Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-28
Ogłoszenie nr 314872 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.
Wrocław: Dostawa samochodów osobowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
01034470800664, ul.
ul. Mińska
60,
54610
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
, tel.
71 356 39 19, e-mail
jgontarska@anr.gov.pl; pbednarz@anr.gov.pl, faks
71 357 90 97.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.anr.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer referencyjny: WR.SOP.0160.72.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielono na dwie odrębne części zamówienia Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 fabrycznie nowych (rok produkcji 2016), produkowanych seryjnie samochodów osobowych jednej marki w klasie crossover lub SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016), produkowanego seryjnie samochodu osobowego w klasie minimum D dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
II.5) Główny kod CPV: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 345528.45
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 23/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy: 1)zmiany Zamawiającego w przypadku zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego. 2)zmiany Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 fabrycznie nowych (rok produkcji 2016), produkowanych seryjnie samochodów osobowych jednej marki w klasie crossover lub SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, spełniających:
4.1. poniższe minimalne parametry techniczno-ekspoloatacyjne:
a) Samochód przewidziany do rejestracji jako osobowy dla przewozu 5 osób;
b) Nadwozie - 5 drzwiowe;
c) Skrzynia biegów 6 stopniowa - manualna;
d) Napęd 4x4;
e) Prześwit nie mniejszy niż 170 mm
f) Silnik Diesla, o mocy nie mniejszej niż 110KM
g) Moment obrotowy min 260 Nm;
h) Zbiornik paliwa nie mniej niż 55l;
i) Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie może przekroczyć 5,3l/100km;
j) Emisja dwutlenku węgla oraz zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów wg normy EURO 6 (samochód winień spełniać normę EURO6);
k) Emisja CO2 w cyklu mieszanym nie większa niż 140 g/km;
l) Zużycie energii: nie więcej niż 1,91 MJ/km
m) Lakier metalizowany
n) Minimalny okres gwarancji:
- na silnik i podzespoły mechaniczne - 36 miesięcy (3 lata), lub min. 60tys. km
- na powłokę lakierniczą - 36 miesięcy (3 lata)
- na akumulator - 36 miesięcy (3 lata)
- na perforację nadwozia - 12 lat.
4.2. poniższe wyposażenie minimalne:
a) Poduszki powietrzne: 2 czołowe, poduszki boczne z przodu, kurtyny powietrzne;
b) Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa przynajmniej z przodu;
c) Automatyczne włączane światła mijania z funkcją świateł dziennych;
d) Składane fotele tylne zwiększające pojemność bagażnika;
e) Klimatyzacja minimum 1-strefowa automatyczna, filtr przeciwpyłowy;
f) Regulacja wysokości fotela kierowcy, podłokietnik;
g) ABS, system kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, system wspomagania pokonywania wzniesień, system wspomagania hamowania, czujnik ciśnienia w oponach, system ostrzegania o nagłym hamowaniu;
h) Komputer pokładowy z wyświetlaczem;
i) Tempomat;
j) Kierownica wielofunkcyjna z regulacją w co najmniej 2 płaszczyznach;
k) Elektrycznie szyby - przód i tył;
l) Radio z minimum MP3
m) Obręcze kół minimum 16 cali ze stopów lekkich;
n) Gniazdo 12V minimum dwa;
o) Centralny zamek zdalnie sterowany, alarm, Immobiliser;
p) Czujnik parkowania - minimum tył;
q) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, podnośnik, dywaniki, zestaw naprawczy lub koło zapasowe (dojazdowe).
4.5. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
4.6. Oferowane i dostarczone samochody muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanych przez siebie samochodów poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie "Opisu oferowanego samochodu" wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, 1B do SIWZ.
4.7. Samochody muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy dla samochodów osobowych, poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a także warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
254471.54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Serwis | 15 |
Gwaracja | 10 |
Zużycie energii | 5 |
Funkcjonalność | 10 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2016), produkowanego seryjnie samochodu osobowego w klasie minimum D dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, spełniającego:
4.3. poniższe minimalne parametry techniczno-ekspoloatacyjne:
a) Samochód przewidziany do rejestracji jako osobowy dla przewozu 5 osób;
b) Nadwozie 4 - 5 drzwiowe;
c) Skrzynia biegów 6 stopniowa - manualna;
d) Silnik Diesla, o mocy nie mniejszej niż 185KM;
e) Moment obrotowy min 400 Nm;
f) Zbiornik paliwa nie mniej niż 65l;
g) Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie może przekroczyć 4,6l/100km;
h) Emisja dwutlenku węgla oraz zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów wg normy EURO 6 (samochód winień spełniać normę EURO6);
i) Emisja CO2 w cyklu mieszanym nie większa niż 110 g/km;
j) Zużycie energii: nie więcej niż 1,66 MJ/km
k) Lakier metalizowany;
l) Minimalny okres gwarancji:
- na silnik i podzespoły mechaniczne - 48 miesięcy (4 lata) lub min. 60tys. km
- na powłokę lakierniczą - 36 miesięcy (3 lata)
- na akumulator - 36 miesięcy (3 lata)
- na perforację nadwozia - 12 lat.
4.4. poniższe wyposażenie minimalne:
a) Poduszki powietrzne: 2 czołowe, poduszki boczne z przodu, kurtyny powietrzne;
b) Bezkluczykowy system dostępu do samochodu i uruchamiania silnika;
c) Funkcja Start - Stop;
d) System nawigacji satelitarnej z minimum aktualną mapą Polski wraz z bezpłatnymi aktualizacjami przez minimum 24 miesiące;
e) Bluetooth;
f) Tempomat;
g) Spryskiwacze reflektorów przednich;
h) Czujnik deszczu;
i) Automatyczne uruchamianie świateł awaryjnych lub kierunkowskazów, podczas hamowania awaryjnego;
j) Odryglowanie drzwi, włączenie oświetlenia wnętrza i wyłączenie dopływu paliwa po zderzeniu;
k) Biksenonowe reflektory przednie z funkcją adaptacji świateł i automatycznymi światłami dziennymi typu LED, przednie światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów;
l) Tylne światła stopu w technologii LED;
m) Klimatyzacja 2-strefowa automatyczna, filtr przeciwpyłowy;
n) Regulacja wysokości i odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, podłokietnik;
o) ABS, system kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, system wspomagania hamowania, system kontroli ciśnienia w oponach, kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania, hamulec antykolizyjny;
p) Komputer pokładowy z wyświetlaczem,
q) Kierownica wielofunkcyjna obsługująca radio i telefon GSM z regulacją w co najmniej 2 płaszczyznach;
r) Elektrycznie szyby - przód i tył;
s) Radio z minimum MP3
t) Obręcze kół minimum 17 cali ze stopów lekkich;
u) Gniazdo 12V minimum dwa
v) Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne z oświetleniem;
w) Centralny zamek zdalnie sterowany, alarm; immobiliser
x) Czujnik parkowania - minimum tył;
y) Zabezpieczenie przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa;
z) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, podnośnik, dywaniki, zestaw naprawczy lub koło zapasowe (dojazdowe).
4.5. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
4.6. Oferowane i dostarczone samochody muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanych przez siebie samochodów poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie "Opisu oferowanego samochodu" wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, 1B do SIWZ.
4.7. Samochody muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy dla samochodów osobowych, poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a także warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
91056.91
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Serwis | 15 |
Bzpłatne przeglądy gwarancyjne | 5 |
Zużycie energii | 5 |
Funkcjonalność | 15 |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch nowych samochodów z napędem na 4 koła
- "Zakup autobusu mikrobusu 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dofinansowanego ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" obszar D
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa pojazdu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Kargowa II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.