Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCYCH PRAC REMONTOWYCH I STAŁEJ KONSERWACJI W BUDYNKACH, LOKALACH I POZOSTAŁYCH NIERUCHOMOŚCIACH
W KWARTAŁACH NR 9, 16, 17, 21, 22 MIASTA SZCZECIN
Numer ogłoszenia: 314867 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Księcia Bogusława X 52/2, 70-440 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4323120, faks 091 4323130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCYCH PRAC REMONTOWYCH I STAŁEJ KONSERWACJI W BUDYNKACH, LOKALACH I POZOSTAŁYCH NIERUCHOMOŚCIACH W KWARTAŁACH NR 9, 16, 17, 21, 22 MIASTA SZCZECIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi remontowe i stała konserwacja w nieruchomościach zlokalizowanych w kwartałach nr 9, 16, 17, 21 i 22 Miasta Szczecin. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę i konserwację poszczególnych elementów budynków oraz terenów wokół budynków wg wystawianych przez Zamawiającego zleceń jednostkowych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać następujące prace: Murowe, tynkowe, malarskie, zduńskie i posadzkarskie; Prace na instalacjach: gazowych, wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; Prace elektryczne; Prace stolarskie i szklarskie; Prace dekarsko - blacharskie; Prace ślusarskie; Naprawy i remonty chodników, krawężników, jezdni, terenów utwardzonych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę wykonywania prac remontowych lub stałej konserwacji o wartości umowy minimum 50.000,00 złotych (każda usługa) w zasobach mieszkaniowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych (Grupa 3; E) na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym; b) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (Grupa 1; E) na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym; c) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń), posiadającą zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiany co do sposobu wykonywania umowy wynikające z przyczyn technicznych czy organizacyjnych, bezpieczeństwa, a także wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych wpływających na sposób wykonywania umowy; 2. Zmiany podmiotowe Wykonawcy, ale jedynie w sytuacji, gdy nie pociągają za sobą przeniesienia praw lub obowiązków Wykonawcy na osobę trzecią; 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą; 4. Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa, w tym w szczególności prawa podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińskie Centrum Renowacyjne sp. z o.o., ul. Bogusława 52 / 2, 70 - 440 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Szczecińskie Centrum Renowacyjne sp. z o.o., ul. Bogusława 52 / 2, 70 - 440 Szczecin, sekretaria, pok. nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na 2 części.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na 2 części
- Dostawa rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku
- Wydzielenie geodezyjne odcinków dróg stanowiących drogi lokalne w ramach inwestycji pn. "PiB drogi S6 na odc. węzeł Kiełpino (bez węzła) - węzeł Kołobrzeg Zachód (z węzłem) na terenie gminy Brojce.
- "Remont ceglanych elewacji zewnętrznych - elewacja południowa, wschodnia, zachodnia budynku Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim ul. Kościuszki 13 - II ETAP"
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Usługa przeglądów serwisowych, napraw instalacji i urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych oraz klimatyzatorów
- Kompleksowa obsługa drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych w USK
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w bud. i nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospodarowaniu ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.