Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-02
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Muzeum i Rezerwatu Archeologiczno-Przyrodniczego
w Krzemionkach
Numer ogłoszenia: 314992 - 2011; data zamieszczenia: 02.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczno-Archeologiczne , ul. Świętokrzyska 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653651, faks 041 2653651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Muzeum i Rezerwatu Archeologiczno-Przyrodniczego w Krzemionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV - telewizory, aparaty fotograficzne, odkurzacze, czajniki elektryczne. Szczegółowa charakterystyka określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym i zamontowanym przedmiocie zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane i wynosi: 5000,00- złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowa charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia zgodna z załącznikiem nr 2a do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie dostawy: błędy w opisie przedmiotu zamówienia mające wpływ na realizację zamówienia; wstrzymanie realizacji przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego Przyjęcie nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek ul. Wapiennikowa 19A; 25-112 Kielce tel./fax. 041/362-04-20/243-41-82.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Historyczno Archeologiczne w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 37, 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski, sekretariat Dyrektora Muzeum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy implantów urazowych
- zakup i dostawy artykułów ogólnoszpitalnych
- Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Kościelcu w ramach FEW 2021-2027 współfin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych (2)".
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.