Ogłoszenie z dnia 2011-10-02
Sankt Petersburg: Usuwanie skutków zalania wynikających z pęknięcia rury na II piętrze budynku Konsulatu generalnego w dniu 11.01.2011 r.
Numer ogłoszenia: 314990 - 2011; data zamieszczenia: 02.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Konsulat Generalny RP, ul. 5-a Soviecka d.12, - Sankt Petersburg, woj. , tel. 07 812 336-31-42, faks 07 812 274-43-18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka zagraniczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków zalania wynikających z pęknięcia rury na II piętrze budynku Konsulatu generalnego w dniu 11.01.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac remontowych mających na celu usunięcie skutków zalania w wyniku pęknięcia rury w Konsulacie Generalnym w Sankt Petersburgu. 1. Dotyczące części Administracyjno - Gospodarczej: - Remont magazynków i pokoi gościnnych znajdujących się na parterze budynku - Remont pomieszczeń biurowych, toalet, zaplecza kuchennego, kasy, sali reprezentacyjnej dla gości z przylegającą toaletą 2. Dotyczące Pomieszczeń Reprezentacyjnych: -I piętro: Remont toalet, małego holu, sekretariatu, gabinetu Kierownika Placówki, małej kuchni Wykonanie niezbędnych prac przywracających funkcjonowanie instalacji elektrycznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie prac remontowych w pokojach gościnnych oraz magazynku materiałowym po zalaniu: -wymiana podgłóg, -malowanie ścian i sufitów, -wymiana podwieszanych sufitów, -wymiana boazerii na ścianach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OOO LASPI, ul. Czerniachowskiego 49/A, Sankt Petersburg, kraj/woj. Rosja.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29977,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29977,00
Oferta z najniższą ceną: 29977,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29977,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remon sali reprezentacyjnej oraz toalety: -wymiana płytek, -wymiana sufitów podwieszanych, -demontaż zniszczonego wskutek zalania sprzętu sanitarnego, -montaż nowego sprzętu sanitarnego, -odgrzybianie ścian, -przygotowanie ścian do malowania, -wykonanie prac wykończeniowych - malowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OOO LASPI, ul. Czerniachowskiego 49/A, Sankt Petersburg, kraj/woj. Rosja.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35000,00
Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiającym jest placówka zagraniczna, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 125 000 EUR dla dostaw i usług oraz 4 845 000 EUR jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowalne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Remont wejścia głównego w obiekcie KGP przy ul. Puławskiej 148/150.
- Termomodernizacja budynku CKPiR w Zielonkach - filia w Korzkwi
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Dostosowanie do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w związku z zamiarem utworzenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German 5a w formule "zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.