eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Całoroczne utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Kalwaria Zebrzydowska: Całoroczne utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2012
Numer ogłoszenia: 315075 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi: Całoroczne utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2012 polegające na: a) Oczyszczanie pozimowe - pierwsze w roku po okresie zimowym ręczne zamiatanie i czyszczenie dróg, chodników, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi); b) Oczyszczanie ręczne - zmiatanie i czyszczenie chodników, ulic, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, liści i ich części, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi), Czyszczenie chodników z chwastów, poprzez stosowanie środków chwastobójczych; c) Bieżące oczyszczanie - zbieranie i punktowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów, przystanków, trawników, klombów, donic powodujące dokładne usunięcie również drobnych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie darni, liści i ich części oraz skumulowanych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie kurzu i innych zanieczyszczeń z ławek, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy - a następnie utrzymanie tego standardu w godzinach od 7.00 do 17.00; d) Wyjazdy interwencyjne na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska - drobne prace porządkowe (2 ludzi do 1 godziny, samochód) powodujące usunięcie wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3) na zgłoszenie telefoniczne kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej lub osoby przez niego upoważnionej (tel. Referat GK: 33/ 8766 004); e) Wykonawca podaje interwencyjny telefon kontaktowy oraz osobę dostępną całą dobę; f) Obsługa akcji - Dzień Ziemi i Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z terenu miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska z wyznaczonych punktów wskazanych przez kierownika referatu Gospodarki Komunalnej lub osoby przez niego upoważnionej; g) Obsługa imprez - oczyszczanie w zakresie zleconego terenu, jednokrotnie przed i po oraz w sposób bieżący w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem workowych koszy 100 l w ilości 20/ha i kontenerów 1100 l (kontenery udostępni Zamawiający, kosze z workami Wykonawca); h) Bieżące opróżnianie około 120 szt. koszy ulicznych - opróżnianie co najmniej raz w tygodniu lub codziennie w godzinach od 7.00 do 16.00 natychmiast po przepełnieniu wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich (w promieniu 3 m) oraz konserwacja i naprawa koszy; i) Załadunek i rozładunek materiałów komunalnych na przyczepę, np. kontenery 1100, ławki uliczne, kosze uliczne, meble, stojaki; j) Usuwanie napisów z wiat, kontenerów, murów i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego znajdujących się na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska; k) Chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów, z kostki betonowej. l) Oczyszczanie wiat przystankowych i pomników z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska; m) Oczyszczanie koszy ulicznych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym także w środku; n) Oczyszczanie ławek parkowych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym oraz malowanie ławek i bieżąca naprawa w miarę potrzeb; o) Oczyszczanie tablic i słupów zerwanie wszystkich ogłoszeń, wyczyszczenie powierzchni tablicy lub słupa z kleju i pomalowanie dwukrotnie; p) Bieżące oczyszczanie tablic i słupów ogłoszeniowych - zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie odpadłych ogłoszeń z terenu przyległego w godzinach od 7.00 do 16.00; q) Bieżące oczyszczanie przystanków dokładne umycie ławek, zrywanie z wiat i koszy naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy, ponadto oczyszczenie chodnika oraz ulicy na długości zatoki, oczyszczenie trawnika na długości zatoki i szerokości 5 m; r) Oczyszczanie terenów, wygrabienie obiektów rekreacyjnych, placów zabaw z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.) z trawy, piasku, ustawienie przewróconych koszy, koszenie trawy; s) Utrzymanie w mieście chodników w okresie zimowym zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.- odśnieżanie chodników i placów; - zwalczanie śliskości i gołoledzi na chodnikach i placach. t) Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i regionalnych. Flagi na dekorację miasta z okazji świąt zabezpiecza Wykonawca w ilości: 3 sztuki o wymiarach 1,30 m x 6,20 m oraz 40 sztuk o 1,00 m x 1,60 m; u) Utrzymanie i pełna obsługa szalet miejskich w Rynku oraz przy ulicy Krakowskiej - od godz. 7°° do 23°° w okresie letnim, oraz od 7°° do 20°° w okresie zimowym; v) Utrzymanie i konserwacja fontanny w Rynku; w) Podcinanie drzew i krzewów oraz wysprzątanie. Zamawiający przewiduje do pielęgnacji 100 drzew. Podcinanie drzew w uzgodnieniu z Zamawiającym, cięcie około 600 mb żywopłotu minimum dwa razy do roku, a jeżeli zajdzie potrzeba trzy razy oraz pielęgnacja krzewów znajdujących się na miejskich zieleńcach; x) Utrzymanie zieleni miejskiej, w szczególności: Rynek, okolice Urzędu Miasta, ul. 3 Maja; y) Nasadzanie kwiatów na klombach i w gazonach oraz ich pielęgnacja według uzgodnionego projektu oraz w uzgodnionych terminach; z) Koszenie trawy powyżej 5 cm na wolnych placach w mieście i na przystankach autobusowych z wysprzątaniem oraz koszenie trawy na poboczach dróg do granic miasta zgodnie z załączonym wykazem co najmniej 2 x w roku; aa) Montaż dekoracji świątecznej na Święta Bożego Narodzenia będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jej demontażem po okresie świątecznym. Do obowiązków Wykonawcy będzie jej uzupełnienie i naprawa w miarę potrzeb. Wykonawca zabezpieczy (zakupi i dostarczy na wskazane miejsce) choinkę świąteczną żywą o wysokości około 10 m; bb) Ciągły i systematyczny zakup kwiatów żywych i dekoracja przed pomnikiem Jana Pawła II w Kalwarii Zebrzydowskiej (z wyjątkiem okresu zimy oraz temperatur ujemnych); cc) Utrzymanie czystości na cmentarzu wojennym w miejscowości Bugaj polegające na systematycznym koszeniu trawy powyżej 5 cm i sprzątaniu cmentarza. dd) Zapewnienie bezpłatnego odbioru odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców z terenu miasta i gminy - dwa razy w roku w miesiącu kwietniu i wrześniu, oraz rozpowszechnienie wśród mieszkańców z miesięcznym wyprzedzeniem w sposób zwyczajowo przyjęty powyższej informacji wraz z podaniem terminów odbioru. 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki, harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu; ee) Utrzymanie czystości pomnika w Przytkowicach polegające na systematycznym koszeniu trawy powyżej 5 cm. ff) Całodobowe przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszenia o lokalizacji odpadów zwierzęcych, gg) Niezwłocznie od zgłoszenia o lokalizacji odpadów zwierzęcych, dokonać ich posprzątania, usunięcia; hh) Usunięcie i unieszkodliwienie w zakresie własnym te odpady zwierzęce, których utylizacja we własnym zakresie jest możliwa; ii) Usunięcie pozostałych odpadów zwierzęcych z miejsc publicznych i spowodować ich utylizację przez firmę prowadzącą zakłady utylizacyjne, ponosząc wszystkie z tym związane wydatki. II. Wykaz terenów komunalnych objętych zamówieniem określają załączniki nr 1 i 2 do projektu umowy. Wykonawca wykona również wszelkie inne usługi, niewymienione w powyższych załącznikach, celem bieżącego utrzymania terenów komunalnych objętych niniejszym zamówieniem w należytym porządku. Ponadto w załącznikach nr 1 i 2 do umowy określona została minimalna liczba usług danego rodzaju niezbędnych do wykonania. W przypadku zwiększenia liczby usług danego rodzaju niezbędnych do wykonania celem bieżącego utrzymania terenów komunalnych w należytym porządku, Wykonawca wykona je w ramach wynagrodzenia umownego wynikającego z niniejszej umowy, to znaczy bez dodatkowej opłaty do wysokości 1% zamówienia brutto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w zakresie sprzątania, utrzymania czystości i porządku na terenach otwartych (np. placów miejskich, chodników, parkingów) o łącznej wartości minimum 100.000,00 złotych brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług wykonywanych (umów niezakończonych), wykaz usług obejmuje usługi zakończone i odebrane (np. protokołem odbioru), w których wartość usługi na dzień składania ofert wynosi minimum 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował, co najmniej następującym sprzętem i urządzeniami: - ciągnik, i - zamiatarka, i - kosa spalinowa, i - kosiarka rotacyjna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 złotych (słownie złotych: dwieście tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku złożenia oferty wspólnej należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego; 3) w przypadku, gdy Wykonawca będzie powierzał wykonanie zamówienia podwykonawcom - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska II piętro, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Biuro Obsługi Mieszkańców parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.