Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Wartkowice: DOSTAWA ŻUŻLA DLA POTRZEB REMONTU I NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY WARTKOWICE
Numer ogłoszenia: 31504 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, fax 043 6785170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.bipjst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻUŻLA DLA POTRZEB REMONTU I NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY WARTKOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Dostawa (pozyskanie, zakup i transport do wskazanego miejsca i rozładunek) żużla dla potrzeb remontu i naprawy dróg na terenie Gminy Wartkowice. 2. Całkowite ilości dostawy: 1200 ton żużla. 3. Wymagania jakościowe: Dostarczony żużel powinien być niemielony. 4. Zasady dostawy: 1)Dostawa będzie się odbywała w kilku poszczególnych dostawach - min. 2 dostawy dziennie w godzinach 8:00 - 12:00. 2)Liczba poszczególnych dostaw zostanie uzgodniona z Zamawiającym w Harmonogramie Dostaw i będzie zależna od zaistniałych warunków drogowych oraz łącznej ładowności pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3)Dostawy będą odbywać się w oparciu o ustalony Harmonogram Dostaw. 4)Dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) i zostanie przez niego potwierdzona Kartą przewozu żużla. 5)Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) o dostawie żużla w terminie 2 dni przed terminem dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.19.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom Kod CPV wg słownika 2008: 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, c)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia, Wykonawca składa: Kserokopie dowodów rejestracyjnych (wszystkie strony) posiadanych pojazdów wykazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ . 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: a)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. b)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 1)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika. c)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII pkt 1 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie. d)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.bipjst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wartkowice Stary Gostków 3D 99-220 Wartkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wartkowice Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice Pokój nr 8 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





