eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Poznań: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
Numer ogłoszenia: 315099 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń gastronomicznych i chłodniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno-remontowe sprzętu Służby Żywnościowej CSWLąd Poznań zgodnie z wykazem czynności zawartych normatywie czasowym - załącznik nr 6 do SIWZ (przeglądy i konserwacje wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące oraz główne sprzętu będącego w użytkowaniu CSWLąd Poznań.) 2) Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać. 3) Zakres prac dotyczy sprzętu gastronomicznego, chłodniczego stacjonarnego według załączonych wykazów sprzętu objętego konserwacją oraz przeglądami znajdującego się w: - obiekcie koszarowym nr 1 CSWLąd Poznań ul. Wojska Polskiego 86; - obiekcie koszarowym nr 2 CSWLąd Poznań ul. Bukowska 34; - obiekcie koszarowym nr 3 CSWLąd Poznań ul. Ogrodowa 1 w Biedrusku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.73.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować wyposażeniem do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi - dotyczy zadania nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami dokonującymi napraw i przeglądów urządzeń chłodniczych które posiadają świadectwa kwalifikacji uprawniające do obsługi technicznej demontażu oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane a także do odzysku do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi - dotyczy zadania nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaakceptowane normatywy czasowe napraw i remontów sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz zaakceptowane normatywy czasowe konserwacji sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - załącznik nr 6 (tabele 1-11) zaakceptowane oświadczenie że wykonawca w przypadku wyboru jego oferty dokona oględzin - naprawy sprzętu i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego natychmiast po zgłoszeniu awarii w ciągu 12 godzin od daty przyjęcia zgłoszenia w przypadku urządzeń chłodniczych oraz w ciągu 24 godzin od daty przyjęcia zgłoszenia dla pozostałego sprzętu (w tym również w dni świąteczne i w dni wolne od pracy w przypadku urządzeń chłodniczych) - załącznik nr 7

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówienia przysługiwać będzie prawo zmniejszenia lub zwiększenia o 20% przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , u p. Małgorzaty Spychalskiej , tel 61 857 52 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, kancelaria jawna bud nr 18 pokój nr 3 od pon- pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gastronomiczny szt. 30 Maszyny do rozdrabniania żywności (typu mkj 250, mkn, krajlica typ 612p, typu wilk) szt. 9 Obieraczki do ziemniaków (typu OZP i OZ) szt. 20 Lady i wózki bemarowe (produkcji produkcji Dorametal inne) szt. 12 sprzęt do obróbki termicznej (patelnie 0,25-0,5m i inne) szt. 35 Inne urządzenia gastronomiczne (naświetlacze do jaj, wózki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium - wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt chłodniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt chłodniczy szt. 160 Urządzenia chłodnicze i mroźnicze (lodówki, chłodziarki, zamrażarki, komory stałe i składane, szafy chłodnicze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium - wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmywarki i urządzenia myjące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarki i urządzenia myjące szt 8 Maszyny do mycia (zmywarki kapturowe polskie i zagraniczne, zmywarka kapturowa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium - wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Piece konwekcyjno-parowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piece konwekcyjno-parowe szt. 5 piece konwekcyjne 10 pułkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium - wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.