Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Gliwice: Dostawa urządzeń badawczych dla Politechniki Śląskiej
Oznaczenie sprawy: OZ/D/262/EŚ/08
Numer ogłoszenia: 314955 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń badawczych dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie sprawy: OZ/D/262/EŚ/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń: zestawy do wykonywania testu kometowego, mikroskopów laboratoryjnych, wagi analitycznej oraz niskotemperaturowej zamrażarki laboratoryjnej dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń badawczych, których zbilansowana wartość nie przekracza kwoty 206 000 Euro. Termin realizacji: - dla zadania 1 - do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, - dla zadania 2 - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, - dla zadania 3 - do 1 tygodnia od dnia podpisania umowy, - dla zadania 4 - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne 39.71.11.20 - Zamrażarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (zad. 1 zestaw do wykonywania testu kometowego; zad. 2 - biologiczny mikroskop laboratoryjny; zad. 3 elektroniczna waga laboratoryjna; zad. 4 niskotemperaturowa zamrażarka laboratoryjna) i wartością (zad.1 i 2 - ok. 5 tyś. zł brutto każda, zad. 3 - ok. 4 tyś. zł brutto każda , zad. 4-ok. 35 tyś. zł brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.A. Oświadczenie 1.B. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.A. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4.A. Oferta Cenowa. 5.A. Tabela Parametrów Technicznych 5.B. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równoważnych / w zakresie zadania 1,2,3,4) w języku polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, ul Konarskiego 18 pok. 509,
44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, ul Konarskiego 18 pok. 510, 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do wykonania testu kometowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego zestawu do wykonania testu kometowego. Zestaw wykorzystywany jest w badaniach naukowych do szybkiej i powtarzalnej oceny kinetyki naprawy DNA oraz stopnia uszkodzeń DNA wewnątrz pojedynczych komórek pod wpływem działania różnych czynników zewnętrznych. Komora do elektroforezy typu DNA Comet Assay z wbudowaną chłodnicą, wkładem do przenoszenia, inkubacji i barwienia preparatów na szkiełkach podstawowych, zbiornikiem do inkubacji szkiełek oraz zasilaczem. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskopy laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę trzech laboratoryjnych mikroskopów biologicznych. Mikroskop biologiczny służy do jakościowej oceny preparatów biologicznych wykorzystywanych w badaniach naukowych. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 38.63.40.00-8 Mikroskopy optyczne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroniczna waga analityczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej elektronicznej wagi analitycznej. Waga analityczna służy do precyzyjnego odważania substancji wykorzystywanych do przygotowywania odczynników niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Niskotemperaturowa zamrażarka laboratoryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej niskotemperaturowej zamrażarki laboratoryjnej. Zamrażarka niskotemperaturowa służy do długotrwałego przechowywania preparatów biologicznych wymagających przebywania w niskich temperaturach i jest niezbędna do prowadzenia prac naukowych. Zamrażarka niskotemperaturowa typu szafkowego pracująca w zakresie temperatury do -860C z systemem back-up, wyposażona w stelaże na pudełka oraz pudełka kriogeniczne na probówki 1,5 ml lub 2 ml do załadowania stelaży. Przedmiot zamówienia obejmuje również system podtrzymywania temperatury w przypadku braku zasilania Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 39.71.11.20 - 9 Zamrażarki).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- DOSTAWA ZESTAWU DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK (KONCENTRATOR DO PRÓBEK, WAGA, WIRÓWKA, WYTRZĄSARKA Z REGULACJĄ TEMPERATURY, ZESTAW PIPET, DYGESTORIUM) DO MIEJSCA WSKAZANEGO W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.