eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Porębadostosowanie części zaplecza sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz modernizacja przybasenowego węzła sanitarnego w budynku Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-18

POZYCJA 3148

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szklarska Poręba: dostosowanie części zaplecza sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz modernizacja przybasenowego węzła sanitarnego w budynku Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Szklarskiej Porębie, do kontaktów: Jerzy Kuźmiński, Włodzimierz Wożakowski, ul. Kopernika 14, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7173001 do 8, fax 075 7173117, e-mail: crrszklarskaporeba@krus.gov.pl, www.crrkrus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie części zaplecza sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz modernizacja przybasenowego węzła sanitarnego w budynku Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu części zaplecza sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz modernizacja przybasenowego węzła sanitarnego w budynku Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Kopernika 14, 58-580 Szklarska Poręba. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe jn. 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kwota ubezpieczenie nie może być mniejsza od 300 000,00 PLN, polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą; 2) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3) zapewnią po upływie każdych 12 miesięcy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu. 4) posiadają doświadczenie w robotach budowlanych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej na kwotę nie niższą niż 350 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy oraz warunki zawarte w pkt. 1)- 4), oraz każdy z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w stępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w 22 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 4, 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 6 i 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 - 6 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 7. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ważne uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 8. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.03.2006, cena - koszt przesyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.03.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.