Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Żary: Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Zawiszy Czarnego w Żarach
Numer ogłoszenia: 31505 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Zawiszy Czarnego w Żarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Zawiszy Czarnego w Żarach w zakresie etapu II, określonego na załączniku graficznym - załącznik nr 1 do umowy, realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określają: 1) dokumentacja projektowa inwestycji pn. Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Zawiszy Czarnego (od nr 1 do nr 8) w Żarach, opracowana przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Mariola Michalak z siedzibą przy ul. Bukowskiej 121A, 60-567 Poznań, na które składają się następujące opracowania: a) projekt budowlany branży drogowej, b) projekt wykonawczy branży drogowej, c) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR), - w zakresie etapu II, określonego na załączniku graficznym - załącznik nr 1 do umowy. 2) przedmiar robót inwestycji pn. Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Zawiszy Czarnego (od nr 1 do nr 8) w Żarach, opracowany przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Mariola Michalak z siedzibą przy ul. Bukowskiej 121A, 60-567 Poznań. Załączony przedmiar robót służy jedynie celom informacyjnym/poglądowym. Wszystkie wymienione elementy dokumentacji (rysunki, opisy, przedmiar i SSTWiOR należy rozpatrywać łącznie). 3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z: 1) wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji projektowej i stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej; 2) obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w projekcie umowy, stanowiącym Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr konta: 34 1020 5402 0000 0302 0313 9094, 7) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Żarach, PL. Rynek 1 - 5, 68 - 200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych pokój nr 302 przed terminem przewidzianym do składania ofert. 8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej brukowej o powierzchni minimum 1.000,00 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającego: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do prowadzenia robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, b) minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z formularzem oferty, sporządzonym zgodnie z rozdziałem II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa również następujące dokumenty: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin gwarancji jakości - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotna zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności w przypadkach: a) klęski żywiołowej; b) z powodu siły wyższej, których wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez Zamawiającego, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; d) niewypałów i niewybuchów; e) badań archeologicznych; f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); g) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; h) będących następstwem opóźnienia w działaniach organów administracji, z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcę w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji map, uzgodnień, opinii, decyzji, zezwoleń, itp., i) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego; j) wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; 3) Zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; c) zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmian wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych - dodatkowo kwotę wynikającą z kosztorysu robót zamiennych wyliczona zgodnie z § 5 ust. 4, natomiast w przypadku zaniechania robót - dodatkowo kwotę wyliczoną zgodnie z § 5 ust. 5.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Pl. Rynek 1-5, 68 -200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych, pok. nr 302. Cena za SIWZ w wersji
papierowej 520 PLN (brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Pl. Rynek 1-5, 68 -200 Żary, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych, pok. nr 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓW STOŁÓWKI I/LUB DLA UCZESTNIKÓW DDW I DDS+ MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w 2025 R."
- Dostawa sprzętu medycznego do rehabilitacji na potrzeby Szpitala Na Wyspie. Sp. z o.o. w Żarach
- "Dostawa oleju opałowego do szkół i innych obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Żary w 2025 roku"
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Żarach oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025r.".
- Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.