To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Gdańsk: Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez UE w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 315071 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304547 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez UE w ramach EFS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez UE w ramach EFS. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze formularza cenowego, stanowiącego część III SIWZ. - Zadanie nr 1 TABELA A, TABELA B, TABELA C, TABELA D TABELA E, TABELA F, TABELA G, - Zadanie nr 2 TABELA A, TABELA B, TABELA C - Zadanie nr 3 TABELA A, TABELA B, TABELA C TABELA D TABELA E - Zadanie nr 4 TABELA A, Przedmiot zamówienia ze względu na miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia podzielono na cztery zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Malbork, Sztum, Tczew, Starogard Gdański, Pelplin, Gniew, Gdańsk, Zadanie nr 2 - Bytów, Kościerzyna, Zadanie nr 3 - Rumia, Wejherowo, Luzino, Puck, Lębork Zadanie nr 4 - Człuchów 2) Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe. 3) Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 6) Wszystkie wkłady do długopisów, mają być wypełnione tuszem w minimum 3/4 długości wkładu oraz być wykonane z przezroczystego tworzywa pozwalającego sprawdzić ilość tuszu i zabezpieczone opakowaniem przed wysychaniem. Długopis musi pisać do wyczerpania się tuszu. 7) Markery oraz zakreślacie muszą pisać do wyczerpania tuszu lub środka barwiącego. 8) Klej do kopert ma posiadać okres trwałości min. 1 rok. 9) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu materiałów równoważnych wraz z opisem materiału równoważnego. 10) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do stosowania przez producenta urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego typy materiałów eksploatacyjnych określają minimalne cechy techniczne i wymagania jakościowe. 11) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 12) Zamawiający dopuszcza ofertę równoważną na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie w którym Wykonawca zobowiąże się (pisemne oświadczenie dołączone do oferty), że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa Urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. 13) Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. 14) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. 15) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany proporcji ilościowych poszczególnych rodzajów artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. 16) Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 17) Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85 wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa) Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez UE w ramach EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Malbork, Sztum, Tczew, Starogard Gdański, Pelplin, Gniew, Gdańsk,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix - Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova spółka jawna z siedzibą w Gdańsku, adres: Al. Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk,, Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11686,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10530,29
Oferta z najniższą ceną: 10530,29 / Oferta z najwyższą ceną: 13806,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Bytów, Kościerzyna,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix - Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova spółka jawna, Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5710,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3717,99
Oferta z najniższą ceną: 3717,99 / Oferta z najwyższą ceną: 5456,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Rumia, Wejherowo, Luzino, Puck, Lębork
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix - Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova spółka, Hallera 132, 80-416 Gdańśk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9273,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6905,37
Oferta z najniższą ceną: 6905,37 / Oferta z najwyższą ceną: 8648,98
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Człuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix - Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova spółka, Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1987,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1637,70
Oferta z najniższą ceną: 1637,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1957,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.