To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Korsze: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów Gminy Korsze - miejscowości: Tołkiny, Płutniki, Starynia, Chmielnik, Gudziki, Dzikowina i Podgórzyn
Numer ogłoszenia: 31512 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507842 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, faks 089 7540011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów Gminy Korsze - miejscowości: Tołkiny, Płutniki, Starynia, Chmielnik, Gudziki, Dzikowina i Podgórzyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów Gminy Korsze - miejscowości : Tołkiny, Płutniki, Starynia, Chmielnik, Gudziki, Dzikowina i Podgórzyn. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje obszar o powierzchni około 3000ha. Na terenie objętym planem znajduje się 7 miejscowości: 1) Tołkiny - 128 mieszkańców, 2) Płutniki - 127 mieszkańców, 3) Starynia - 113 mieszkańców, 4) Chmielnik - 80 mieszkańców, 5) Gudziki - 29 mieszkańców, 6) Dzikowina - 16 mieszkańców i 7) Podgórzyn - przysiółek. Na terenie objętym planem przewiduje się lokalizację elektrowni wiatrowych, o sumarycznej mocy do 50MW, wraz ze strefą oddziaływania, której granice wyznacza prognozowana izofona 40 dB. Wzdłuż południowo wschodniej granicy obszaru objętego planem biegnie fragment Obszaru Chronionego Krajobrazu Doliny Rzeki Guber. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie opracowania ekofizjograficznego w zakresie określonym Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 08.25.150, j.t.). oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2001 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Z dnia 29 października 2002 r. Nr 155, poz. 1298); 2) opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647), wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz skutków finansowych uchwalenia m.p.z.p., w następujących wersjach: a) do akceptacji Burmistrza i opiniowania przez MKUA, - 2 egz w formie wydruku i 2 egz. w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif; b) do opiniowania i uzgodnień - ilość egzemplarzy zgodnie z rozdzielnikiem, c) do wyłożenia do publicznego wglądu - - po 1 egz w formie wydruku i w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif.; d) do uchwalenia przez Radę Miejską w Korszach, wraz z wymaganymi ustawą załącznikami - po 2 egz w formie wydruku i w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif.; 3) opracowanie materiałów do wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz.U.z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z póź. zm.), o ile zajdzie taka potrzeba; 4) współudział w procedurze sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647) oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym opracowanie: a) projektów zawiadomień i ogłoszeń o przystąpieniu do sporządzania planu, oraz w sprawie uzgodnienia zakresu prognozy, b) wykazu wniosków i projektu stanowiska Burmistrza w sprawie rozpatrzenia wniosków do planu, c) projektów pism przewodnich do opiniowania i uzgodnień oraz wykazu opinii i uzgodnień, d) projektu zawiadomienia o wyłożeniu m.p.z.p. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, e) udział w dyskusji publicznej, sporządzenie wykazu uwag oraz projektu stanowiska Burmistrza w sprawie ich rozpatrzenia; 5) skompletowanie dokumentacji prac planistycznych; 6) opracowanie PODSUMOWANIA I UZASADNIENIA, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z dnia 7 listopada 2008 r. z późn. zm.); 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu : a) opracowanie ekofizjograficzne - po 2 egz w formie wydruku i w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif. - 2 egz; b) materiały do wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze w formie wydruków w ilości wymaganej procedurą + 1 dla Zamawiającego oraz 1 egz. w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif. - 2 egz; c) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - - po 2 egz w formie wydruku i w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif.; d) ostateczną prognozę oddziaływania na środowisko - po 2 egz w formie wydruku i w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif.; e) podsumowanie i uzasadnienie o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z dnia 7 listopada 2008 r. z późn. zm.) - 3 egz w formie wydruku i 1 egz w wersji elektronicznej w formacie word. f) uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego - 6 egz. a formie wydruku i 2 egz w formie elektronicznej format Word, pdf i jpg lub tif. - 2 egz;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.41.00.00 - 70.41.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE "PPP" SP. Z O.O.
- Biuro Urbanistyczne PPP Spółka z.o.o., ul. Grottgera 26/3, 80-311 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KORSZE
więcej: przetargi KORSZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.