Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Gorzów Wielkopolski: Dostawę perforowanych osłonek samoistnie zwijających się i osłonek spiralnych w 2009 roku dla OŚRODKA TRANSPORTU LEŚNEGO w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 314957 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. , ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323788 w. 27, faks 095 7323788 w. 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne -własność.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę perforowanych osłonek samoistnie zwijających się i osłonek spiralnych w 2009 roku dla OŚRODKA TRANSPORTU LEŚNEGO w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Perforowana osłonka samoistnie zwijająca się-470 000 szt. Perforowana osłonka spiralna-22 200 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości :7 100 zł ( siedem tysięcy sto złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia. 1.1 Perforowane osłonki samoistnie zwijające są przeznaczone do ochrony strzał drzewek liściastych oraz sosny przed spałowaniem lub osmykiwaniem kory przez jeleniowate lub żubry do zabezpieczania strzałki o średnicy do 7 [cm], szerokość paska 20 [cm], wysokość 100 [cm]. Wykonana z perforowanej folii PVC z dodatkami na starzenie i UV o grubości 0,25 [mm] do 0,27 [mm]. 1.2. Perforowana osłonka spiralna- do zabezpieczania strzałki przed spałowaniem lub osmykiwaniem drzewek o gęstym ugałęzieniu; przeznaczona głównie do ochrony drzewek takich gatunków jak jodła, świerk, modrzew; szerokości paska 2,5 [cm], długości od 65 [cm] do 70 [cm], średnicy około 2 [cm]. Wykonana z perforowanej folii PVC z dodatkami na starzenie i UV o grubości 0,25 [mm] do 0,27 [mm]. 2. Warunki ogólne. 2.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2.2 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Wymagania przedmiotowe 3.1. Wymagane parametry techniczne są podane w opisie Warunki techniczne przedmiotu zamówienia część 2 pkt. 1. 3.2. Wymagane warunki gwarancji: 4 lata liczone od daty podpisania dokumentu odbioru osłonek. 4. Warunki dodatkowe przedmiotu zamówienia 4.1 Dostawy osłonek do nadleśnictw lub miejsc wskazanych przez nadleśnictwa, wyszczególnionych w załącznikach nr 3 i 4 realizuje Wykonawca. 4.2 Oferowane ceny podane przez Wykonawcę w formularzu Oferta (załącznik nr 2) poszczególnych typów powinny uwzględniać wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia w tym koszt dostawy do poszczególnych nadleśnictw. 4.3. Do każdej dostarczonej partii osłonek do nadleśnictwa, Wykonawca dołączy świadectwo (atest) jakości na zgodność z parametrami określonymi w części 2 pkt. 1 oraz gwarancję. 4.4. Każda partia osłonek winna posiadać etykietę zawierającą co najmniej : - nazwę producenta - rodzaj osłonki - ilość ( sztuk ) 4.5. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca wymieni reklamowaną partię osłonek w terminie 10 dni od daty zawiadomienia w miejscu ujawnienia wady na koszt Wykonawcy. 4.6. Przed realizacją pierwszej dostawy osłonek oraz po kolejnych dostawach Zamawiający może przeprowadzić badania co do zgodności parametrów określonych w części 2 pkt 1 . Badania powyższe będą prowadzone przez niezależne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Koszt badania pokrywa Wykonawca, jeżeli w wyniku badań okaże się, że osłonki nie spełniają tych parametrów. Wykonawca pokryje także koszty demontażu i montażu w przypadku, gdy wada zostanie ujawniona po założeniu osłonek. 4.7. Składający ofertę dołączy 3 szt. osłonek każdego rodzaju jako wzornik jakości oferowanych osłonek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w części 2 pkt 2, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia (kserokopia potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Na potwierdzenie spełniania wymagań przedmiotowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Oświadczenie - załącznik nr 2 pkt. 5 Oferta , że przedmiot zamówienia spełnia warunki techniczne określone w części 2 pkt 1, oraz warunki gwarancji określone w części 2 pkt 3 ppkt 3.2. 3. Wykonawca posiadający siedzibę za granicą. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2., 1.4. i 1.5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty określone w pkt 3.1. lub 3.2. winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1.1., 1.2, 1.3.,1.4.,1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt. 1.3. winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. ul Szpitalna 2 66-400 Gorzów Wlkp. pokój nr 7 -dział techniczny, osoby odpowiedzialne: Leszek Zduniak, Henryk Smoliński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. ul Szpitalna 2 66-400 Gorzów Wlkp. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie działania Oddziału Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: żarskiego i żagańskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- RENOWACJA I REMONT ZABYTKOWEJ ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU- ETAP II A
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów na terenie gmin: Łomazy, Drelów i Wisznice
- Grodzenie upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych (koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw) w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.