eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszSporządzenie 7 operatów szacunkowych nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Olkusz: Sporządzenie 7 operatów szacunkowych nieruchomości
Numer ogłoszenia: 314897 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie 7 operatów szacunkowych nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca: Sporządzenia 7 operatów szacunkowych, w tym : 1) określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Bolesławiu przy ul. Parkowej, oznaczonej jako działki nr nr: 1490 o pow. 0,2923 ha, 1526 o pow. 0,1802 ha, objętej księgą wieczystą KW Nr 63359, będącej własnością Skarbu Państwa ( gospodarz zasobem nieruchomości : Zakłady Górniczo - Hutnicze Bolesław S.A. w Bukownie) oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot . 2) określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych, położonych w Olkuszu przy ul. Słowackiego, oznaczonych jako : - działka nr 4930/4 o pow. 0,2143 ha, będąca własnością Gminy Olkusz, objęta księgą wieczystą KW Nr 2478 - działka nr 1933/4 o pow. 0,0073 ha, będąca własnością Skarbu Państwa, oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot. 3) określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Olkuszu przy ul. Buchowieckiego, oznaczonej jako działki nr nr: 4001/26 o pow. 0,0153 ha, 4001/27 o pow. 0,0042 ha, 4002/17 o pow. 0,0115 ha, objętej księgą wieczystą KW Nr 33683, będącej własnością Gminy Olkusz oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot . 4) określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Olkuszu przy ul. Buchowieckiego, oznaczonej jako działki nr nr: 4001/14 o pow. 0,0155 ha, 4001/23 o pow. 0,0414 ha, 4002/15 o pow. 0,0141 ha, objętej księgą wieczystą KW Nr 33683, będącej własnością Gminy Olkusz oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot . 5) składającego się z działki nr 4963/1 o pow. 0,6171 ha, objętej księgą wieczystą Nr KW 48362, oraz z działki nr 4964/16 o pow. 0,5531 ha, objętej księgą wieczystą Nr KW 59602, stanowiących własność Skarbu Państwa, na potrzeby sprzedaży nieruchomości na rzecz wieczystych użytkowników. 6) składającego się z działek nr nr : 4964/35 o pow. 0,0112 ha, 4964/36 o pow. 0,0127 ha, 4964/37 o pow.0,3800 ha, objętych księgą wieczystą Nr KW KR1O/00060732/2 oraz z działki nr 4964/7 o pow. 1,0531 ha, objętej księgą wieczystą Nr KW 64675, stanowiących własność Skarbu Państwa, na potrzeby sprzedaży nieruchomości na rzecz wieczystych użytkowników. 7) składającego się z działki nr 4963/2 o pow. 0,6170 ha, objętej księgą wieczystą Nr KW 51436, oraz z działki nr 4964/15 o pow. 0,5752 ha, objętej księgą wieczystą Nr KW 59603, stanowiących własność Skarbu Państwa, na potrzeby sprzedaży nieruchomości na rzecz wieczystych użytkowników. Zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej rękojmi na wykonanie w/w usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ oraz w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym wg wzoru z zał. nr 4 do SIWZ. Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunek dotyczący: dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.