To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-29
Ogłoszenie nr 315091 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Ząbki: DOSTAWA AMBULANSU DO TRANSPORTU PACJENTÓW TYP A2 DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM
PSYCHIATRII "DREWNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305826 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Psychiatrii "Drewnica" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29820600000, ul.
ul. Rychlińskiego
1,
05091
Ząbki, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
227 816 841, faks
227 816 502, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.drewnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA AMBULANSU DO TRANSPORTU PACJENTÓW TYP A2 DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII "DREWNICA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2016/PN-3/AMB
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:B. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nowego ambulansu do transportu pacjentów typ A2. 2)Szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej oraz wyposażenia medycznego zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ 3)Zamawiający informuje, że minimalne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), o których mowa w załączniku nr 1 stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Uzupełniony załączniki nr 1 stanowi integralną część oferty. 4) Oferowany ambulans musi być nowy -rok produkcji 2016, kompletny pod względem wymagań zamawiającego określonych w niniejszym SIWZ i po przekazaniu zamawiającemu gotowy do zarejestrowania i do dalszego używania. 5)Oferowany ambulans do transportu pacjentów musi: a)Spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.) b)Spełniać wymagania dotyczące minimalnego wyposażenia medycznego zgodnie z normą PN-EN 1789+ A1: 2011 lub jej europejskim odpowiednikiem w zakresie ambulansu typu A 2 oraz spełniać wymogi dotyczące emisji spalin zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. c)Posiadać właściwe świadectwo homologacji na pojazd zabudowany wystawione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz 1137.z późn. zm.) d) Wyposażenie medyczne musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r ., poz. 876 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE oraz spełniać określone w normie PN-EN 1865 lub jej europejskim odpowiedniku wymagania dotyczące urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowanych w ambulansach drogowych dla noszy i foteli transportowych. 6)Minimalne wymogi warunków gwarancji: a)Gwarancja "na pojazd" bez limitu km- minimalny okres 24 miesiące b)Gwarancja "na zabudowę " - minimalny okres 24 miesiące c)Gwarancja "na powłoki lakiernicze" - minimalny okres 36 miesięcy d)Na sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie - minimalny okres 24 miesiące - licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuję się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, (w tym do wymiany na nowe wadliwych elementów) w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wynikającym z warunków umowy gwarancyjnej, to zamawiający może zlecić usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 7)Wykonawca jest zobowiązany do: a)Wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego uprawnionego do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położonego w odległości do 20 km od siedziby zamawiającego b)Wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wyposażenia medycznego na terenie Polski. c)Przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansem w dniu odbioru, w szczególności dokumentów o których mowa w art. 72 ustawy z dnia 30 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 z późn. zm) wymaganych przepisami prawa do dokonania rejestracji pojazdu, m. in. okarta pojazdu, oŚwiadectwo zgodności homologacji typu WE pojazdu skompletowanego, o zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego potwierdzające że dokonane zmiany są zgodne z przepisami określającymi warunki techniczne pojazdów, odokument potwierdzający, że dokonane zmiany konstrukcyjne zmieniające rodzaj pojazdu wykonane zostały przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w tym zakresie a nadto: instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, książki gwarancyjne i dokumenty pojazdu oraz wyposażenia, kompletną dokumentację techniczno-eksploatacyjną i serwisową pojazdu, co najmniej dwa komplety kluczyków. d)Udzielenia instruktażu dla pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi, eksploatacji, konserwacji ambulansu oraz sprzętu w nim zamontowanego na miejscu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34114100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178133.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 211853.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.