Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Bytom: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III - Zielona szkoła w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 315195 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Królowej Jadwigi , ul. Armii Krajowej 40, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 286 25 24, faks 0-32 286 25 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola28.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III - Zielona szkoła w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdu śródrocznego dla 65 uczniów klas III - zielonej szkoły nad Morzem Bałtyckim. 2. Wymagania co do miejscowości, w której będzie organizowana Zielona szkoła : miejscowość z wybrzeżem bezklifowym, z łagodnym zejściem na plażę. 3. Wymagania co do obiektu : 1) obiekt winien być położony nie dalej niż 100 m drogą w linii prostej od morza 2) obiekt winien być ogrodzony, dozorowany i monitorowany, 3) wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku, 4) wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, 5) pokoje 2,3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym i pojedynczymi łóżkami/tapczanami z wykluczeniem rozkładanych wersalek 6) wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla wychowawców, 7) stołówka winna znajdować się w budynku mieszkalnym, 8) obiekt winien być wyposażony w salę TV, salę dyskotekową, sale (-ę) mieszczące sprzęt typu: bilard, stoły do ping-ponga, piłkarzyki itp., oraz 3 sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych w budynku mieszkalnym; 9) basen kryty na terenie ośrodka korzystanie z basenu cztery razy w tygodniu. 10) wymagana jest możliwość korzystania z boiska do gier zespołowych (piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka), plac zabaw, miejsce na ognisko na terenie ośrodka. 4. Wyżywienie : 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) 5. Wykonawca winien zapewnić program rekreacyjno - sportowy dla wszystkich uczestników obejmujący : 1) dwie całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem wraz z zapewnieniem suchego prowiantu , 2) rejs statkiem po morzu, 3) ognisko z pieczeniem kiełbasek, 4) dyplomy i upominki dla uczestników w postaci jednakowych czapek z daszkiem. 6. W ramach programu profilaktyki zdrowotnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1) inhalacje 2 razy w tygodniu (maksymalnie dla 65 uczestników), 2) ćwiczenia rekreacyjne na basenie pod opieką ratownika dla wszystkich uczestników 3) całodobową opiekę medyczną tj. : pielęgniarkę na miejscu 24 h/dobę, lekarza - na wezwanie; 4) podstawowe leki : przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, opatrunkowe; 7. Zamawiający przewiduje, iż na zieloną szkołę wyjedzie maksymalnie 65 dzieci + 6 opiekunów (pobyt opiekunów jest bezpłatny). Ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. 8. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport autokarem klasy lux (klimatyzacja, wc, video, obsługa min. dwóch kierowców) w obydwie strony (z Bytomia do ośrodka i z ośrodka do Bytomia). Miejsce wyjazdu i powrotu - budynek Szkoły Podstawowej nr 28 położony w Bytomiu przy ul. Armii Krajowej 40. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy załadunku bagażu do autokaru i jego rozładunku do pokoi zajmowanych przez dzieci. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom zielonej szkoły suchy prowiant na drogę powrotną. 10. Placówka wypoczynku, w której realizowane będzie niniejsze zamówienie winna spełniać wymogi określone zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2 300,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Szkoła Podstawowa nr 28 ul. Armii Krajowej 40 41-909 Bytom GETIN Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 71 1560 1049 0000 9030 0014 5455 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Wyjazd śródroczny uczniów kl. III Szkoły Podstawowej nr 28 w Bytomiu - wadium. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie szkoły. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Szkołę Podstawową nr 28 reprezentowaną przez dyrektora z siedzibą w Bytomiu, ul. Armii Krajowej 40, 41-909 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy ( tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Zamawiający: 1) zwraca wadium zgodnie z treścią art. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium winno zabezpieczać cały 30 - dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą zorganizowanie tzw. zielonej szkołyoraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów . Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty oraz (jeżeli dotyczy) : pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy (vide pkt 2), dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany ceny jednostkowej brutto i w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola28.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 28 im. Królowej Jadwigi w Bytomiu ul. Armii Krajowej 40, 41 - 909 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 08:45, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28 w Bytomiu, ul. Armii Krajowej 40 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.