonana w całości z materiałów kwasoodpornych. Wymiary: - długość: 1,2m; - głębokość: 0,5 m; - wysokość: 2,2 m. f) Stelaż do trumien na kółkach przeznaczony do eksponowania 3 trumien. Wykonany w całości ze stali kwasoodpornej. Wymiary: - długość: 1,3m; - szerokość ramion: 0,8 m; - wysokość: 1,6 m; - odstęp miedzy ramionami: 0,75 m. g) Wózek do transportu trumien w budynku wyposażony w układ jezdny z czterema kołami obrotowymi oraz blat pozwalający na swobodne ułożenie trumny. Wykonany w całości z materiałów kwasoodpornych. Wymiary: - długość: 2,2m; - szerokość: 0,8 m; - wysokość: 0,7 m; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.13.20 - Urządzenia chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze Oryginalny kod CPV: 29.23.20.00 - Urządzenia wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.32.10 - Instalowanie chłodni Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.10 - Instalowanie chłodni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż (obejmujący rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie) komór chłodniczych, mroźnych, stołu sekcyjnego, stołu do mycia i ubierania ciał, hydraulicznego wózka załadunkowego oraz wyposażenia pomieszczeń. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z instalacją i uruchomieniem przedmiotu zamówienia. 1. Zestaw komór przeznaczonych do przechowywania 33 ciał, w podziale funkcjonalno - użytkowym jak niżej: 1.1. Dwie komory chłodnicze, każda na 12 ciał na tacach, pożądane wymiary komory: szerokość: 2,8m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1.2kW 1.2. Komora chłodnicza na 6 ciał w tym 4 na trumnach i 2 na tacach, pożądane wymiary komory: szerokość: 2,3m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1,1kW 1.3. Komora mroźna na 3 ciała w tym 2 na trumnach i 1 na tacy, pożądane wymiary komory: szerokość: 1,25m głębokość: 2,5m wysokość: 2,7m moc zainst: 1,0kW 2. Wózek hydrauliczny transportowo - podnośnikowy, pożądane wymiary wózka: szerokość: 0,8m długość: 2,5m wysokość: 0,25m (w stanie złożenia) wysokość: 2,0m (w stanie maksymalnego uniesienia) 3. Stół do mycia i ubierania ciał, pożądane wymiary stołu: długość: 2,6m szerokość: 0,8m wysokość: 0,9m 4. Stół sekcyjny wentylowany, pożądane wymiary stołu: długość: 2,8m szerokość: 0,8m wysokość: 0,9m 5. Wyposażenie pomieszczeń: stojak z misami, stół roboczy z szufladami, taboret z oparciem, stół roboczy ze zlewem, szafka wisząca, szafa ubraniowa na 7 osób, szafa na akcesoria i sprzęt pomocniczy, stelaż do trumien na kółkach, wózek do transportu trumien. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8.100,00 zł ( słownie : osiem tysięcy sto złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną dostawą o wartości min. 100.000, 00 zł w zakresie urządzeń wykonanych z materiałów kwasoodpornych m.in. stołów, szaf, komór chłodniczych, wózków hydraulicznych, taboretów , potwierdzoną że została wykonana należycie; 2) posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U.Nr 88, poz. 553 -z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie w 100 % własnymi siłami wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) dokładnie wypełniona Tabela wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust 1 i ust.2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1 SIWZ; ; 8) projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.2 SIWZ ) ; 14) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.zielona-gora.pl. Opłata: 19,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWS w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407, ( tel. 068 456 44 07), osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 8,40 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększoną o kwotę opłaty pocztowej ( +10,90 zł ) w wysokości 19,30 zł na rach. bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie SIWZ należy przesłać na numer fax 068 456 44 55 wraz z potwierdzeniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:15, Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.