To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-23
Wałbrzych: Dozorowanie historycznych obiektów i terenów, ochrona mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, obsługa ruchu turystycznego, monitorowanie systemu przeciwpożarowego, ochrona imprez, roślinności na terenach administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 315206 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278800 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6643850, faks 74 6643862.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie historycznych obiektów i terenów, ochrona mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, obsługa ruchu turystycznego, monitorowanie systemu przeciwpożarowego, ochrona imprez, roślinności na terenach administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dozorowania historycznych obiektów i tere-nów, ochrony mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, obsługi ruchu turystycznego, monito-rowania systemu przeciwpożarowego, ochrony imprez, roślinności na terenach administrowa-nych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., na którą składają się następujące usługi: I. Całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona kompleksu zamkowo -parkowego Książ i Pal-miarni realizowana poprzez niżej wymienione posterunki ochrony:1. Posterunek nr 1 zlokalizo-wany w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu 58-306 przy ulicy Piastów Śląskich 1, budynek nr 1 (Zamek) kompleksu zamkowo-parkowego Książ (dyżurka ochrony).Posterunek nr 1 - całodobowy, jednoosobowy, stacjonarny zlokalizowany w portierni, wyposażony w monitory systemu monitoringu wizyjnego (monitoring wydzielonych sektorów w budynku Zamku i wydzielonych sektorów terenu zewnętrznego), centralkę dozorowo - rejestracyjną dla systemu instalacji hydrantowej w Zamku. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony wyko-nawcy należy strzeżenie, ochrona mienia i wyposażenia obiektu poprzez dokonywanie okreso-wych obchodów tego obiektu, obserwacje monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektu (Zamku) i w jego otoczeniu zewnętrznym, reagowanie na sygnał alarmu przeciwpożarowego. 2. W zakresie całodobowego monitoringu systemu przeciw-pożarowego w budynku Zamku Książ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę całodobowego, bezpośredniego dozoru sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektroni-cznych urządzeniach i systemach alarmowych to znaczy wizyjnego monitoringu systemu przeciwpożarowego funkcjonującego w budynku Zamku. Posterunek nr 2 ( monitoring ppoż. ) zlokalizowany w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu 58-306 przy ul. Piastów Śląskich 1, budynek nr 1 (Zamek) kompleksu zamkowo -parkowego Książ, pomieszczenie nr 13 przylega-jące do dyżurki ochrony (posterunek nr 1).Posterunek nr 2 ( monitoring ppoż.) - całodobowy, jednoosobowy, wyposażony w monitory systemu przeciwpożarowego funkcjonującego w budynku nr 1 (Zamek), czujki alarmu przeciwpożarowego zainstalowane we wszystkich pomieszczeniach Zamku, system monitoringu zewnętrznego terenu przedzamcza oraz parku. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony wykonawcy monitorujących system przeciwpożarowy należy przestrzeganie obowiązujących procedur i wskazań , a w szczególno-ści : 2.1. Obsługa systemu SAP - elektronicznego systemu przeciwpożarowego ( System Alarmu Pożaru); 2.2. Obsługa systemu DSO - aktywnego systemu powiadamiania ( Dźwiękowy System Ostrzegawczy); 2.3.Obsługa systemu CCTV - systemu telewizji dozorowej ciągów komunikacyjnych i terenu przedzamcza oraz parku i dróg dojazdowych ( System Telewizji Dozorowej); 2.4. Monitorowanie pracy stacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. 2.5. Informowania o zdarzeniach, alarmach i awariach wszystkich systemów wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 2.6. Monitowanie oraz reagowanie na sygnały alarmowe system zabezpieczenia (SSWiN) oraz rozbudowanego systemu CCTV telewizji dozorowej dla pomiesz-czeń przeznaczonych na Wystawę czasową Muzeum Narodowego, postępowanie zgodnie z procedurami Planu Ochrony Obiektu w sytuacjach alarmowych i kryzysowych, ścisła współpra-ca z posterunkiem nr 1. Pracownik wykonujący czynności przewidziane dla Posterunku nr 2 (monitoring przeciwpożarowy) zobowiązany jest do ścisłej współpracy z pracownikiem ochrony zatrudnionym na Posterunku nr 1 w zakresie wynikającym z procedur obowiązujących dla stanowiska monitoringu przeciwpożarowego. UWAGA: Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, po podpisaniu umowy, w terminie do 5 dni, zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników imiennie wskazanych w ofercie, w zakresie obsługi systemów CCTV, DSO, SPA. Szkolenie przeprowadzą pracownicy firm specjalistycznych wskazanych przez Zamawiającego. 3. W zakresie sposobu świadczenia stałej, nocnej usługi, bezpośredniej ochrony fizycznej obejmującego swoim zakresem dozorowanie mienia, terenu przedzamcza wraz z zabudowaniami (bud. Nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 wraz z parkingami wewnętrznymi hotelowymi) oraz pozostałych terenów leżących w granicach murów obronnych. Posterunek nr 3 zlokalizowany w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu 58-306 przy ulicy Piastów Śląskich 1, teren przedzamcza obejmujący budynki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (budynki Hotelu Zamku Książ, budynek garażu, trafostacji, budynki hotelowe dzierżawione, budynki gospodarcze kuźni), parkingi hotelowe wewnętrzne kompleksu zamkowo-parkowego Książ. Posterunek nr 3 - nocny od godz.19:00 do godz. 7:00, jednoosobowy, zlokalizowany w drewnianej portierni na przedzamczu, obejmuje swoim zakresem dozorowanie terenu przedzamcza wraz z zabudowa-niami (bud. Nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 wraz z parkingami wewnętrznymi), oraz pozostałych terenów leżących w granicach murów obronnych. Do podstawowych obowiązków pracowników dozorujących teren przedzamcza i kontrolowania ruchu osobowego i samochodowego w godzi-nach nocnych należy przestrzeganie obowiązujących procedur i wskazań. 4. Szczegółowy spo-sób świadczenia usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej budynku Mauzoleum i OGRODU IDY w parku na terenie kompleksu Zamku Książ w Wałbrzychu: Posterunek nr 4 : siedziba Zamawiającego w Wałbrzychu 58-306 przy ulicy Piastów Śląskich 1, budynek Mauzoleum i OGRÓD IDY w parku na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ (w parku). Posterunek nr 3 - całodobowy , jednoosobowy, stacjonarny zlokalizowany w drewnianym domku strażnika w Alei Lipowej. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy należy strze-żenie, ochrona budynku, terenu i mienia, wyposażenia obiektu poprzez dokonywanie okreso-wych obchodów tego obiektu oraz jego otoczenia zewnętrznego (w obrębie zarysu dawnego ogrodzenia) oraz dozorowanie terenu parku w obszarze OGRODU IDY obejmującym rośliny w strefie nasadzeń, wzmożony dozór w okresie od 01.03. 2016 r. do 31.10.2016 r. 5. W zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli oraz mienia w Palmiarni: Posterunek nr 5 (Palmiar-nia) zlokalizowany w zespole budynków i budowli Palmiarni w Wałbrzychu 58-306, przy ulicy Wrocławskiej 158. Posterunek całodobowy, jednoosobowy, zlokalizowany w punkcie sprzedaży biletów wstępu. Zamawiający wymaga całodobowej, ciągłej ochrony zabytkowego obiektu Palmiarni, budynków i budowli, roślinności oraz mienia zlokalizowanego w obrębie działek 83/28 i 83/29. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony zespołu Palmiarni należy strzeżenie budynków i budowli, ochrona mienia i wyposażenia obiektów poprzez dokonywanie okresowych obchodów terenu i obiektów, stanu nasadzeń wieloletnich i sezonowych w obiektach udostępnianych do zwiedzania oraz na zewnętrznych terenach zielonych oraz aby pracownicy Wykonawcy w dniach i godzinach udostępniania obiektu zwiedzającym pełnili czynną służbę patrolową i kontroli biletów w budynku głównym Palmiarni. UWAGA: Szczegóło-wy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres ochrony i obowiązki pracowników ochrony na poszczególnych posterunkach nr 1,2,3,4,5 zawarte zostały w Części II SIWZ pt. OPIS PRZED-MIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN JEGO REALIZACJI i Zamawiający zaleca Wykonawcom zapozna-nie się z treścią przywołanej powyżej części SIWZ. II. Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w zakresie obsługi ruchu turystycznego, ochronie mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, dóbr kultury, roślinności na trasach turystycznych Zamku Książ i w Palmiarni w Wałbrzychu. 1. W ramach wykonywanych czynności wskazanych w punkcie II Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wystawienia niezbędnej, niżej wymienionej, ilości stanowisk w celu zapewnienia sprawnej obsługi ruchu turystycznego 2) bieżącej kontroli w osobowym ruchu turystycznym 3) ochrony mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, dóbr kultury, roślinności, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia oraz wymogami Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w celu zapewnienia sprawnej obsługi ruchu turystycznego wystawił posterunki bezpośredniej fizycznej ochrony w miejscach: a) PARTER - dwa stanowiska jednoosobowe w sezonie turystycznym, jedno stano-wisko jednoosobowe po sezonie turystycznym. Stanowisko przy kasach biletowych - formowa-nie grup zwiedzających. b) I PIĘTRO i Sala Konrada - osiem całorocznych stanowisk obsługi, jednoosobowych, obejmujących dozorem Salę Maksymiliana, Salę Wystawową, Salon Zielony, Salon Biały i Chiński, Salon Gier i Salon Włoski, Salę Konrada, c) KONDYGNACJA MIĘDZY I a II PIĘTREM oraz II piętro - jedno całoroczne stanowisko obsługi, jednoosobowe, obejmujące dozorem Hol Myśliwski i Salę Balową z salami przyległymi do niej, d) II PIĘTRO - dwa cało-roczne stanowiska ochrony, obejmujące dozorem: korytarz przed balkonami Sali Maksymilia-na, korytarz Północny, Sale Muzealne na II piętrze, e) III PIĘTRO - jedno stanowisko ochrony całoroczne, f) TARASY ZAMKOWE (czynne tylko w sezonie turystycznym): cztery stanowiska obsługi, jednoosobowe w sezonie turystycznym (tj. od 1 kwietnia do 30 września 2016 r.),g) PALMIARNIA - jedno stanowisko ochrony tylko w sezonie turystycznym (tj. od 1 kwietnia do 30 września 2016 roku), h) PODZIEMIA - maksymalnie 3 stanowiska całoroczne, i) SZATNIA NA PARTERZE - jedno stanowisko całoroczne, j) KOORDYNATOR OPIEKUNÓW SAL EKSPOZYCYJ-NYCH NA CIĄGU TURYSTYCZNYM - jedno stanowisko całoroczne. UWAGA: Realizacja zadania opisanego w punkcie II. 1h) dla maksymalnej ilości stanowisk ochrony ( trzy) nastąpi z datą uruchomienia tej usługi, tj. z dniem 01.04.2016 r. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obo-wiązku uwzględnienia ceny tej części przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej dla maksymalnej ilości stanowisk pracy. Usługi wymienione w punkcie II mają być wykonywane w terminach i wymaganej przez Zamawiającego ilości dla stanowiskach: a) W okresie 01.12. 2015 r. - 31.03.2016 r. (poza sezonem turystycznym): - w dni robocze od 10.00 do 16.00 - maksymalnie 18 stanowisk,- w soboty/ niedziele od 10.00 do 17.00 - maksymalnie 18 stano-wisk, b) W okresie 01.04.2016 r.- 30.09.2016 r. (sezon turystyczny):- w dni robocze od 10.00 do 18.00 - maksymalnie 24 stanowiska, - w soboty/ niedziele od 10.00 do 19.00 - maksymal-nie 24 stanowiska; c) W okresie 01.10.2016 r. - 30.11.2016 r. (poza sezonem turystycznym): - w dni robocze od 10.00 do 16.00 - maksymalnie 18 stanowisk, - w soboty/ niedziele od 10.00 do 17.00 - maksymalnie 18 stanowisk. UWAGA: W okresie obowiązywania umowy Zamek nieczynny dla zwiedzających w dniach: 25 grudnia 2015 r. (pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia), 1 stycznia 2016 r. (Nowy Rok), 27 marca 2016 r. (pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych), 01 listopada 2016 r. (Wszystkich Świętych). W wymienionych powyżej dniach usługi, o który mowa w punkcie 6 i 6.1. w Części II SIWZ nie będą świadczone. 2. Szczegóło-wy sposób świadczenia usług dla poszczególnych stanowisk ochrony ciągu i tras turystycznych w Zamku oraz Palmiarni, tj. koordynator ciągu turystycznego, opiekun ekspozycji, organizator wejść, opiekun tarasów, opiekun Palmiarni, opiekun szatni, opiekun wejść do Podziemi oraz szczegółowe obowiązki tych pracowników ochrony określone zostały w Części II SIWZ pt. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN JEGO REALIZACJI i Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się z treścią przywołanej powyżej części SIWZ. UWAGA: Realizacja zadania doty-czącego wejść do Podziemi i szczegółowo opisanego w punkcie 6 h) i 6.2.7. w Części II SIWZ nastąpi z datą uruchomienia tej usługi przez Zamawiającego, tj. z dniem 01.04.2016 r. Powyż-sze nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku uwzględnienia ceny tej części przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej dla maksymalnej ilości stanowisk pracy. 3. Specyfikacja stanowisk ochrony dla fizycznej ochrona ciągu turystycznego w Zamku Książ i Palmiarni: Poza sezonem (01.12. 2015 r. - 31.03.2016 r. oraz 01.10.2016 r. - 30.11.2016 r.): - Koordynator - 1 stano-wisko,- Kasa biletowa - organizator wejść - 1 stanowisko, -Szatnia - 1 stanowisko,- Trzecie piętro - 1 stanowisko, - Drugie piętro - 2 stanowiska, - Pierwsze piętro (przed Salą Maksymi-liana) - 2 stanowiska, -Salony Barokowe - 4 stanowiska, -Sala Konrada - 2 stanowiska, - Organizator wejść trasą podziemną - maks. 3 stanowiska, - Kompleks Sali Balowej - 1 sta-nowisko. W sezonie (01.04.2016 r. - 30.09.2016 r.): - Koordynator - 1 stanowisko, - Kasa biletowa - organizator wejść - 2 stanowiska, - Szatnia - 1 stanowisko,- Trzecie piętro - 1 stanowisko, - Drugie piętro - 2 stanowiska, - Pierwsze piętro (przed Salą Maksymiliana) - 2 stanowiska, - Salony Barokowe - 4 stanowiska, - Sala Konrada - 2 stanowiska, - Organizator wejść trasą podziemną - maks. 3 stanowiska, - Kompleks Sali Balowej - 1 stanowisko, - Pal-miarnia - 1 stanowisko,- Tarasy zamkowe - 4 stanowiska. III. USŁUGI DODATKOWEJ OCHRO-NY OBEJMUJĄCE: świadczenie bezpośredniej fizycznej ochrony osób i mienia, wystaw i eksponatów muzealnych, parkingów, terenów zielonych, imprez okazjonalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego w zakresie objętym szacowanymi dodatkowymi 25.000 roboczogodzinami, obejmujące usługi : 1) dodatkowego posterunku ochrony fizycznej lub wzmocnienie istniejącego posterunku w zakresie każdorazowo ustalonym odrębnym pisemnym zleceniem wystawionym przez Zamawiającego; 2) dodatkowej ochrony w zakresie ochrony i obsługi ruchu turystycznego poprzez wzmocnienie istniejącego poste-runku lub utworzenie nowego. Zakres prac ustalony zostanie każdorazowo w odrębnym pisem-nym zleceniu wystawionym przez Zamawiającego; 3) dodatkowej ochrony imprez organizo-wanych na terenach administrowanych przez Zamawiającego, w tym imprez okazjonalnych, festynów, festiwali lub imprez sportowo-rekreacyjnych. Zakres prac ustalony zostanie każdorazowo w odrębnym pisemnym zleceniu wystawionym przez Zamawiającego. Zamawia-jący zawiadomi wykonawcę o dodatkowym zleceniu na minimum 3 dni przed planowaną imprezą lub uruchomieniem dodatkowego posterunku. IV. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1.Wyposażenie pracowników ochrony w ubiór służbowy stosowny do charakteru świadczonej usługi w obiektach zabytkowych oraz warunków klimatycznych. 2. Wyposażenie pracowników ochrony w identyfikatory zaopatrzone w numer służbowy i zdjęcie pracownika. 3. Wyposażenie pracowników w niezbędne środki łączności umożliwiające bezpośrednie komunikowanie się pracowników ochrony, wezwanie grupy interwencyjnej czy służb specjali-stycznych. 4. W każdym czasie, gdy sytuacja będzie tego wymagała, Wykonawca zapewni niezwłoczny przyjazd własnej grupy interwencyjnej i podjęcie przez nią czynności przewidzia-nych prawem w czasie nie dłuższym nią jedna (1) godzina od momentu wezwania. Wezwania grupy interwencyjnej dokonuje pracownik Wykonawcy oceniający realne możliwości własnej interwencji w konkretnym zdarzeniu, oceny stopnia zagrożenia dla osób i mienia lub upraw-niony pracownik Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów przyjazdu i interwencji takiej grupy. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów , do której pracownicy Wykonawcy będą wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze świadczeniem usługi ochrony mienia Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo wglądu do książki dyżurów. 6.Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od daty podpisania umowy opracuje i przedstawi Zamawiającemu celem akceptacji Plan ochrony uwzględniając wymogi NIMOZ dotyczące ochrony dóbr kultury - muzealiów, w salach ciągu muzealnego. V. Odpowiedzialność Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiada na warunkach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz umowie, której projekt stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, za szkody w dozorowanych obiektach oraz na chronionym terenie, wynikłe w szcze-gólności z dewastacji, kradzieży, kradzieży z włamaniem, wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy lub osoby trzecie, powstałe w związku z nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. W razie powstania szkody, o której mowa w ust. 1 powyżej, Zamawiający powiadamia niezwłocznie Wykonawcę o zaistniałej szkodzie, nie później niż w pierwszym dniu roboczym po jej stwierdzeniu oraz podaje przybliżoną wartość szkody. 3.Wykonawca ma prawo wglądu do dokumentacji finansowo-księgowej Zamawiającego dotyczącej powstałej szkody, w części istotnej dla oceny zgłoszonego roszczenia. 4.Wysokość odszkodowania ustala się według cen aktualnych na dzień wyrządzenia szkody. 5.Naprawy będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę dokonywane będą na koszt Wykonawcy. Wartość napraw ustala się wg aktualnych na dzień naprawienia szkody cen usług, niezbędnych do naprawienia wyrządzonej szkody. 6. Postano-wienia ust.1-5 nie wyłączają innych roszczeń Zamawiającego wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy - dochodzonych na zasadach ogólnych. 7. Wartość majątku użytkowanego przez Zamawiającego (własnego, dzierżawionego, ekspozycji stałych i czasowych, eksponatów botanicznych, nasadzeń w uprawie szklarniowej i na otwartych tere-nach) na terenie objętym niniejszym postępowaniem ustalana będzie na podstawie ewidencji księgowej majątku prowadzonej przez Zamawiającego. UWAGA: 1.Zamawiający w rozliczeniu z Wykonawcą dokona zapłaty tylko za godziny faktycznie przepracowane przez pracowników Wykonawcy. 2. Obowiązki i dodatkowe wymagania zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Spółka z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870230,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1269268,41
Oferta z najniższą ceną: 1269268,41 / Oferta z najwyższą ceną: 2616277,65
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.